abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87023664
Ik erger me er wel eens aan dat er voor hem zo weinig veranderd. Gister bijvoorbeeld, zit ik met een huilend kind dat zegt ergens pijn te hebben. Maar die lag ff op bed. Goed gaat meneer doodleuk wijn zitten drinken bij de buurvrouw. Allemaal leuk en aardig, maar je hebt thuis een zieke peuter en een vrouw die zich niet lekker voelt... En toch ga je gewoon zitten zuipen.... Dus toen Jen weer huilend wakker werd en tegelijk Leyla ook begon met huilen... Toen werd ik wel ff pissig ja...

Ik kan niet eens een avondje weg zonder kind... Hij gaat elke dinsdag gewoon weg, ook toen Leyla net 3 dagen oud was.

Maar goed, als ik straks een avondje weg kan zonder kinderen hoeft hij het ook niet te proberen om me te bellen als ze niet willen slapen, dan zoekt ie het ook maar uit, dat moet ik nu ook.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87024217
Nou ja, sommige dingen kun je ze niet kwalijk nemen.. Over het algemeen zijn wij vrouwen toch het vaakst bij onze kids en hebben de 'gebruiksaanwijzing' wat sneller door ;)

Maar Tico, als mijn vent wijn ging zitten drinken bij de Buuf in die situatie, had ik hem voor de eerste slok al thuis ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, ik had je vent dus direct terug naar huis laten komen!
pi_87024231
Zo da's wel ehhhh *zoekt juiste woord* heftig.....
Herken het ook wel, vriendlief ging hier doodleuk een heel weekend werken, dus zaterdag + zondag weg.
Vervolgens het weekend daarop 'gezellig' met al zijn collega's een weekend weg + overnachting.
Doordeweeks doe ik hier al alles en dan ook nog 2 weekenden achter elkaar alleen. Ja toen had ik het wel even gehad hoor!!

Ik zei al, kun je niet 1 van de 2 cancelen? Nee dus......
Die met collega's weg stond al maanden vast (reserveren, blabla).
Ja eh, toendertijd wist je dat ik zwanger was en wanneer ik +/- zou gaan bevallen en we een baby hadden.
Ja oeps, ff niet bij nagedacht.... niet handig voor mij!! Was ook echt wel gesloopt.

Of dat hij ff denkt, 'ff douchen hoor'. Kan dat ook na haar flesje aub???
pi_87024354
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:56 schreef Orea het volgende:
Nou ja, sommige dingen kun je ze niet kwalijk nemen.. Over het algemeen zijn wij vrouwen toch het vaakst bij onze kids en hebben de 'gebruiksaanwijzing' wat sneller door ;)

Maar Tico, als mijn vent wijn ging zitten drinken bij de Buuf in die situatie, had ik hem voor de eerste slok al thuis ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, ik had je vent dus direct terug naar huis laten komen!
Hij was ook snel thuis, stinkend naar de rook... Jen sliep snel weer, dus ging hij nog ff snel zn drankje opdrinken.. ik had totaal geen zin in een discussie, dus ga je goddelijke gang maar. Ik ging ff afsluiten zeg maar en de 2 kindjes gelukkig ook. Ik heb dus geen idee hoelaat hij thuis was.
pi_87024418
Ik ga zo teruglezen, maar eerst een egopost:

MP heeft zich net voor het eerst helemaal zelf omgerold *O*
Mijlpaal O+
pi_87024612
Ja wat dat betreft zijn wij vrouwen dus blijkbaar niet voor niets degene die 'standaard' voor de kindjes zorgen. Wij kunnen dat, 90% gaat automatisch helemaal vanzelfsprekend. Althans, dit is m'n eerste kindje maar 'het gaat' alsof het nooit anders is geweest. Geen moeilijke dingen of dergelijks.
M'n kerel in dat geval die lijkt zelf opnieuw 'geboren' te zijn geworden en moet alles echt leren door te doen (of aan mij te vragen) :X hihi
pi_87024619
MP *O* *O* *O* wat knap!! O+

Ik ben net gewoon ongesteld geworden :'( (enige voordeel is dat ik pre-zwangerschap eerst 4 dagen krom lag van de pijn en dit keer pijnloos.. )
pi_87024712
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:05 schreef ChilllayD het volgende:
Ja wat dat betreft zijn wij vrouwen dus blijkbaar niet voor niets degene die 'standaard' voor de kindjes zorgen. Wij kunnen dat, 90% gaat automatisch helemaal vanzelfsprekend. Althans, dit is m'n eerste kindje maar 'het gaat' alsof het nooit anders is geweest. Geen moeilijke dingen of dergelijks.
M'n kerel in dat geval die lijkt zelf opnieuw 'geboren' te zijn geworden en moet alles echt leren door te doen (of aan mij te vragen) :X hihi
Ja maar wat ik hierboven al zeg.. wij zijn gemiddeld ook vaker bij onze beebs, hebben ze gedragen in onze buiken... hier helpt het al door gewoon dingen aan mijn vent te vragen. Hij denkt er gewoon niet aan, en niet alleen met dingen rondom Leia, maar ook andere dingen.. Als je dat weet wordt het al makkelijker!

Vaak trekken wij ook te veel dingen naar ons toe als vrouw zijnde hè.. althans dat merk ik aan mezelf.. En dat wil ik niet, hij moet ook de kans krijgen om dingen op zijn manier te doen :)
pi_87024772
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:05 schreef Orea het volgende:
MP *O* *O* *O* wat knap!! O+

Ik ben net gewoon ongesteld geworden :'( (enige voordeel is dat ik pre-zwangerschap eerst 4 dagen krom lag van de pijn en dit keer pijnloos.. )
Das echt snel!

Bij mij is het vloeien net klaar.. Kan ik weer in bad. O+ (Eerst ff bad schoonschrobben, dat is al een flinke tijd geleden omdat ik de enige ben die er gebruik van maakt)
pi_87024835
Ja, dit is mij wel iets te snel :{w wel weer keurig op schema... vloeien stopte met ongeveer 5 weken, en Leia is nu 9 weken...

Ik heb nu wel een mooi excuus om die zak met M&M's weg te vreten..
pi_87025014
Nou ja, kun je in elk geval voor de 2e gaan. :D
pi_87025040
_O- eerste wat ik dacht!
pi_87025104
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:13 schreef Orea het volgende:
_O- eerste wat ik dacht!
_O-
  donderdag 30 september 2010 @ 16:40:03 #239
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87026371
Tico ik vloeide na 2 weken al niet of nauwelijks meer maar moest van de vk echt wachten met in bad gaan tot 6 weken na de bevalling. Gister voor het eerst weer in bad geweest, mocht maar 5 minuten duren toen ging pruttel volledig over d'r toeren. Getroost, speentje enz enz snel terug om ff af te douchen, ben ik klaar is madam stil :') Aan de babyfoon te horen was ze wel wakker.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 30 september 2010 @ 16:43:54 #240
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87026562
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:13 schreef Orea het volgende:
_O- eerste wat ik dacht!
:D

Verder is de rest hier ook een feest van herkenning...

"uhm, Martijn... Willem huilt en het is papadag" :)

"Ja, maar ik moet een mailtje sturen...."

:')

Enfin, ook hier is het dus nog wennen allemaal. Wat ik al wel geregeld heb is een oppas om de twee weken vanaf eind oktober... Dan kunnen we lekker uit eten of bioscoopje pikken ofzo.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_87032862
hier ben k degene die ook echt wel t meeste met floris doet.
hij vindt t allemaal nog wennen, maar goed hij was nooit zo'n babymens en hij doet zn best :)
hier ook regelmatig de vraag als floris huilt: wat heeft ie. uh ja weet ik veel :)
denk dat ie t allemaal makkelijker gaat vinden als floris ouder is.

vorige week dacht ik ongesteld teworden, maar dat was dus niet zo.
een jaar geleden was k net ongesteld geweest :P
pi_87033644
Denk dat dat het misschien ook wel is, voor de meeste mannen begint het pas leuk te worden als er wat meer interactie is en er minder 'voorzichtig' met de beeb gedaan hoeft te worden ;)

Qua ongesteldheid vraag ik me nu, omdat Leia nu een nacht of 3 'doorslaapt' of dat ervoor zorgt.. Alhoewel, ongesteld worden houdt wel in dat er 2 weken geleden ongeveer al een eisprong was, dus die is er ook gewoon dwars doorheen gekomen :P eigenwijs lichaam!
pi_87033910
dan zou ik allang ongesteld geweest moeten zijn..
ergens wel lekker dat t er nog niet is :')
nadeel dat je niet weet wanneer t komt.
  donderdag 30 september 2010 @ 21:59:54 #244
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87040787
MP *O*

Orea -O- En het hoeft niet zo te zijn dat je 2 weken geleden al een eisprong had. Als je volledig borstvoeding geeft komt meestal de eisprong pas na je eerste menstruatie (ik zeg meestal, ik geef geen garanties).

En wat betreft mannen, ik vind de mijne heel goed met Nathan. Hij zegt dingen als "ga jij maar lekker even rustig douchen ik hou Nathan wel bezig", en "ik doe die luier wel, jij doet et normaal allemaal al". Ben er eigenlijk wel blij mee. Ook wist hij dat hij vorige week mee had kunnen gaan naar Estland maar heeft hij besloten dat niet te doen omdat we dan net een kindje zouden hebben.

Ik moet voeden en daarna gaan we slapen!

Welterusten!
pi_87041022
Ik hoop ook op slaap, madam denkt daar duidelijk anders over.
pi_87042920
Verder heb ik ook totaal niet te klagen over mijn meneer!! *O* ze lag te slapen toen hij thuis kwam vandaag (pas laat) en hij zat echt te hopen dat ze wakker werd :D

Zijn geluk dat ze dat ook werd, dus hij rende zowat naar boven! O+
Hij is gewoon helemaal gek van zijn meisje alleen soms moet ik hem er even op wijzen dat wat voor hem heel vanzelfsprekend is, dat voor mij soms wat minder is.. Maar als ik het dan een keer heb gezegd dan is het ook goed O+

Ik hoop ook op slaap voor je Tico!
Hier ga ik ook maar eens afsluiten.. Kind voltanken en ook hopen op slaap ;)

Truste!!
pi_87043411
Ik hoef er 's nachts niet uit, dat doet mijn meneer :D
Hij vind het niet erg om te doen en voor mij is het heerlijk. Ik werk 's avonds (thuis op de pc) en ga pas laat slapen (en ik doe natuurlijk overdag alles) :P dan is hij aan het werk, fulltime.

En zoals deze avond kon ik lekker een avondje weg en mocht hij 'papa-doen'.

Wel jammer dat het hier 's avonds altijd zo rustig is :P (althans, dit tijdstip en later).
Overdag heb ik écht geen tijd voor de pc,......... baby, huishouden, huisdieren, :X
pi_87043509
hier ook zo

hij doet t allemaal hartstikke goed met floris, tis alleen niet zo vanzelfsprekend voor hem.
ik weet dat t geen onwil is van m, hij is gewoon niet zo handig ermee. komt vanzelf wel, volgens mij vind ie t ook een beetje eng ofzo. en heeft ook heel erg t gevoel dat ie gewoon nog niet veel met m kan, ook vanwege het voeden enzo.
maar hij is wel een hele lieve papa voor floris O+
pi_87043815
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:47 schreef ChilllayD het volgende:
Ik hoef er 's nachts niet uit, dat doet mijn meneer :D

Hier borstvoeding ;) dus dat gaat wat lastig dan :P

Nu ga ik echt!

Oh Son!! Check even je pm :)
pi_87043848
mijn vriend werkt ook gewoon heel veel.
nadeel van eigen bedrijf, maar goed heb er ook veel voordelen vsn ;) en hij is ook een beetje ziekig de laatste weken. ook voor t eerst in de 6 jaar die de samen zijn
dus de nachten doe ik, ook natuurlijk vanwege de bv

morgen ga k een soll icitatiebrief schrijven op een vacature die me op t lijf geschreven is :)
bij een kinderfysio, receptioniste en administratief medewerker, moet handig zijn met computers, medische kennis en ervaring hebben, klantvriendelijk e.d.
nadeel, t idee weg te zijn bij floris, gek idee vind ik dat. maar ergens ook wel weer lekker.
ga maandag de ww weer in dus moet wel :')
mijn zwangerschapsverlof is alweer bijna voorbij...
time flies when you're having fun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')