SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, ik had je vent dus direct terug naar huis laten komen!
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:56 schreef Orea het volgende:
Nou ja, sommige dingen kun je ze niet kwalijk nemen.. Over het algemeen zijn wij vrouwen toch het vaakst bij onze kids en hebben de 'gebruiksaanwijzing' wat sneller door
Maar Tico, als mijn vent wijn ging zitten drinken bij de Buuf in die situatie, had ik hem voor de eerste slok al thuisHij was ook snel thuis, stinkend naar de rook... Jen sliep snel weer, dus ging hij nog ff snel zn drankje opdrinken.. ik had totaal geen zin in een discussie, dus ga je goddelijke gang maar. Ik ging ff afsluiten zeg maar en de 2 kindjes gelukkig ook. Ik heb dus geen idee hoelaat hij thuis was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, ik had je vent dus direct terug naar huis laten komen!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ja maar wat ik hierboven al zeg.. wij zijn gemiddeld ook vaker bij onze beebs, hebben ze gedragen in onze buiken... hier helpt het al door gewoon dingen aan mijn vent te vragen. Hij denkt er gewoon niet aan, en niet alleen met dingen rondom Leia, maar ook andere dingen.. Als je dat weet wordt het al makkelijker!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:05 schreef ChilllayD het volgende:
Ja wat dat betreft zijn wij vrouwen dus blijkbaar niet voor niets degene die 'standaard' voor de kindjes zorgen. Wij kunnen dat, 90% gaat automatisch helemaal vanzelfsprekend. Althans, dit is m'n eerste kindje maar 'het gaat' alsof het nooit anders is geweest. Geen moeilijke dingen of dergelijks.
M'n kerel in dat geval die lijkt zelf opnieuw 'geboren' te zijn geworden en moet alles echt leren door te doen (of aan mij te vragen)hihi
Das echt snel!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:05 schreef Orea het volgende:
MP![]()
![]()
wat knap!!
Ik ben net gewoon ongesteld geworden(enige voordeel is dat ik pre-zwangerschap eerst 4 dagen krom lag van de pijn en dit keer pijnloos.. )
quote:
quote:
Hier borstvoedingquote:Op donderdag 30 september 2010 22:47 schreef ChilllayD het volgende:
Ik hoef er 's nachts niet uit, dat doet mijn meneer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |