Nee, niet echt. Ik aai over dr bolletje en wang, maar ze is dan toch te veel geschrokken.quote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef Orea het volgende:
Ja, volg je gevoel. Als je bij haar staat, hand op haar hoofdje en/of buikje legt en zachtjes tegen haar sust? Helpt dat? Ik zou haar niet direct oppakken, behalve als dit niet werkt en ze zichzelf echt overstuur huilt...
Ja zo heb ik dat hier ook gedaanquote:Op maandag 27 september 2010 14:37 schreef Orea het volgende:
Ik zat al te denken om maar gewoon weer snel zwanger te zijndan kan ik zo al mijn positiekleding weer aan. Scheelt weer! Was M. het alleen niet zo mee eens
dan zou k dr ook gewoon eruit halenquote:Op maandag 27 september 2010 17:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik aai over dr bolletje en wang, maar ze is dan toch te veel geschrokken.
Bij pruttelen pak ik haar zeker niet meteen, maar echt huilen kan ik gewoon niet bij blijven staan...
Ik heb bovenkleding gekocht die handig waren met borstvoeding. Verder heb ik tot vorige week mn positiejeans aangehad afgewisseld met een rokje dat ik weer aanpaste. Heb zaterdag een broek uit de kast gevist die weer enigzins past! Verder passen normale truien al wel weer.quote:Op maandag 27 september 2010 17:55 schreef tessie het volgende:
[..]
Ja zo heb ik dat hier ook gedaan![]()
Maar ik pas ook nog niet in mijn gewone kleding, en positiekleding vind ik ook niet echt meer goed zitten. Beetje irritant dus. Heb ook geen idee hoe lang het dan gaat duren voordat ik wel weer in mijn gewone kleding ga passen. Ga denk ik toch maar shoppen voor nieuwe kleren. Vind ik ook niet heel erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |