abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86906572
Lekkah!
pi_86907502
Jompels voor nathan en leia! en voor tico die wat heeft kunnen bijtukken
draaien van buik rug of andersom kent mw hier niet wel kwartslagen draaien! en eerste tandje is nu echt een feit! verklaart ook vast de moeilijke periode!
pi_86907576
Volgende dilema: Bij huilen, maar wel moe maar wakker geschrokken, wel of niet uit bedje halen? Mijn verstand zegt eigenlijk niet uit bed halen. Maar ze is zo klein en als ik haar ff snel oppak en sus dan heb ik haar slapend en al terug in bed binnen 2 minuten.

Maar wat is verstandig?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86908260
Ja, volg je gevoel. Als je bij haar staat, hand op haar hoofdje en/of buikje legt en zachtjes tegen haar sust? Helpt dat? Ik zou haar niet direct oppakken, behalve als dit niet werkt en ze zichzelf echt overstuur huilt...
pi_86908290
En een tandje voor L. O+
pi_86908307
ik heb floris getroost toen hij wakker was geworden, gewoon zoals k doe als ie gaat slapen. en dus in bed gelaten
pi_86908351
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef Orea het volgende:
Ja, volg je gevoel. Als je bij haar staat, hand op haar hoofdje en/of buikje legt en zachtjes tegen haar sust? Helpt dat? Ik zou haar niet direct oppakken, behalve als dit niet werkt en ze zichzelf echt overstuur huilt...
Nee, niet echt. Ik aai over dr bolletje en wang, maar ze is dan toch te veel geschrokken.

Bij pruttelen pak ik haar zeker niet meteen, maar echt huilen kan ik gewoon niet bij blijven staan...
pi_86908420
Dan zou ik haar lekker oppakken en even troosten! Ze is inderdaad nog zo klein..
pi_86908530
Hier was er net één aan het mekkeren en emmeren en pruttelen in bed. Klonk echt WAKKER! Dus M. naar boven, die hoor ik (via de babyfoon :P) binnenkomen met HOI SCHATJE!! (lekker luid ;)) en gelijk zeggen: hmm haar ogen zitten nog dicht, moet ze er echt uit :D

Nee dus, en inmiddels ligt ze er alweer 2 uur in O+
pi_86908929
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:37 schreef Orea het volgende:
Ik zat al te denken om maar gewoon weer snel zwanger te zijn :') dan kan ik zo al mijn positiekleding weer aan. Scheelt weer! Was M. het alleen niet zo mee eens :')
Ja zo heb ik dat hier ook gedaan *)
Maar ik pas ook nog niet in mijn gewone kleding, en positiekleding vind ik ook niet echt meer goed zitten. Beetje irritant dus. Heb ook geen idee hoe lang het dan gaat duren voordat ik wel weer in mijn gewone kleding ga passen. Ga denk ik toch maar shoppen voor nieuwe kleren. Vind ik ook niet heel erg :7
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86908999
Tico als ze echt huilt omdat ze geschrokken is zou ik haar wel oppakken om te troosten persoonlijk vind ik dat wat anders als niet in slaap willen vallen! maar volg vooral je eigen gevoel, al is dat wel moeilijk als gevoel en verstand wat anders zeggen!

ow wat een lieverd die leia! (ik moet de sneltekens uit m'n kop leren)
pi_86909130
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:42 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee, niet echt. Ik aai over dr bolletje en wang, maar ze is dan toch te veel geschrokken.

Bij pruttelen pak ik haar zeker niet meteen, maar echt huilen kan ik gewoon niet bij blijven staan...
dan zou k dr ook gewoon eruit halen
  maandag 27 september 2010 @ 18:30:22 #63
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86910166
Tico als je haar niet in slaap kunt sussen door over haar wang te aaien heeft ze kennelijk behoefte aan meer contact. Gewoon je gevoel volgen, jouw baby, jouw moedergevoel.

Draakje een tand! O+
  maandag 27 september 2010 @ 18:32:35 #64
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86910266
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:55 schreef tessie het volgende:

[..]

Ja zo heb ik dat hier ook gedaan *)
Maar ik pas ook nog niet in mijn gewone kleding, en positiekleding vind ik ook niet echt meer goed zitten. Beetje irritant dus. Heb ook geen idee hoe lang het dan gaat duren voordat ik wel weer in mijn gewone kleding ga passen. Ga denk ik toch maar shoppen voor nieuwe kleren. Vind ik ook niet heel erg :7
Ik heb bovenkleding gekocht die handig waren met borstvoeding. Verder heb ik tot vorige week mn positiejeans aangehad afgewisseld met een rokje dat ik weer aanpaste. Heb zaterdag een broek uit de kast gevist die weer enigzins past! Verder passen normale truien al wel weer.
pi_86911108
Ik heb 3 broeken die ik pas en bovenkleding draag ik mn 3 zwangerschapstruitjes nog..

Ik moet nog ff wat spul kopen voor boven.. En een spijkerbroek ofzo.
pi_86913716
Ik heb wel twee positie broeken gekocht maar heb de hele zwangerschap m'n gewone kleren gepast en pas die nu nog
pi_86914876
Nou ja, ik pas nu wel weer mijn positie spijkerbroeken die ik halverwege mijn zwangerschap achterin de kast heb kunnen mieteren ivm niet passen :P Qua shirts ben ik een beetje aan het zoeken nu, ook ivm borstvoeding.

Nu eerst nog een kilo of 6 dan moet ik het meeste uit de zakken wel weer passen. En dan heb ik nog een zak met maat 38 liggen :P denk dat het ietsjes langer duurt voordat ik daar weer in kan! (probeerde vanmiddag een broek :') FAIL!)
pi_86915121
Ik zorg voor laagjes. Dus ik heb een spagettiband truitje onder mn truitje met lange mouw. Het ene truitje doe ik omhoog, de andere omlaag... Zo ben ik het minst bloot.
pi_86915454
Ja ik heb nu bij de H&M 2 van die knoop shirtjes besteld.. de shirtjes die ik heb krijg ik met geen mogelijkheid onder mijn boobs namelijk :') :D maar dan kan ik dat inderdaad ook gaan doen!

Heb nog 4 zakken met spul die ik morgen kan gaan uitzoeken, moet vast nog wel wat tussen zitten wat past!
pi_86919203
Alles wat kleiner is dan maat 40 heb ik een tijd geleden al uit m'n kast gehaald. Ik heb de hoop opgegeven nog in maat 36/38 te passen.
pi_86919919
de hoop op 36/38 heb k al jaren geleden opgegeven :')

ik ga binnenkort ook mijn kledingkast s opruimen...dat mijn was altijd op orde is tegenwoordig heeft t nadeel dat mijn kast te vol zit :')
pi_86920302
Fijn, net allebei pyjama aan, lekker gedronken... En we konden weer omkleden. Zo kut net voordat je naar bed wilt.
pi_86920697
Wat hebben jullie veel gekletst..

In het begin gingen de kilo's er heel snel af, nu moet ik echt gaan uitkijken dat ik niet meer aankom. Heb nog allemaal zomer kleren in de kast. Ik moet ook nodig gaan uitzoeken, heb de positiekleren al wel opgeruimd.

Vandaag met de auto naar leeuwarden geweest met femke naar mijn zus. Heen en terug in de auto heeft ze geslapen, handig. Inmiddels ligt ze afgetankt in bed. Nog een weekje bv en dan afbouwen en dan heb ik 3 maanden bv gegeven (gecombineerd).
pi_86925707
mijnkind ligt op zijn kamer te slapen...en ik in onze slaapkamer (duh)
ben benieuwd hoe laat hij wakker wordt, want de laatste voeding was om 8uur ofzo
wordt dus wel nachtwerk, maar goed wakker maken werkt ook nooit zo goed bij m. althans dan slaapt hij minder lang.

ik ga een poging doen tot slapen...het eerste loslaten :')
pi_86931043
Hoe ging het vannacht Son?

Hier van 22.30 tot 4.50 (!!! Wel pruttelend vanaf 4 dus af en toe speen erin) toen zonder Pacco erin en mevrouw ligt nog :o

Stuwing nu :') dus ik ga haar maar even aanleggen nu maar jemig, ik kan hier aan wennen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')