abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86895077
Het kleine babietjestopic (0-6 maanden) deel 61

De kleine babietjes :

10 april 2010: Lisa, dochter van _Nikki_
17 april 2010: Noortje, dochter van becky27
23 april 2010: Travis, zoon van harley
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
mei 2010: 'Bob', (pleeg)zoon van appelfan
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
12 juni 2010: Siebe, zoon van Borizzz
17 juni 2010: Elin, dochter van DeLiedje
24 juni 2010: Rosanne, dochter van dolphinqueen
28 juni 2010: Sylvester, zoon van Guess
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010 Leia, dochter van Orea
07 augustus 2010: Willem, zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
6 september 2010: 'Joop', zoon van Floria
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
21 september 2010: Aylenn, zoon van Cluijt

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 28-09-2010 11:00:45 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86895129
Ik had geen flauw idee welk deel het moest zijn.. Dusz...

Maar goed, mijn zielige kindje ligt ook veel beter in de slaapkamer overdag. Niets zielig, het is zielig dat ze anders in de avond van gekkigheid niet meer weet wat ze moet, drinken of slapen of huilen... Dan maar huilen of toch drinken en dan dus spugen... Nee dit is echt beter en veel fijner. Wel heel saai.
pi_86895445
Zo weer terug van vakantie en val nieuw deel meteen binnen, heb nog niks bijgelezen zo eerst maar doen!

vakantie was top! kleine meid vond het volgens mij ook wel oké was wel wat hangerig en wat meer huilen, wel genoten van jacuzzi
ik verdenk haar van het krijgen van een tandje!
pi_86895866
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik had geen flauw idee welk deel het moest zijn.. Dusz...

Maar goed, mijn zielige kindje ligt ook veel beter in de slaapkamer overdag. Niets zielig, het is zielig dat ze anders in de avond van gekkigheid niet meer weet wat ze moet, drinken of slapen of huilen... Dan maar huilen of toch drinken en dan dus spugen... Nee dit is echt beter en veel fijner. Wel heel saai.
dat dus!
ik vond t ook zielig dat ie overdag zo huilde in zn bed, maarnu ik gewoon echt regelmatig en consequent naar m toe loop is t huilen veel korter en hij slaapt sneller :)
net huilde hijen toen k bij m was sliep ie alweer.
hij heeft die minuutjes gewoon nodig.
en het gevolg is dat ie gewoon stukken gezelliger is en d svonds niet de hele tijd wil drinken en op mij wil slapen.
echt had k dat een paar weken eerder geweten :)
pi_86895869
Waar zijn jullie heen geweest, draak?

Tico, het valt me ook op als Leia overdag goed slaapt dat ze 's nachts ook veel beter slaapt! Echt, ik was vanmorgen gewoon moe van de slaap :D 2 keer ruim 4 uur! Heerlijk O+
pi_86895920
dat ook idd orea
hij sliep wel door maar vanochtend was t 7uur en gisteren iets voor achten wakker.
de dagen ervoor werd t steeds vroeger
pi_86895953
En ook dat Son! Ik laat haar dus niet huilen (maar ze heeft het ook niet nodig!) als ze ligt te mekkeren hoor ik meestal wel of ze óf al bijna slaapt en gewoon wat murmelt (en ik dus niet naar haar toe hoef) of ze wil echt haar speentje! Die plop ik er dan in, aai over bol!

Zelfs als ze niet moe genoeg is, of gewoon niet gaat slapen, ligt ze lekker relaxed in bed! Zonder te huilen.. Gisteren had ik haar met haar hoofdje naar de muur gedraaid (geen prikkels ;)) en daar lag ze gewoon al speen smakkend relaxed naar te kijken :? een half uur lang :D

Ik heb overigens het idee dat ze op zich nog wel langer kan slapen 's nachts, maar rond 3 uur begint ze te bewegen, kreunen en doen en omdat ze ingebakerd ligt pak ik haar dan toch voor een voeding.. Want ze kan nu geen sabbelsignalen afgeven natuurlijk! En ik wil voorkomen dat ze huilend wakker moet worden ;)
pi_86896005
Ja als Leyla op mij slaapt dan maakt ze hazeslaapjes.. Tis heel gezellie hoor, maar ze wordt er niet echt rustiger op.

En ik hoor haar af en toe een paar keer kreunen, dan ga ik kijken en ligt ze gewoon te slapen. En het is ook de regelmaat.. Ik doe haar nu een slaapzakje aan als ze naar bedje gaat. Dus ze weet straks dat als dat ding aan gaat dat het bedtijd is. Das heel handig ook als ze straks wat groter is.
pi_86896116
Dat ook!! Regelmaat en voorspelbaarheid :Y

Overigens, als ze het huilen nodig zou hebben zou ik het haar misschien wel laten doen hoor! Maar wil haar wel met een 'veilig' gevoel naar bed doen. Dat ze weet dat áls er iets is en ze huilt, dat mama (of papa) ook echt komt! Maargoed, tot nu toe is dat nog niet nodig geweest, want ze mekkert dus alleen wat als ze haar speen weer uitgeplopt heeft..
pi_86896187
Huilen... ja moeilijk... Sommige kindjes hebben het echt nodig om even te huilen..
Ik kan er slecht tegen, huilen.
pi_86896296
Ik kan er op zich wel tegen, als ik merk dat ze het nodig heeft (maar dan ook maar kort, vind het echt onzin om een baby lang te laten huilen, maar das persoonlijke mening... baby huilt niet voor niets denk ik dan ;)) maar wat ik al zei, Leia huilt echt amper! (ik pak haar ook echt niet bij elke kick op hoor.. als ze zou willen huilen dan mag ze dat best even :))
pi_86896310
ik ga iedere 5min naar boven om te troosten als hij huilt (tenzij het echt echt huilen is dan he). ik hoef eigenlijk naar 1keer naar boven. dan slaapt ie.
s avonds is wel t lastigste, dan heeft ie wat langer nodig.

ik merk dat hij vrolijker is, omdat vanochtend wakker in zijn bed lag, hij niet huilde ns het bsdje en het aankleden (dat haat hij haha)
pi_86896334
Ik denk dat alle babies het haten om omgekleed te worden.
pi_86896366
En ondertussen zit ik gewoon echt te wachten tot ze wakker wordt... Dan kan ik voltanken en even gaan liggen.. Of ik ga gewoon nu liggen en ik zie wel hoelaat ze wakker wordt.

Ok doei.
pi_86896367
mijn neefje en nichtje vinden t niet zo erg. bij floris is t of hij zwaar mishandeld wordt ofzo :')
pi_86896407
Anne is zojuist geslaagd voor de gehoortest *O* Die had eigenlijk vorige week al moeten plaatsvinden, maar toen lag ze in het ziekenhuis. Hoewel we geen twijfels hadden over haar gehoor toch wel weer fijn :)

tico, wil je Anne nog even in de OP zetten?
17-09-2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
pi_86896823
Om nog even op het speenverhaal terug te komen: ik zie niet waarom het in biologische zin 'hoort' om je baby steeds aan te leggen als een baby veel zuigbehoefte heeft. Als een moeder op gevoel haar pink aanbiedt of de baby het duimpje pakt, is dat toch net zo natuurlijk? Een speentje zie ik als vervanging van die pink of de duim.

Ik heb nog niet met onze voedings-/slaaptijden gepimpt! :o 22.30 uur, 5.15 uur, 9.30 uur! *O* En na de nachtvoeding hoefde ik NUL keer terug voor het speentje. :o

Bij jullie klinkt het allemaal ook goed! Positieve flow hier!
pi_86896928
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:47 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat alle babies het haten om omgekleed te worden.
Ik denk het ook... alleen altijd zo jammer dat het badderen daarmee vaak met protest eindigt. Dan zit ze heerlijk in de tummytub en moet ze daarna aangekleed worden. Ik doe nu meestal eerst haar romper en sokjes aan, voed haar en doe dan de rest.
pi_86897119
Lekker dat jullie baby's al zo goed in hun eigen bedjes slapen zeg! Ik wil daar bij Anna ook bijtijds mee beginnen, Grae wou tot een half jaar geloof ik alleen maar beneden op de bank slapen, was niet zo handig.
Fannetje, fijn dat Anne ook voor de gehoortest is geslaagd! Is toch altijd fijn he, ook al weet je zelf ook eigenlijk al dat ze wel hoort.

Nomaal huilt Anna nooit zowat, maar vanmorgen bleef ze maar huilen. Ze had ook al 2 dagen niet gepoept, dus ik denk dat ze daar erg veel last van had. En misschien van die spruw ook nog wel. Maar net heeft ze eindelijk gepoept, jee, hoe blij je toch kan zijn met poep he :') En nu ligt ze lekker rustig op mijn buik te slapen O+

Oh en omkleden daar heeft Anna ook een hekel aan ja. Vandaag is ze al 2 keer omgekleed, 1 keer had mn lief haar luier erg handig om gedaan :X dus doorgelekt, en net met het verschonen en poepen ging er overal ook nog een keer plas overheen. Erg fijn.

En die tummytub he, kan je nou helemaal de haartjes niet wassen als je ze in dat ding baddert? of doe ik het gewoon heel onhandig dat dat mij niet lukt?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86897974
Ik las over zieke kindjes van oa van maFfe en pessie, hoop zo verder te lezen hoe het nu met ze gaat, ah nathan weer thuis maar wat een schrik pessie!

ook hier weer de bevestiging dat het niet vanzelfsprekend is dat onze kleintjes in eigen bedjes slapen maar liefst op mama, herkenbaar, voor de vakantie begonnen met overdag op bed te leggen ging goed maar kwam daarna in een heftige periode waarin ik niet heb volgehouden! vandaag weer beginnen inmiddels poging 1 gelukt

een verlate Knuffel voor flugel hoop dat willem inmiddels borst weer accepteert

ylana ook goed gekeurd bij kinderarts fijn saffier!

en weer wat geleerd wist wel van de moedermelk voor ontstoken oogjes maar niet voor verstopt neusje ook maar proberen dan

verdori nu wel m'n Foon niet de volgende bladzijde laten zien! dus tot zover mijn bijlees reactie! straks weer verder hoop ik! shoot invoeren lukt ook niet grr
pi_86898229
Huilen kan ik ook niet tegen! ik laat haar ook max vijf min huilen of moet echt overstuur zijn dan ben ik er zo

orea we zijn in de ardennen geweest met m'n schoonfamilie

over hazeslaapjes gesproken ik hoor er nu ook 1 smakken ligt er net een half uur in!
pi_86898533
Omg!!!! Poep!!! Veel!!! :D
pi_86898781
Succes tico!
pi_86898813
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:54 schreef Ticootje het volgende:
Omg!!!! Poep!!! Veel!!! :D
:9~ lekkurrrrr :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86898882
floris ligt gewoon al 2uur te slapen :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')