abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86740590
Het kleine babietjestopic (0-6 maanden) deel 60

De kleine babietjes :

10 april 2010: Lisa, dochter van _Nikki_
17 april 2010: Noortje, dochter van becky27
23 april 2010: Travis, zoon van harley
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
mei 2010: 'Bob', (pleeg)zoon van appelfan
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
12 juni 2010: Siebe, zoon van Borizzz
17 juni 2010: Elin, dochter van DeLiedje
24 juni 2010: Rosanne, dochter van dolphinqueen
28 juni 2010: Sylvester, zoon van Guess
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010 Leia, dochter van Orea
07 augustus 2010: Willem, zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
6 september 2010: 'Joop', zoon van Floria
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
21 september 2010: Aylenn, zoon van Cluijt

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 23-09-2010 11:23:06 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86740614
waar we het over dreumesjes hebben die moeten wennen aan de baby!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 23 september 2010 @ 10:50:44 #3
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86741792
Tessie fijn dat het vanochtend beter ging!

Son, ik spuit ook regelmatig even als ik het niet meer zie zitten, daar heb je ook een forum voor :D . En wat betreft slapen, ook Nathan heeft 's nachts een slaapzak aan, al vanaf dat hij 2 weken oud is. Hij vond het heel moeilijk om zelf in slaap te vallen maar dat gaat steeds beter. Het heeft bij Nathan geen zin om hem echt te laten huilen omdat hij dan overstuur raakt en te druk om te kunnen slapen. Wel laat ik hem mekkeren en een beetje jengelen. Ik ben op een gegeven moment ermee begonnen dat wanneer hij echt moe leek, in zn oogjes wreef, begon te gapen hem heel rustig in zn bedje te leggen en voor hem te zingen/zn muziekdoosje aan te zetten. Dan blijf ik erbij en houd ik hem rustig door hem zn speentje te geven en rustig over zn neus te aaien. Als hij dan helemaal tot rust is ga ik weg. En dan valt hij in slaap. Maar dit werkt nu in ongeveer 50% van de keren dat hij naar bed moet. Verder valt hij aan de borst in slaap of wil hij gewoon niet slapen ondanks dat hij moe is.
pi_86741928
Wat Cantare doet, doe ik ook! En het werkt wonderlijk! En als ze toch even niet wil slapen, ligt ze heel relaxed om zich heen te kijken en komt tot rust.. Ik ben ook bezig met die regelmaat in te brengen, dus vast ritme met slapen, voeden, spelen enz. Het lukt alleen nog niet zo :') maar dat is omdat deze week een beetje druk is. (En Leia niet lekker is)

Vanaf vanmiddag en rest van de week is er meer rust, dus de komende dagen staan daarvan in het teken! Als de taxateur straks geweest is kan ze eindelijk boven in haar bedje.. Ben heel benieuwd hoe het gaat!

Gisteren heeft ze mega veel geslapen! Als ik dan zie hoe vaak ze vorige week wakker was.. kind moet op geweest zijn!!

Ook wel een beetje Ria Blom, maar wat op www.inbakeren.nl staat is ook wel een richtlijn. Je hoeft overigens niet in te bakeren, het kan wel een hulpmiddel zijn... Verder volg ik Ria Blom niet, onnodig heel lang laten huilen vind ik niet nodig.. Merk nu met de Pacco dat ze dus niet eens huilt! Ze kijkt gewoon om zich heen en valt in slaap.. en als ze begint te huilen, dan is er echt wat!

Leia vocht duidelijk in de puckababy, maar ze kreeg gewoon teveel ruimte.. Nu ligt ze gewoon te lachen als ik haar in de Pacco stop :? echt zo'n 'he, lekker mam! Ik ga even uitrusten' lach... Nooit verwacht!

Ze is nu zo mega verkouden dat ik het niet zie gebeuren dat ze doorslaapt.. vind het al wat dat ze 3,5 uur pakt nu 's nachts, want ze is echt mega benauwd! Vannacht was ik zo moe dat ik geen last had van haar geknor, maar manlief wel.. Ze heeft echt de hele nacht liggen knorren!

En Son, ik begrijp je helemaal qua BV! Ik doe het met liefde en het wordt steeds makkelijker, maar het benauwd me ook wel eens! Net wanneer M. haar overpakt 's avonds en ik even tijd voor mezelf heb, geeft ze weer hongersignalen af en mag ik 'weer opdraven'... ik doe het met liefde maar het benauwd echt! Ik ga echter bewust even niet kolven, want mijn borsten zijn net weer tot rust/ getuned op Leia.. paar keer kolven en ik maak weer teveel aan.. (doet zeer!) (aan de andere kant, misschien maar wel doen en dan maar wat voorraad opbouwen.. mag in december alweer voor trainingen op het werk opdraven en heb in januari natuurlijk ook voorraad nodig, plus dat ik dan nu even tot rust kan komen...)

Hmmm even overdenken! Maar ook ik snap je heel goed!! Wil Floris ook niet slapen als je hem in de draagdoek bij je houdt? Wat ik bijvoorbeeld doe (en deed toen Leia zoveel wakker was) was haar 's morgens even in haar ledikant leggen en dan maar even een was doen.. en douchen. En tegen de tijd dat ze het zat was, was ik net klaar en was zij aan de beurt!

En nou heb ik ook nog de mazzel dat ik zo'n raar kind heb, dat als ik ga stofzuigen, zij gaat liggen slapen :') wat op zich handig is als er nog wat in huis moet gebeuren!

Jemig wat een verhaal! Maar herkenning alom! Zouden we toch allemaal heel normaal zijn? ;)
pi_86742078
Aylenn (jongen) geboren op: 21-09-2010 11:22 *O*
Hij had wat lichtelijk koorts aangezien mijn vrouw dit kreeg aan het einde van de weeën. Hij ligt nu nog onder wat toezicht van de verzorgsters, maar alles gaat verder helemaal goed met hem.
Hoorde net dat hij de verzorg kamer af mag en naast mijn vrouw mag liggen!
Random number generator:
8
pi_86742179
Gefeliciteerd Cluijt! Wat fijn dat hij weer bij je vrouw mag liggen O+ genieten hoor!
pi_86742266
Oh (aangezien ik toch op mijn lulstoel zit) ik heb Leia net in een GMK pakje maat 62-68 gestopt, en hij staat al op spanning :') :{w qua lengte nog te lang, uiteraard, maar qua lijfje zittie gewoon al goed! Waar gaan ze met mijn baby heen? Stond maandag hier thuis op de weegschaal en ze was al rond de 5700 gram :o

Oh en paar dagen Pacco, en mevrouw valt ineens ook zomaar zelf in slaap O+

pi_86742822
Pfff, teveel om allemaal bij te houden hier zeg :o

pessie, fijn dat het weer beter gaat met Nathan :*

De bv-verhalen komen mij ook bekend voor. MP komt echt elke 1,5 uur. Gelukkig lijkt ze nu wel sneller te drinken waardoor ik effectief iets meer tijd overhou voor mezelf (of het huishouden :') ), maar het blijft een flinke investering. Hier wordt er ook bijna alleen in slaap gevallen aan de borst. Behalve bij oma, want als die een rondje met haar heeft gelopen wil ze wel in oma's armen in slaap vallen -O-
Ik wil ook wel proberen 's avonds een flesje te geven, maar ik ben bang dat ik nooit genoeg kolf om direct te kunnen geven. Dan moet ik vaker gaan kolven en ben ik effectief misschien wel evenveel tijd kwijt. Maar goed, niet geschoten is altijd mis he? Soms moet je gewoon eens experimenteren en niet de weg van de minste weerstand kiezen :7

Verder gaat alles goed hier. Volgende week weer naar het cb. Ze zal ondertussen wel zo'n 7,5 kilo zijn en bijna 70cm :D
pi_86742914
Gefeliciteerd Cluijt *O*

Fijn dat de pacco werkt Orea *O*
Lief he, als ze zo liggen te slapen O+
En dat van die pakjes ken ik, maar dan juist in de lengte :X Ik heb ook broekjes maat 74 gekocht anders zijn ze te kort :')
pi_86743245
slaapzakje doe ik ook, alleen s nachts dan. maar dan is slapen geen probleem. althans als ie slaapt kan k m overleggen

t gekke is dat ie eerst wel gewoon sliep en zelf in slaap viel.
misschien is zo'n pacco of pucca ding toch wel een idee. op zich is t geen onrustig kind, nou ja tot ie dus in zn bed ligt en hij er niet snel genoeg uitgehaald wordt.

oh en slapen in de draagdoek slaapt ie wel, zolang ik beweeg. zodra je stil staat is ie weer wakker.

en tis echt niet zo dat het een heel moeilijk kind I'd ofzo. tis echt zo'n heerlijk ventje O+

orea wat gaat Leia hard! pff en ben benieuwd naar de jumpsuits die ik besteld heb dan trouwens :o
pi_86743408
Dank je wel voor de felicitaties! :)
Het is wel een beetje een dikkertje :D Hij woog namelijk 4450gram bij geboorte :P
Random number generator:
8
pi_86743435
Son, Leia is dus ook geen onrustig kind ;) maar vóór de Pacco ( :') ) was ze toch steeds na 5 minuten of 10 minuten weer even wakker, of aan het kreunen, of net even anders aan het liggen en daardoor uit haar diepe slaap.. En zelf in slaap vallen deed Leia dus niet! Dan kon ik haar ook niet even 3 minuten laten liggen want dan was het brullen.. nu kijkt ze dan heel tevreden lekker om zich heen O+

Ze slaapt nog!! :o en diep ook!! Wonderkind!
pi_86743501
hmz waar koop je zo'n ding?
pi_86743524
Slapen is ook helemaal niet leuk sonnetje. Knuffelen en de wereld ontdekken is veeeeeeeeel leuker. En dat lukt niet zo vanuit je bedje :7 ;)

Troost je Cluijt, mijn meisje woog 4690 gram _O- (maar ze was ook heel lang, dus niet bepaald dik te noemen ;) - en twee weken overtijd :Y) )
pi_86743559
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:44 schreef Orea het volgende:
Son, Leia is dus ook geen onrustig kind ;) maar vóór de Pacco ( :') ) was ze toch steeds na 5 minuten of 10 minuten weer even wakker, of aan het kreunen, of net even anders aan het liggen en daardoor uit haar diepe slaap.. En zelf in slaap vallen deed Leia dus niet! Dan kon ik haar ook niet even 3 minuten laten liggen want dan was het brullen.. nu kijkt ze dan heel tevreden lekker om zich heen O+

Ze slaapt nog!! :o en diep ook!! Wonderkind!
En wonderpacco :P
pi_86743565
Son: http://www.pacco.nl/

En ja! Wonderding, vooral omdat ze nu zónder Pacco ligt te pitten! Of ze krijgt nu door dat als ik haar wegleg en ze moe is, ze gewoon haar ogen dicht moet doen :P w/

En nu kreunt ze wel, maar volgens mij is ze een flinke luier aan het produceren :')
pi_86743710
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:48 schreef Orea het volgende:
Son: http://www.pacco.nl/

En ja! Wonderding, vooral omdat ze nu zónder Pacco ligt te pitten! Of ze krijgt nu door dat als ik haar wegleg en ze moe is, ze gewoon haar ogen dicht moet doen :P w/

En nu kreunt ze wel, maar volgens mij is ze een flinke luier aan het produceren :')
Is de pacco voor niets geweest dan? :+
pi_86743843
Welneeee! Die heeft haar gewoon geholpen :P

Nee, ga nog wel even door met de Pacco, vooral 's nachts was het soms een drama om haar terug te leggen, wakker, na de voeding :) dan sliep ze in op mijn borst en dan viel ik weer in slaap en werden we vlak voor de volgende voeding wakker :') heel gezellig hoor, maar mijn rug dacht daar anders over :P

En dat gaat nu goed! Alleen ze is nu zoooo verkouden, het sneutje..
pi_86743920
Het zou wel zomaar kunnen dat ze er toch wat van 'geleerd' heeft :)
En echt heel fijn dat het werkt. Scheelt jouw je rug en je nachtrust en zal haar ook een hoop rust geven denk ik :)

Verkouden lijkt me zo zielig ;(
pi_86744225
Nou, vannacht zaten de meneer en ik bijna te janken ;( zo sneu! Echt constant was ze (wel in haar slaap, maar het kost haar natuurlijk wel energie) te knorren en ze zat zo vol! Zelfs de borstvoedingsdruppels in haar neus hielpen niet (gek genoeg heeft ze er overdag amper last van, tis voornamelijk 's nachts...)

Vannacht maar eens een ui in de slaapkamer leggen.. Zal wel lekker gaan stinken, maar als het werkt :)
pi_86745751
Oh hier was de nacht ook een ramp hoor.. Beetje een snotneusje, plus regelnachtje... Reken maar uit.

Leyla lag net te pruttelen in de wieg.. Pruttelen mag, dus ik ging ff lekker stofzuigen, blijkbaar vindt ze dat geluid erg fijn, want ze viel meteen in slaap en werd wakker toen ik klaar was met stofzuigen. :') Maar om nu de hele dag de stofzuiger aan te zetten.

Orea, kun je haar bedje omhoog zetten? Dus dat haar hoofdje hoger ligt dan de rest van haar lichaam?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86745800
Hahaha das hier ook zo met die stofzuiger ;)

Das een goeie, wilde ik van de week al doen, maar weer vergeten... Even boek onder het hoofdeinde ofzo!
pi_86745832
Wij hebben handige kinderen, die houden nu al van stofzuigen... Dat kun je alleen maar uitbuiten later! :D
pi_86746053
Ik ga zo mn doos maat 62 maar eens uitzoeken... Volgens mij passen de kleertjes die klein vallen nu gewoon al, anders moet ik straks dingen wegdoen die niet gedragen zijn.
pi_86746067
Ik zag gisteren bij de Bart Smit een schoonmaakset voor kindjes in de aanbieding (bezem, emmer enzo) had het al bijna meegenomen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')