PLEASE PLEASE PLEASE laat me gosh rainbow overkopenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:34 schreef liiszle het volgende:
Te ruil :
Gosh rainbow 3/4e vol
[ afbeelding ]
W.I.C herome geen idee welk lakje
Nieuw
[ afbeelding ]
H&M just a fling
[ afbeelding ]
OPI lincoln park after dark + OPI ink (beide suedes)
[ afbeelding ]
Accessorize - aztec
[ afbeelding ]
Zoya - harlow
[ afbeelding ]
Opi - La paz itivily hot matte
[ afbeelding ]
Rood grof glitter lakje met verschillende glitters.
[ afbeelding ]
OPI Ink Suede heb ik wel interesse in, als je in mijn signature op "varnish" klikt zie je m'n gehele collectie. Roep maar wat je interessant vind!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:34 schreef liiszle het volgende:
Te ruil :
Gosh rainbow 3/4e vol
[ afbeelding ]
W.I.C herome geen idee welk lakje
Nieuw
[ afbeelding ]
H&M just a fling
[ afbeelding ]
OPI lincoln park after dark + OPI ink (beide suedes)
[ afbeelding ]
Accessorize - aztec
[ afbeelding ]
Zoya - harlow
[ afbeelding ]
Opi - La paz itivily hot matte
[ afbeelding ]
Rood grof glitter lakje met verschillende glitters.
[ afbeelding ]
wat wil je ervoor hebben?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:04 schreef mirannie het volgende:
Toevallig iemand geïnteresseerd in Borghese Stellare Notte??
Mijn wishlist staat op mijn blog. Of je moet toevallig nog iets heel gaafs in paars, blauw, groen of duochrome hebben?? Anders denk ik 5 euro.quote:
heb je OPI The color to watch en wat wil je er ong voor?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Color club Puccilicious, OPI The color to watch, Orly Velvet rope
[ afbeelding ]
Diamond cosmetics Darkest desire, MNY 265, Claire's moodpolish fabulous/funky
[ afbeelding ]
Wet n wild Rustic en Shield, Essence Eclipse Hide bella hide, Pure Ice calypso
Die is al wegquote:Op maandag 8 november 2010 22:27 schreef younailedit het volgende:
[..]
heb je OPI The color to watch en wat wil je er ong voor?
Ik ga er maar van uit dat je niks gevonden hebt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
OPI Ink Suede heb ik wel interesse in, als je in mijn signature op "varnish" klikt zie je m'n gehele collectie. Roep maar wat je interessant vind!
Ha Liiszle,quote:Op woensdag 10 november 2010 20:28 schreef liiszle het volgende:
Meiden die mij ge PM"t hebben voor lakjes..
ik kan mijn PM niet openen, krijg een wit scherm.
zouden jullie mij hier even kunnen aanspreken?
sorrrry voor het ongemak!
heb net een poosje nieuwe laptop, denk door een firewall komt.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:42 schreef tanteklara het volgende:
l
[..]
Ha Liiszle,
Vervelend van je pm. (virusscannen, mailwaire verwijderen??)
Geld is overgemaakt. en alvast bedankt.
Is dat was je wegdoet, die dingen?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit dat je niks gevonden hebt.
ik kan dus niet PM'n lezen dus heb geen idee wat je als laatste hebt laten weten.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:53 schreef fehaflits1 het volgende:
lisszle mocht ik het lakje nog overnemen ofniet?
haha oja slim van mequote:Op dinsdag 9 november 2010 23:07 schreef milka82 het volgende:
[..]
*kijkt een paar posts naar boven...* Ik heb em nog voor je eventueel!
Ooh, hihi, ik zal je even mailenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik kan dus niet PM'n lezen dus heb geen idee wat je als laatste hebt laten weten.
dit geld ook voor Joell
maar als je even mailt naar mijn user name @ live.nl dan regelen we het even!
groetjes
Nee, niet per se want dat is mijn hele collectie, maar als iemand wil ruilen ben ik altijd bereid te kijken wat men er graag voor wil hebbenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Is dat was je wegdoet, die dingen?Nee toch?
Ah jammer haha.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, niet per se want dat is mijn hele collectie, maar als iemand wil ruilen ben ik altijd bereid te kijken wat men er graag voor wil hebben.
Die van Rituals is rood roze... Je mag de hele sjebeng wel hebben!quote:Op maandag 15 november 2010 16:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wic Herome New Delhi
Pick me!
Trouwens wat is die van Rituals?Kan niets vinden waar ik zoek.
si si!quote:Op maandag 15 november 2010 17:56 schreef Maria2.0 het volgende:
liizsle, heb je OPI Lincoln park after dark nog?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
OPI Ink Suede heb ik wel interesse in, als je in mijn signature op "varnish" klikt zie je m'n gehele collectie. Roep maar wat je interessant vind!
Geldt dat ook voor Ink suede?quote:
helemaal niet gelezen joh.quote:Op maandag 15 november 2010 18:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Geldt dat ook voor Ink suede?
ik wil ik wil! hahaquote:Op maandag 15 november 2010 16:30 schreef milka82 het volgende:
Okee, ik ben klaar!!!! Zie homepage voor mijn stash!
Heb meteen besloten een aantal der uit te kicken, dus heeft iemand belang bij:
Rituals Nr 7045
Jip en Janneke (hema) Roze
Jip en Janneke (hema) zilver
Wic Herome New Delhi
Ms Safari nr 1 (donkergrijs)
Catrice- Blue out to the Sea
H&M Glitter Purple (hello kitty)
H&M Glitter Zilver (hello kitty)
Essence Choose me!
Essence Glisten up!
Tegen verzendkosten(pakketje) mag je ze zo hebben!
You haz pm!quote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef younailedit het volgende:
[..]
ik wil ik wil! haha
vooral de H&M's
Zo te zien woon je in belgië, zijn de verzendkosten dan hetzelfde?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:48 schreef DeltaCephei het volgende:
Mijn moeder verkoopt allerlei dingen, nouja ik heb ze voor haar op internet gezet. O.a China Glaze enzo.
http://verkopers.marktplaats.nl/5027335
Misschien zit er iets voor je bij?
Nee ik woon in Nederland maar omdat mijn moeder de woonplaats niet zichtbaar wilde laten zien heb ik het zo gedaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:27 schreef Joell het volgende:
[..]
Zo te zien woon je in belgië, zijn de verzendkosten dan hetzelfde?
Aah vandaar, ik zal even kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:31 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nee ik woon in Nederland maar omdat mijn moeder de woonplaats niet zichtbaar wilde laten zien heb ik het zo gedaan
Hatsekideequote:
Ik heb al heel veel rood/roze (mijn collectie moet onder de 50 blijven haha). Mag ik alleen die WIC Herome dingie?quote:Op maandag 15 november 2010 16:54 schreef milka82 het volgende:
[..]
Die van Rituals is rood roze... Je mag de hele sjebeng wel hebben!
hmm, zijn idd geen lakjes die ik graag zou willen..quote:Op maandag 15 november 2010 20:53 schreef Maria2.0 het volgende:
Hm, dan doe ik het even zo. Wil Lincoln graag hebben maar heb weinig echt boeiends te ruil. Van de "luxere" lakken enkel CG Gogo Pink en CG Tempest. Voor de rest is het meer Essence meuk zeg maar.
Can't blame you, jammer maar helaasquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
hmm, zijn idd geen lakjes die ik graag zou willen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |