Oh men, wat is ie mooi!! Komt bij mij deze week binnen.quote:Op maandag 1 november 2010 16:09 schreef liiszle het volgende:
ik heb éénmaal Aztec illusion - accessorize in de aanbieding.
[ afbeelding ]
http://www.lipglossiping.(...)ec-nail-polish-notd/
quote:Op maandag 1 november 2010 18:06 schreef Linnie20v het volgende:
Komende week zit ik in New Castle yay! Ik ga op zoek naar de krengen!
gewoon omdat het kanquote:Op maandag 1 november 2010 19:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind hem wel 100 keer mooier dan Space Cadet, weet eigenlijk niet eens waarom.
Ik meld me vast aan voor de lijst.quote:Op maandag 1 november 2010 18:06 schreef Linnie20v het volgende:
Komende week zit ik in New Castle yay! Ik ga op zoek naar de krengen!
Oehh mooi ik ga waars net voor de kerst naar londen, even kijken of ik leuke lakjes kan scoren!quote:Op maandag 1 november 2010 16:37 schreef liiszle het volgende:
ik ben naar Engeland geweest t weekendlagen er 2. alleen deze kleur.
Nopes, nadaquote:Op maandag 1 november 2010 18:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw inblox inmiddels vol zit met meiden die bestellingen bij je plaatsen.
Overigens lijken het wel bijna allemaal dupes... Deze Aztec lijkt verdacht veel op Orly Space Cadet.
Yay!quote:Op maandag 1 november 2010 21:55 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Nopes, nada
Mexicaantje, Je staat bovenaan het lijstje
je kan weer PMenquote:Op maandag 1 november 2010 21:06 schreef tanteklara het volgende:
Ha Liisle,
Ik wilde je mailen, echter je mailbox zit vol. Als je een lemminglijstje stuurt, kan ik zien wat ik kan doen.
not yetttquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:36 schreef younailedit het volgende:
ik gok dat ik te laat ben voor de accessorize lak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |