Doe je ook wat kleren aan?quote:Op maandag 27 september 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
Iets wat ik in 2002 ook voorgeschreven kreeg. Een pammetje van het een of ander. Lichtgewicht, denk ik.
Mascara en lipstick op, de stad in!
Goed dat je het zegt! Ik vond het al wat frisjes ...quote:
Jawel, code roodquote:Op maandag 27 september 2010 11:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Klinkt serieus, toch niets ernstigs hoop ik?
Je mag het met ons delen...quote:Op maandag 27 september 2010 11:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb even een persoonlijke crisis
Lampie! En dat gaat jou genezen. Huisartsen, dat is toch wel zo'n wereldvreemd spul.quote:Op maandag 27 september 2010 11:47 schreef hondjes het volgende:
Was vorig jaar bij de huisarts omdat ik een allergische reactie had van muggenbulten.
Kom binnen, zegt ie...Ik ken u niet.
Dus zei ik..Laten we dat vooral zo houden....
Hoezo, zegt ie..
Nou dan gaat het geweldig met me.
Duurde even 5 minuten voor het tot hem doordrong,
Ik werd er geagiteerd van en ik kreeg neigingen willekeurige mensen op hun muil te stampen om niets! Maar dat stond netjes in de bijsluiter dat je dan direct contact moest opnemen met de arts en moest stoppen met gebruik. Ander middeltje gekregen en niets aan de hand.quote:
Is dat inclusief Mera? Zo ja, dan zie ik wel opties!quote:Op maandag 27 september 2010 11:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Een pen, een pen, mijn halve koninkrijk voor een pen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Misschien moet je wat meer aantrekken dan alleen een paar laarsjes?? Het is wel herfst hè...quote:Op maandag 27 september 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Ik vond het al wat frisjes ...
(Zeg ik met een voet half in een laars)
quote:Op maandag 27 september 2010 11:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Slaappillen, die hebben we doorgaans genoeg in huis om een heel weeshuis in coma te krijgen!![]()
Toch geen zopiclon?
Ach, weekje er niet overheen, kom je ook wel overheenquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 11:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik werd er geagiteerd van en ik kreeg neigingen willekeurige mensen op hun muil te stampen om niets! Maar dat stond netjes in de bijsluiter dat je dan direct contact moest opnemen met de arts en moest stoppen met gebruik. Ander middeltje gekregen en niets aan de hand.
[..]
Is dat inclusief Mera? Zo ja, dan zie ik wel opties!
lees al je antwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Wel heel hoop ik.....Tot de dag van vandaag hoor ik nog dat stemmetje van ons mam....Wel altijd heel en schoon ondergoed aan want stel je voor dat je in het ziekenhuis terecht komtquote:Op maandag 27 september 2010 12:00 schreef Copycat het volgende:
Jeans, truitje, hoodie, daar nog een parka overheen en dan de laarsjes. En sokken.
Mag ik zo de deur uit, mammavonne?
En ja: ik heb ook ondergoed aan!
Ik durf de laatste 2 jaar nergens meer in, en daarvoor was niks me te dol...quote:Op maandag 27 september 2010 11:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef je helemaal gelijk, zelf de achtbaan voor peuters gaat hard echt je krijgt mij ook niet in die vliegdingen hoor ( al heb ik een bezemBrevet) maar is ook wel vaag hoor, durf zo het vliegtuig in te stappen geen enkel probleem.
Wat voor ondergoed??quote:Op maandag 27 september 2010 12:00 schreef Copycat het volgende:
Jeans, truitje, hoodie, daar nog een parka overheen en dan de laarsjes. En sokken.
Mag ik zo de deur uit, mammavonne?
En ja: ik heb ook ondergoed aan!
Ik dek meer vrouwen dan marlies dekkers tieten?quote:Op maandag 27 september 2010 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat voor ondergoed??
Even voor de beeldvorming en omdat de heren het wegens maandagochtend niet durven vragen...
Gewone Hema'tjes of het betere werk van haar met al die dure touwtjes wiens naam ik even kwijt ben.
Ja, dank je....... die naam moest ik hebben, maar nu kon ik het heel bijdehand in een vraag verpakkenquote:Op maandag 27 september 2010 12:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dek meer vrouwen dan marlies dekkers tieten?
quote:Op maandag 27 september 2010 12:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik durf de laatste 2 jaar nergens meer in, en daarvoor was niks me te dol...
Ik mocht laatst zelfs de wildwaterbaan in Centerparcs op de helft verlaten omdat ik gewoon niet meer verder durfde....ik schaamde me dood...terwijl ik dat jaren 100x per dag wel deed....
![]()
K word oud.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |