Waar is N als je hem nodig hebt?quote:Op maandag 27 september 2010 11:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Praat me er niet van, bij mij in de tuin is groene gras zo hoog dat ik bijna een zeis nodig heb om het te maaien
augustus 2011quote:
Die hebben ook een spoednummer! Das verplicht! Weet jij veel dat wintertenen niet urgent zijn!quote:Op maandag 27 september 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
Godver. Bel je de huisarts tijdens het telefonisch spreekuur, krijg je of een in gesprek-toon of de telefoon blijft overgaan zonder te worden opgenomen.
Gelukkig ben ik geen ongeduldig, driftig type ...
huh wat gaan jullie daar doen, hoezo dat en meer van dat soort vragen, leuk hoop dat het dan niet regentquote:
Omdat we dat leuk vinden!quote:Op maandag 27 september 2010 11:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh wat gaan jullie daar doen, hoezo dat en meer van dat soort vragen, leuk hoop dat het dan niet regent
quote:Op maandag 27 september 2010 11:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh wat gaan jullie daar doen, hoezo dat en meer van dat soort vragen, leuk hoop dat het dan niet regent
Hoe heb je dat met Jr geregeld?quote:Op maandag 27 september 2010 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het over de tuin die de verantwoordelijkheid van Jr. is....
OMG...quote:Op maandag 27 september 2010 11:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Handig hoor die gadgets in windows 7![]()
[ afbeelding ]
geef je helemaal gelijk, zelf de achtbaan voor peuters gaat hard echt je krijgt mij ook niet in die vliegdingen hoor ( al heb ik een bezemBrevet) maar is ook wel vaag hoor, durf zo het vliegtuig in te stappen geen enkel probleem.quote:Op maandag 27 september 2010 11:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat we dat leuk vinden!
Naar het sprookjesbos!
Ik ga niet in dingen die harder gaan dan 3 km per uur! Want dat zijn duivelse machines!
quote:Op maandag 27 september 2010 11:47 schreef hondjes het volgende:
Was vorig jaar bij de huisarts omdat ik een allergische reactie had van muggenbulten.
Kom binnen, zegt ie...Ik ken u niet.
Dus zei ik..Laten we dat vooral zo houden....
Hoezo, zegt ie..
Nou dan gaat het geweldig met me.
Duurde even 5 minuten voor het tot hem doordrong,
Ik ga ervanuit dat jou intern klokje toch niet zo nauwkeurig looptquote:Op maandag 27 september 2010 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG...![]()
![]()
![]()
Maar jij telt af tot 6 december middernacht.... want op mijn ticker staat nog gewoon 70 dagen, en die hier op de PC hebben we ingesteld op 23.45 uur op 6 decemberdus die staat nu ook nog op 70 dagen
![]()
Hij is 18 jaar, een beetje verantwoordelijkheid en taken in en om het huis kan geen kwaad, daarbij heeft hij het hele huis voor zichzelf, dus daar mag hij ook voor zorgen.... en dat betekent ook de tuin doen, helaas is hij daar een beetje laks mee, dus dat moeten we binnenkort eens oplossen.quote:Op maandag 27 september 2010 11:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe heb je dat met Jr geregeld?![]()
Omgekocht met meer zakgeld?
Terwijl ik hardop vloekte, nam de huisarts opquote:Op maandag 27 september 2010 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die hebben ook een spoednummer! Das verplicht! Weet jij veel dat wintertenen niet urgent zijn!![]()
Ik noem mijn huisarts met zijn voornaam en ik doe hem mailen! Ik ben vaste klant dus dan heb je goede service!
Moet je poepen?quote:
Ghehehe....en wa hedde gij gekregen? pammetjes?quote:Op maandag 27 september 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Terwijl ik hardop vloekte, nam de huisarts op.
Vijf slaappillen gekregen en de tip om ook oordopjes mee te nemen.
Ga maar eens de stad in voor een lunch met mezelf en een paar boodschappen.
Dan later vanmiddag toch nog maar even werken.
Ik ga er vanuit dat deze, net als Jr., een kleine week te laat geboren wordt.... maar het kan natuurlijk ook gewoon een week (of wat) voor de uitgerekende datum worden, dat weet je toch nooit.quote:Op maandag 27 september 2010 11:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat jou intern klokje toch niet zo nauwkeurig loopt
Slaappillen, die hebben we doorgaans genoeg in huis om een heel weeshuis in coma te krijgen!quote:Op maandag 27 september 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Terwijl ik hardop vloekte, nam de huisarts op.
Vijf slaappillen gekregen en de tip om ook oordopjes mee te nemen.
Ga maar eens de stad in voor een lunch met mezelf en een paar boodschappen.
Dan later vanmiddag toch nog maar even werken.
Ah ok, gelukkig ruimt ie wel op als ie thuis een feestje gehad heeftquote:Op maandag 27 september 2010 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is 18 jaar, een beetje verantwoordelijkheid en taken in en om het huis kan geen kwaad, daarbij heeft hij het hele huis voor zichzelf, dus daar mag hij ook voor zorgen.... en dat betekent ook de tuin doen, helaas is hij daar een beetje laks mee, dus dat moeten we binnenkort eens oplossen.
En nee, hij krijgt geen zakgeld meer, hij heeft stufi en ik betaal z'n zorgverzekering, de huur, GWE, dus hij heeft weinig te klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |