Dat was ook de enige reden, waarom het topic omhoog gehaald werd.quote:Op maandag 27 september 2010 10:24 schreef Copycat het volgende:
Het was exact een jaar geleden ...
Laat iedereen lekker op zijn eigen manier met de dingen omgaan.
En! Leuk dat je er weer bent, FANN!
Jij rook de rel?quote:Op maandag 27 september 2010 10:52 schreef yvonne het volgende:
Hallo en goedemorgen, long time no see.
ik vind het juist beschamend als er NIET terug gedacht wordt aan die jongen, uit respekt voor hem en jullie heb ik er juist helemaal niks over gezegt omdat ik hem niet meegemaakt had.quote:Op maandag 27 september 2010 10:48 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat was ook de enige reden, waarom het topic omhoog gehaald werd.
Het had helemaal niets te maken met de ruzies onderling.
Dat Teun kwaad werd op opmerkingen, mag.....
Dat hij dit topic erbij haalde was niet ter zake, en in mijn ogen schandelijk.
Ik begrijp dat Teun op dit moment in een klote situatie zit, maar ik vertrouw ook op Teun dat
hij , als hij in rustige vaarwater komt, zelf bedenkt dat hij dit niet had moeten doen.
Dat enkele users niet blij zijn met het omhoog halen, blijkt.............
Misschien kan hier mettertijd wat aan gedaan worden, zodat we niet steeds dat gezeik krijgen
en dat ieder voor zich ,wanneer hij dat nodig vindt, in alle rust even stil kan staan bij dit topic.
ik hoop dat het gezeik nu over is, want de hele zaak is behoorlijk beschamend.
huh deze snap ik nietquote:Op maandag 27 september 2010 10:50 schreef Copycat het volgende:
Je kunt topics voortaan uit je AT (actieve topics, Heks!) halen, door stop volgen aan te klikken.
Onderaan zie je een balkje staan met stop volgen erin (als je al in het topic hebt gepost, tenminste), klik je dat aan, dan verdwijnt het topic uit je actieve topics en zie je het dus ook niet meer als het omhoog wordt geschopt.quote:
je maakt me nieuwschierig hahaahaquote:Op maandag 27 september 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
Oh Heks! Ik heb vannacht het eerste deel van Penosa gekeken. Ergerde me een beetje aan het wannabe Tony Soprano acteerstijltje van Acda, maar daar hoef ik me geen zorgen meer over te maken, geloof ik.
Wat nagelezen enzulks, kan ik me achteraf nog druk makenquote:Op maandag 27 september 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
Hoe kom jij zo opeens om de hoek zeilen?
gevonden, en wat handig dank je welquote:Op maandag 27 september 2010 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onderaan zie je een balkje staan met stop volgen erin (als je al in het topic hebt gepost, tenminste), klik je dat aan, dan verdwijnt het topic uit je actieve topics en zie je het dus ook niet meer als het omhoog wordt geschopt.
Wil je een topic volgen, maar er niet in posten, dan kun je weer 'volg topic' aanklikken.
Lekker laten gaan. Meneertje wilde ophef, heeft ie gekregen, op zijn eigen bordje en nu is hij het slachtoffer en wij gemeen. Niks nieuws onder de zon.quote:Op maandag 27 september 2010 10:59 schreef yvonne het volgende:
Wat nagelezen enzulks, kan ik me achteraf nog druk maken
oei, dat ga je nog jaren horen, hoe kan je ook nou zoiets vergeten van je opa en omaquote:Op maandag 27 september 2010 11:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Even lekker bellen moet moeders. En op mijn flikker krijgen dat ik het 50 jaar getrouwd feestje van haar ouders heb gemist, enzo.
Ik geloof dat een paar mensen het niet helemaal meegekregen hebben, maar verder is het nu iedereen wel duidelijkquote:Op maandag 27 september 2010 10:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohh dus nu weet iedereen het in de familie wat het wordt
Blokker heeft van die warme huissokken met antislip, zit ook lekker als je laarzen enzo aan hebtquote:Op maandag 27 september 2010 11:06 schreef Copycat het volgende:
Waar kan ik trouwens het beste kijken voor van die überwarme sokken? Voor volgende week. Als ik in het vliegtuig zit.
Vergeten? Ik ben er gewoon willens en wetens niet heen gegaanquote:Op maandag 27 september 2010 11:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oei, dat ga je nog jaren horen, hoe kan je ook nou zoiets vergeten van je opa en oma
Hadden ze je adres niet voor de uitnodiging enzo?quote:Op maandag 27 september 2010 11:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Even lekker bellen moet moeders. En op mijn flikker krijgen dat ik het 50 jaar getrouwd feestje van haar ouders heb gemist, enzo.
Slaapmasker! Stond al op het lijstje.quote:Op maandag 27 september 2010 11:12 schreef Leandra het volgende:
Oh Cc, vergeet behalve je iPad, je eyepads niet....
Of zou Garuda die gewoon als service van de zaak neerleggen?
ja zo belachelijk allemaal Leandra, de jongste heeft de naam van haar donor, de andere 2 gewoon mijn achternaam, dat konden ze al zien naam en adres, ook dat ik de moeder van alle3 ben.quote:Op maandag 27 september 2010 11:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geloof dat een paar mensen het niet helemaal meegekregen hebben, maar verder is het nu iedereen wel duidelijk
Nou ja, we kregen iig al complimenten over de naam
Fijn dat je dochter haar stufi voor het afgelopen jaar krijgt, en dat ze bij de IB-groep niet langer verwachten dat er een bijdrage van haar vader zal zijn, want als die er toch niet zal zijn dan is het uitermate vervelend dat zij doen alsof die er wel zal zijn.
Wat dat betreft was dat met Jr. een stuk makkelijker, want we hoefden alleen maar een kopie van zijn geboorte-aangifte op te sturen... we moesten dus nog wel bewijzen dat hij wettelijk geen vader had, alsof ze zelf geen inzage in het GBA kunnen krijgen, en het voor een kind in 1991 op andere wijze mogelijk was geweest de achternaam van z'n moeder te krijgen
Fann en Soury weer aan het posten!! Top
Fann, doe maar een Fann 2.0 account, gezellig dat je er weer bent
oh oke, op die manier.quote:Op maandag 27 september 2010 11:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vergeten? Ik ben er gewoon willens en wetens niet heen gegaanIk hoef niets met die mensen te maken te hebben en zij ook niet met mij, dus dan ga ik niet hypocriet naar hun feestje toe.
Mijn moeder denkt daar anders over, maar het zijn dan ook haar ouders.
Je had haar toch al gebeld of heeft 1 van jullie boos de hoorn erop geknald?quote:Op maandag 27 september 2010 11:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, kom op ma! Even terugbellen.
Kan ik ook weer verder met mijn leven.
Oh, zelfde gedrag dat ie al jaren vertoont dus.quote:Op maandag 27 september 2010 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker laten gaan. Meneertje wilde ophef, heeft ie gekregen, op zijn eigen bordje en nu is hij het slachtoffer en wij gemeen. Niks nieuws onder de zon.
Heeft ze geen twitter?quote:Op maandag 27 september 2010 11:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, kom op ma! Even terugbellen.
Kan ik ook weer verder met mijn leven.
En op een gegeven moment is de kous af, de maat vol en de midlifecrisis een slap excuus.quote:Op maandag 27 september 2010 11:24 schreef yvonne het volgende:
Oh, zelfde gedrag dat ie al jaren vertoont dus.
En dan neemt ie een motor en een vriendin en zijn we van hem af!quote:Op maandag 27 september 2010 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
En op een gegeven moment is de kous af, de maat vol en de midlifecrisis een slap excuus.
Was het maar waar.quote:Op maandag 27 september 2010 11:27 schreef yvonne het volgende:
En dan neemt ie een motor en een vriendin en zijn we van hem af!
Al;s dat niet werkt help ik wel een handjequote:
Nou ja, het werd een vriendin met een Saab Cabrio, bijna hetzelfde....quote:Op maandag 27 september 2010 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan neemt ie een motor en een vriendin en zijn we van hem af!
Oh boyquote:Op maandag 27 september 2010 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, het werd een vriendin met een Saab Cabrio, bijna hetzelfde....
En we gunden hem dat geluk ook, maar nou blijkt het geluk toch wat minder groot dan gehoopt.
* HiDiHo mompelt.. gras, buren, groenerquote:Op maandag 27 september 2010 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, het werd een vriendin met een Saab Cabrio, bijna hetzelfde....
En we gunden hem dat geluk ook, maar nou blijkt het geluk toch wat minder groot dan gehoopt.
Lol.... 30 weken vandaag, maar volgens mij zijn we pas met zo'n 14 weken "uit de kast" gekomenquote:Op maandag 27 september 2010 11:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh boyIk heb echt veel gemist
Dat je zwanger was wist ik dan weer wel
Praat me er niet van, bij mij in de tuin is groene gras zo hoog dat ik bijna een zeis nodig heb om het te maaienquote:Op maandag 27 september 2010 11:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
* HiDiHo mompelt.. gras, buren, groener
Wanneerquote:
Handig hoor die gadgets in windows 7quote:Op maandag 27 september 2010 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol.... 30 weken vandaag, maar volgens mij zijn we pas met zo'n 14 weken "uit de kast" gekomen
Waar is N als je hem nodig hebt?quote:Op maandag 27 september 2010 11:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Praat me er niet van, bij mij in de tuin is groene gras zo hoog dat ik bijna een zeis nodig heb om het te maaien
augustus 2011quote:
Die hebben ook een spoednummer! Das verplicht! Weet jij veel dat wintertenen niet urgent zijn!quote:Op maandag 27 september 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
Godver. Bel je de huisarts tijdens het telefonisch spreekuur, krijg je of een in gesprek-toon of de telefoon blijft overgaan zonder te worden opgenomen.
Gelukkig ben ik geen ongeduldig, driftig type ...
huh wat gaan jullie daar doen, hoezo dat en meer van dat soort vragen, leuk hoop dat het dan niet regentquote:
Omdat we dat leuk vinden!quote:Op maandag 27 september 2010 11:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh wat gaan jullie daar doen, hoezo dat en meer van dat soort vragen, leuk hoop dat het dan niet regent
quote:Op maandag 27 september 2010 11:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh wat gaan jullie daar doen, hoezo dat en meer van dat soort vragen, leuk hoop dat het dan niet regent
Hoe heb je dat met Jr geregeld?quote:Op maandag 27 september 2010 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het over de tuin die de verantwoordelijkheid van Jr. is....
OMG...quote:Op maandag 27 september 2010 11:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Handig hoor die gadgets in windows 7![]()
[ afbeelding ]
geef je helemaal gelijk, zelf de achtbaan voor peuters gaat hard echt je krijgt mij ook niet in die vliegdingen hoor ( al heb ik een bezemBrevet) maar is ook wel vaag hoor, durf zo het vliegtuig in te stappen geen enkel probleem.quote:Op maandag 27 september 2010 11:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat we dat leuk vinden!
Naar het sprookjesbos!
Ik ga niet in dingen die harder gaan dan 3 km per uur! Want dat zijn duivelse machines!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |