Oh boyquote:Op maandag 27 september 2010 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, het werd een vriendin met een Saab Cabrio, bijna hetzelfde....
En we gunden hem dat geluk ook, maar nou blijkt het geluk toch wat minder groot dan gehoopt.
* HiDiHo mompelt.. gras, buren, groenerquote:Op maandag 27 september 2010 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, het werd een vriendin met een Saab Cabrio, bijna hetzelfde....
En we gunden hem dat geluk ook, maar nou blijkt het geluk toch wat minder groot dan gehoopt.
Lol.... 30 weken vandaag, maar volgens mij zijn we pas met zo'n 14 weken "uit de kast" gekomenquote:Op maandag 27 september 2010 11:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh boyIk heb echt veel gemist
Dat je zwanger was wist ik dan weer wel
Praat me er niet van, bij mij in de tuin is groene gras zo hoog dat ik bijna een zeis nodig heb om het te maaienquote:Op maandag 27 september 2010 11:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
* HiDiHo mompelt.. gras, buren, groener
Wanneerquote:
Handig hoor die gadgets in windows 7quote:Op maandag 27 september 2010 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol.... 30 weken vandaag, maar volgens mij zijn we pas met zo'n 14 weken "uit de kast" gekomen
Waar is N als je hem nodig hebt?quote:Op maandag 27 september 2010 11:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Praat me er niet van, bij mij in de tuin is groene gras zo hoog dat ik bijna een zeis nodig heb om het te maaien
augustus 2011quote:
Die hebben ook een spoednummer! Das verplicht! Weet jij veel dat wintertenen niet urgent zijn!quote:Op maandag 27 september 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
Godver. Bel je de huisarts tijdens het telefonisch spreekuur, krijg je of een in gesprek-toon of de telefoon blijft overgaan zonder te worden opgenomen.
Gelukkig ben ik geen ongeduldig, driftig type ...
huh wat gaan jullie daar doen, hoezo dat en meer van dat soort vragen, leuk hoop dat het dan niet regentquote:
Omdat we dat leuk vinden!quote:Op maandag 27 september 2010 11:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh wat gaan jullie daar doen, hoezo dat en meer van dat soort vragen, leuk hoop dat het dan niet regent
quote:Op maandag 27 september 2010 11:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh wat gaan jullie daar doen, hoezo dat en meer van dat soort vragen, leuk hoop dat het dan niet regent
Hoe heb je dat met Jr geregeld?quote:Op maandag 27 september 2010 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het over de tuin die de verantwoordelijkheid van Jr. is....
OMG...quote:Op maandag 27 september 2010 11:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Handig hoor die gadgets in windows 7![]()
[ afbeelding ]
geef je helemaal gelijk, zelf de achtbaan voor peuters gaat hard echt je krijgt mij ook niet in die vliegdingen hoor ( al heb ik een bezemBrevet) maar is ook wel vaag hoor, durf zo het vliegtuig in te stappen geen enkel probleem.quote:Op maandag 27 september 2010 11:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat we dat leuk vinden!
Naar het sprookjesbos!
Ik ga niet in dingen die harder gaan dan 3 km per uur! Want dat zijn duivelse machines!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |