abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_98423644
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:42 schreef Vitapientje het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Mijn biefstukje ga ik denk ik ook wel missen. Maar als ik dan denk aan de slacht... Bij mij is de schakel om gegaan na het lezen van het boek "dieren eten" en toen was voor mij ook duidelijk dat ik geen vis meer wilde eten (want ik was al minder vlees gaan eten, maar meer vis)

Maar bovenal is het belangrijk dat je eet waar je je prettig bijvoelt. Want eten moet vooral ook lekker zijn.

Ik heb nu 2 weken vegetarisch gegeten en ik heb het vlees nog niet gemist, juist omdat je creatiever moet koken. Aardappelen en groente zonder vlees is bijvoorbeeld geen aanrader...
ik ben dus vrij creatief met koken. Daarom heb ik soms niet door dat ik soms een week vegatarisch kook :D ik ben trouwens anti dat valess spul....rill daar krijg ik van dat supermarkt sateschnitzel of gehakt cordon bleu gevoel van.
kloddert maar een eind weg....
EEN KAMEEL KIJKT NOOIT ACHTEROM.
pi_98423861
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:43 schreef PiRANiA het volgende:
Het is wel een vrouwentopic dit :o.
eleusis is volgens mij nog steeds een mannentje :7 laatste x dat ik foto van hem op mijn fb/hyves zag nog wel iig :P
pi_98424084
Ik heb besloten om vanaf nu geen vlees meer te eten. Ik ga het gewoon proberen :) ik kan een redelijk potje koken dus ik ga ervoor!
  maandag 20 juni 2011 @ 19:09:10 #204
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98424263
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb besloten om vanaf nu geen vlees meer te eten. Ik ga het gewoon proberen :) ik kan een redelijk potje koken dus ik ga ervoor!
^O^.
pi_98424359
quote:
Ik zou dat ècht niet kunnen :o Maar succes! *O* Ik heb mijn vleesinname wel drastisch teruggebracht, maar er helemaal mee stoppen. Moeilijk moeilijk :@