abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88341208
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:43 schreef animefanny het volgende:
hoj,

um geen idee of iemand weet wat ik bedoel xD haha maar in de tijd dat er yorin was,
was er een of andere tekenfilmserie en dan was er een (blauwe) jongen
die onderwater leefde met een roze rog (die me altijd deed denken aan tinkerbel),
en dan had die waterjongen normale vrienden,
beetje vaag misschien maar hoop dat iemand weet wat ik bedoel :P

Toevallig Flipper & Lopaka?

um nee, ziet er niet hetzelfde uit :( jammer
pi_88369777
Ik ben opzoek naar de naam van een tekenfilm serie, volgens mij uitgezonden op Ketnet maar ook op de publieke omroep.
Het gaat over een magisch gezin dat leeft in de normale wereld, het gezin bestaat uit:
Een jongentje met rood/bruin haar.
De grotere zus met blond haar.
De moeder dun met een dikke kont, die een feetje is met toverstok
De vader die een reus is met een zeer grote rode/bruine baard
De tante die eruit ziet als een kleine heks met zwart haar
en een kikker.

Ik gegoogled en gezocht maar kom niet eens een plaatje tegen van de serie, kan iemand mij helpen.
x
  vrijdag 5 november 2010 @ 17:12:03 #103
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_88370822
Ik ben ook nog opzoek naar een Franstalige, volgens mij Belgische film, over een man die Thomas Thomas heet. Die zit de hele dag thuis omdat'ie pleinvrees heeft en videochat met alles en iedereen. De film is niets anders dan een aaneenschakeling van die videochats. Iemand een idee?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  vrijdag 5 november 2010 @ 17:15:09 #104
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_88370933
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 november 2010 17:12 schreef JAM het volgende:
Ik ben ook nog opzoek naar een Franstalige, volgens mij Belgische film, over een man die Thomas Thomas heet. Die zit de hele dag thuis omdat'ie pleinvrees heeft en videochat met alles en iedereen. De film is niets anders dan een aaneenschakeling van die videochats. Iemand een idee?
Enkele seconden googlen bracht mij op Thomas est amoureux. :)
pi_88379250
Hoe heet die japanse film ook al weer over een klein meisje dat op een eiland al haar medegevangenen afslacht? :@
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:28:28 #106
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_88380441
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe heet die japanse film ook al weer over een klein meisje dat op een eiland al haar medegevangenen afslacht? :@
Battle Royale lijkt me
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_88380990
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:28 schreef Patch het volgende:

[..]

Battle Royale lijkt me
die is al een paar jaar oud, ik meen dat de film die ik in mn hoofd heb van 2010 is :@
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:05:29 #108
22457 Patch
pi_88382264
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 16:41 schreef dfr0st het volgende:
Ik ben opzoek naar de naam van een tekenfilm serie, volgens mij uitgezonden op Ketnet maar ook op de publieke omroep.
Het gaat over een magisch gezin dat leeft in de normale wereld, het gezin bestaat uit:
Een jongentje met rood/bruin haar.
De grotere zus met blond haar.
De moeder dun met een dikke kont, die een feetje is met toverstok
De vader die een reus is met een zeer grote rode/bruine baard
De tante die eruit ziet als een kleine heks met zwart haar
en een kikker.

Ik gegoogled en gezocht maar kom niet eens een plaatje tegen van de serie, kan iemand mij helpen.
A Kind Of Magic
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zaterdag 6 november 2010 @ 01:35:01 #109
3542 Gia
User under construction
pi_88391476
Nevermind

[ Bericht 96% gewijzigd door Gia op 06-11-2010 07:59:49 (weten het al) ]
pi_88392342
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:04 schreef stefan1187 het volgende:
Weet niet of ik in het goede topic zit... maar een apart topic voor commercials kan ik niet vinden.

Een weekje geleden is op Nederland 1,2 of 3 een commercial geweest... dat ging volgens mij over babysterfte of ondervoeding. Beetje wreed thema... maar goed.

Een van de personages maakt aan het einde de opmerking van "zo nu heb ik honger".

Beetje vage beschrijving, maar ik heb de commercial zelf niet gezien.
Ik wil wel graag weten of die online staat, en of iemand hem herkend.

Iemand die ik ken heeft namelijk 2 jaar terug opnmes gehad voor een aantal VARA commercials, en een aantal beelden daarvan zijn gebruikt voor bovenstaande commercial (hoe slecht :') )
Dus nu heeft ie recht op een flinke Buy-Out :)

Weet iemand ondanks de gebrekkige beschrijving waar ik het over heb? :)
Volgens mij bedoel je 't 'wees onverschillig' filmpje van Pownews:
http://player.omroep.nl/?aflID=11601806&start=00:13:30
Intentionally left blank.
pi_88394173
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 02:39 schreef wwwever het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel je 't 'wees onverschillig' filmpje van Pownews:
http://player.omroep.nl/?aflID=11601806&start=00:13:30
Jep dat was 'm :) Was alleen een andere aflevering. Heel erg bedankt :)

[ Bericht 18% gewijzigd door stefan1187 op 06-11-2010 09:56:03 (Te vroeg geschreeuwd :P) ]
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:22:57 #112
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_88414204
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 17:15 schreef Frollo het volgende:

[..]

Enkele seconden googlen bracht mij op Thomas est amoureux. :)
Aanrader; dat zeker.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zondag 7 november 2010 @ 14:25:37 #113
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_88432440
Hallo.

Ik zoek een film die gaat over een eiland waar de enige regel is dat je plezier hebt.
maar daarbij worden ook de mensen op het eiland vermoord in de volgorde van een liedje waarvan er 1tje in een modderbad.

Heeft iemand een idee hoe die film heet ?
pi_88435038
quote:
Op zondag 7 november 2010 14:25 schreef lipjes het volgende:
Hallo.

Ik zoek een film die gaat over een eiland waar de enige regel is dat je plezier hebt.
maar daarbij worden ook de mensen op het eiland vermoord in de volgorde van een liedje waarvan er 1tje in een modderbad.

Heeft iemand een idee hoe die film heet ?
Club Dread?
pi_88453446
Hallo

Ik zoek een film over een vrouw die taarten bakt en ook iets met chocolade.(volgens mij heeft ze ook een winkel)
ze doet mee aan en wedstrijd en wordt daarbij geholpen door een man.
Ze krijgt van een vriend of een van haar vader een flesje met een vloeistofGeheim ingredient) die ze door de chocolade of de cake moet door waardoor de chocolade heel goed ging smaken en je verliefd werd of zoiets (blijkt later dat er gewoon water in het flesje te zitten)
Weing informatie maar kan iemand me misschien helpen ben al lang op zoek hiernaa
alvast thnx
pi_88454210
volgens mij was het niet chocolat maar dat weet ik niet zeker want dat dacht ik zelf ook maar er kwamen ook grote taarten in voor en er was een wedstrijd en speelde volgens mij in deze tijd af en chocolat is vroeger maar ik kan me vergissen
pi_88454420
in chocolat wist ze toch al wat de smaak van haar klanten waren ik weet het echt niet meer haal ik nu twee films door elkaar of is het echt de zelfde.
  maandag 8 november 2010 @ 08:10:33 #119
3542 Gia
User under construction
pi_88462485
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:29 schreef myara het volgende:
in chocolat wist ze toch al wat de smaak van haar klanten waren ik weet het echt niet meer haal ik nu twee films door elkaar of is het echt de zelfde.
Zou niet weten welke film je bedoelt, maar het is zeker niet Chocolat.
In Chocolat doet Johnny Depp mee en dat speelt zich in een oudere tijd af.

Gaat over een vrouw die een chocolaterie overneemt en inderdaad de smaak van iedere klant kent. Die worden 'losbandig' en minder kerkelijk door de chocola.
pi_88464577
Nee chocolat is het zeker niet ik heb gekeken naar stukjes van die film.en het is hem niet
Dank voor je reactie gia en ookalex voor het opperen van een titel .
hopelijk weet iemand het. ben al zo lang op zoek naar die film heb hem volgens mij 2 jaar geleden gezien.
HELP
Thx alvast
IK weet ook al dat de film geen cake heet
  maandag 8 november 2010 @ 12:47:26 #121
3542 Gia
User under construction
pi_88469086
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 10:15 schreef myara het volgende:
Nee chocolat is het zeker niet ik heb gekeken naar stukjes van die film.en het is hem niet
Dank voor je reactie gia en ookalex voor het opperen van een titel .
hopelijk weet iemand het. ben al zo lang op zoek naar die film heb hem volgens mij 2 jaar geleden gezien.
HELP
Thx alvast
IK weet ook al dat de film geen cake heet
Weet je ook niet toevallig nog een acteur of actrice die erin speelt.
pi_88486641
Hoi

Nee Gia ik weet het niet meer
Ik weet dat het wel een jonge vrouw was.
Ze kreeg volgens mij van haar vader een heel klein flesje met vloeistof dat moest ze door chocolade doen en van die chocolade een klein taartje maken en laten proeven aan haar geliefde
later bleek die vloeistof zogenaamd scret ingredient gewoon water te zijn . beetje spiri achtige film maar wel een romantische komedie
pi_88487351
DIe jonge vrouw had in de film al een taartenbakkerij en ze deed mee aan een wedstrijd
pi_88510490
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:16 schreef myara het volgende:
Hallo

Ik zoek een film over een vrouw die taarten bakt en ook iets met chocolade.(volgens mij heeft ze ook een winkel)
ze doet mee aan en wedstrijd en wordt daarbij geholpen door een man.
Ze krijgt van een vriend of een van haar vader een flesje met een vloeistofGeheim ingredient) die ze door de chocolade of de cake moet door waardoor de chocolade heel goed ging smaken en je verliefd werd of zoiets (blijkt later dat er gewoon water in het flesje te zitten)
Weing informatie maar kan iemand me misschien helpen ben al lang op zoek hiernaa
alvast thnx
Je bedoelt niet deze toch? Komt niet echt overeen met je omschrijving, maar daar deed het mij aan denken:

Simply Irresistible

En als we echt de duistere krochten van filmland ingaan hebben we ook nog deze:

Just Dessert

[ Bericht 4% gewijzigd door Xessive op 09-11-2010 12:46:43 ]
pi_88513637
Xessive
pi_88513710
Simpley irrisiteble is het niet
voor de andere film ben ik de beschrijving aan het zoeken
toch bedankt voor je antwoord thnx
pi_88543890
Ik weet niet eens of er een film van het boek bestaat.. Maar als die bestaat, ben ik daar erg benieuwd naar! Het gaat om het verhaal van het Uruguayaanse rugby elftal dat crasht in de Andes.
Dit is het boek: http://www.bol.com/nl/p/n(...)005971236/index.html

Goed verhaal, hoop dat er een film is!
pi_88543932
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 08:03 schreef mark_1980 het volgende:
Ik weet niet eens of er een film van het boek bestaat.. Maar als die bestaat, ben ik daar erg benieuwd naar! Het gaat om het verhaal van het Uruguayaanse rugby elftal dat crasht in de Andes.
Dit is het boek: http://www.bol.com/nl/p/n(...)005971236/index.html

Goed verhaal, hoop dat er een film is!
Alive
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_88544023
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 08:07 schreef Sequencial het volgende:

[..]

Alive
Thnx!!
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:52:39 #130
207095 gg.hootch
You are a pirate!
pi_88641926
Sinds gister frustreert me iets mateloos. Ik luisterde voor het eerst naar dit nummer.

Zoals je hoort zitten er Japanse samples in. Nu ben ik er vrij zeker van dat ik deze anime ooit eens gezien heb, maar ik kom er maar niet uit welke anime het in godsnaam vandaan komt.

De enige twee titels waar ik op kan komen zijn Ergo Proxy & Ima, Soko ni Iru Boku maar ik denk eerlijk gezegd niet dat een van die het is.

Iemand die me kan helpen :D?
last.fm/user/gghootch
pi_88681289
Ik zoek een film daarin gaan ze een joint roken in een kamer en zetten ze de stofzuiger aan omdat ze minder rook willen. Volgens mij heb je ook een zwarte vriend (zijn allemaal zwarte) die ze priester noemen
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_88696178
Ik zoek ook een filmpje, gaat over een groeg duikers die een 'schat' aan het zoeken zijn. uiteindelijk blijkt er drugs in het kistje te liggen.

Wordt waarschijnlijk lastig om het hiermee toe doen, maar thats it :{
★★★
  Moderator zondag 14 november 2010 @ 13:06:49 #133
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_88696436
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zoek ook een filmpje, gaat over een groeg duikers die een 'schat' aan het zoeken zijn. uiteindelijk blijkt er drugs in het kistje te liggen.

Wordt waarschijnlijk lastig om het hiermee toe doen, maar thats it :{
Is het Into the Blue? (http://www.imdb.com/title/tt0378109/)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_88696676
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:06 schreef Mike het volgende:

[..]

Is het Into the Blue? (http://www.imdb.com/title/tt0378109/)
Dat is 'm, bedankt! _O_
★★★
  woensdag 17 november 2010 @ 12:10:28 #135
251656 Saaaaab
niet de auto
pi_88814665
Ik heb een lijstje in mijn telefoon staan met films die ik graag nog wil zien. Er staat er een in waarvan ik niet meer weet waar hij over ging of waar ik hem gevonden heb. Er staat 'cenehennen'. Op die naam vindt Google niks. Waarschijnlijk heb ik het gehoord op een radiospotje, of er mensen in de trein of zoiets over horen praten en het niet goed verstaan. Ik zou het niet meer weten. Maar nou ben ik wel benieuwd welke film ik bedoelde. Iemand een idee? Ik denk wel dat het een horrorfilm is, aangezien de rest van de lijst ook horror is.
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
  woensdag 17 november 2010 @ 18:10:43 #136
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_88828657
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:10 schreef Saaaaab het volgende:
Ik heb een lijstje in mijn telefoon staan met films die ik graag nog wil zien. Er staat er een in waarvan ik niet meer weet waar hij over ging of waar ik hem gevonden heb. Er staat 'cenehennen'. Op die naam vindt Google niks. Waarschijnlijk heb ik het gehoord op een radiospotje, of er mensen in de trein of zoiets over horen praten en het niet goed verstaan. Ik zou het niet meer weten. Maar nou ben ik wel benieuwd welke film ik bedoelde. Iemand een idee? Ik denk wel dat het een horrorfilm is, aangezien de rest van de lijst ook horror is.
Cehennem 3D
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  woensdag 17 november 2010 @ 18:16:00 #137
251656 Saaaaab
niet de auto
pi_88828872
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:10 schreef victorinox het volgende:

[..]

Cehennem 3D
Nice, bedankt! Dat moet hem geweest zijn.
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
pi_88959609
Ik zoek dus een film en ik kan er niet meer opkomen wat de naam was. Heb ook niet een heel erg duidelijke beschrijving maar het was wel echt een geniale film.

Ik heb hem een tijdje geleden gewoon op tv zitten kijken. Het is een soort Kungfu film met special effects, en dan een hele vage. Wat ik me nog goed kan herinneren is dat het eind zich in een dorpje afspeelt waar een oud vrouwtje en haar man het dorpje beschermt tegen een zooitje mannen die achter 3 mannen aanzitten.

Wie kan mij helpen? ;( ;(
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  zaterdag 20 november 2010 @ 23:06:54 #139
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_88959760
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 23:02 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik zoek dus een film en ik kan er niet meer opkomen wat de naam was. Heb ook niet een heel erg duidelijke beschrijving maar het was wel echt een geniale film.

Ik heb hem een tijdje geleden gewoon op tv zitten kijken. Het is een soort Kungfu film met special effects, en dan een hele vage. Wat ik me nog goed kan herinneren is dat het eind zich in een dorpje afspeelt waar een oud vrouwtje en haar man het dorpje beschermt tegen een zooitje mannen die achter 3 mannen aanzitten.

Wie kan mij helpen? ;( ;(
Je hebt de titel al goed. :P
Kung Fu (Kung Fu Hustle)
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_88959927
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 23:06 schreef victorinox het volgende:

[..]

Je hebt de titel al goed. :P
Kung Fu (Kung Fu Hustle)
_O_ dank! :D
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  zaterdag 20 november 2010 @ 23:20:22 #141
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_88960161
Ik zoek een film, genre oorlogs comedy. waarschijnlijk uit de 60 of 70er jaren.

in een van de scenes marcheert of rent een groep soldaten en vallen ze in een gat. meer weet ik er helaas niet meer van

het is in ieder geval niet kelly's heroes.
pi_88960248
Ik zoek er ook eentje. Was een thriller film. Er was een moordenaar actief in een stad of streek die mensen vermoordde om vervolgens ledematen af te hakken/snijden van die mensen en te verzamelen. Dus hoofd, romp, armen, benen. Via allerlei omwegen komt de politie bij een huis terecht en als ze naar binnen gaan zien ze al die ledematen weer. Het is aan een kruis genageld zoals Jesus ook vast zat aan zijn kruis en daar refereerde de politie ook naar.

Ooit gezien op RTL5, maar zou weleens de titel wel weer willen weten.
  zaterdag 20 november 2010 @ 23:24:31 #143
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_88960323
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 23:22 schreef StephanL het volgende:
Ik zoek er ook eentje. Was een thriller film. Er was een moordenaar actief in een stad of streek die mensen vermoordde om vervolgens ledematen af te hakken/snijden van die mensen en te verzamelen. Dus hoofd, romp, armen, benen. Via allerlei omwegen komt de politie bij een huis terecht en als ze naar binnen gaan zien ze al die ledematen weer. Het is aan een kruis genageld zoals Jesus ook vast zat aan zijn kruis en daar refereerde de politie ook naar.

Ooit gezien op RTL5, maar zou weleens de titel wel weer willen weten.
oh dat klinkt bekend.. waren het niet vrouwen? om zo een soort ultiem mooie vrouw te maken uit allerlei verschillende vrouwen?
pi_88960436
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 23:24 schreef Under_Score het volgende:

[..]

oh dat klinkt bekend.. waren het niet vrouwen? om zo een soort ultiem mooie vrouw te maken uit allerlei verschillende vrouwen?
Volgens mij mannen en vrouwen. Volgens mij heb ik hem al, Bone Collector.
pi_88960501
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 23:27 schreef StephanL het volgende:

Volgens mij mannen en vrouwen. Volgens mij heb ik hem al, Bone Collector.
Volgens mij zoek je Resurrection
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_88960549
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 november 2010 23:29 schreef Berkery het volgende:

[..]

Volgens minj zoek je Resurrection
Ja _O_ Dat moet hem wezen.
pi_88960996
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 23:31 schreef StephanL het volgende:

Ja _O_ Dat moet hem wezen.
Ik wist de titel ook niet meer, maar wel dat Christopher Lambert de hoofdrol had, Dan is het wel te googelen :)
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_88972970
Ik zoek de naam een film waarin een familie, het kan ook eeb grotere groep mensen zijn totaal afgesloten leeft van de buitenwereld. Er wordt hen wijsgemaakt dat de wereld is ten onder gegaan aan een nucleaire oorlog oid. Op een gegeven moment sluipt iemand weg en betreedt hij/zij de moderne wereld
Voetbalhistorische bedenkingen: https://metcruijffopstap.wordpress.com/
  zondag 21 november 2010 @ 13:53:21 #149
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_88973104
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 13:49 schreef Anatool het volgende:
Ik zoek de naam een film waarin een familie, het kan ook eeb grotere groep mensen zijn totaal afgesloten leeft van de buitenwereld. Er wordt hen wijsgemaakt dat de wereld is ten onder gegaan aan een nucleaire oorlog oid. Op een gegeven moment sluipt iemand weg en betreedt hij/zij de moderne wereld
The Village
IMDb Vote History
  zondag 21 november 2010 @ 16:43:19 #150
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_88978998
quote:
Als het een comedy is: Blast From The Past
Wat je vindt, ...
  maandag 22 november 2010 @ 00:26:29 #151
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_89000229
Eind jaren 90 zag ik een film op Canal+ over een vrouw met een goede baan die langzaam afglijdt en ondanks vrienden en collega's eindigt op een bankje in het park, omdat het haar niet lukt om de geboden hulp en kansen te accepteren. Heel aangrijpend verhaal en zou 'm graag nog eens zien, maar ik heb geen idee meer hoe ie heet en details over het verhaal ben ik ook kwijt. Iemand een idee?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  maandag 22 november 2010 @ 08:46:14 #152
22457 Patch
pi_89003090
quote:
en als het SF is dan een kleine kans op The Island
pi_89020762
Ik doelde eigenlijk op 'The Village' maar 'The Island' ziet er ook interessant uit
Voetbalhistorische bedenkingen: https://metcruijffopstap.wordpress.com/
pi_89034757
Mateloos irritant, opzoek naar;

Tekenfilmserie van Foxkids (geloven we) over een baby die alles werd aangeleerd over de natuur, ruimte en machines etc. Ruimte door opa, natuur door moeder, machines door vader. Hij werd dan verkleind, en gingen ze in die machines. Ook onderzochten ze het lichaam, daar hielp de oma mee.

Hulp wordt op prijs gesteld, kan anders niet slapen.
Bvd
Aha.
pi_89037741
Herkent iemand het volgende: man heeft alles en rijdt tegen een lantaarnpaal. Vervolgens slentert ie een cafe op de hoek binnen en wenst ie dat hij een ander leven had gehad. De barkeeper hoort hem aan en vervult zijn wens. Die man gaat weer naar buiten en zijn auto is weg, zijn oude leven eigenlijk ook.

Aan het eind van de film vind hij ineens die cafe terug en rent ie naar binnen om te vragen of zijn wens teruggedraaid kan worden. Dan gaat ie naar buiten en zijn auto staat wederom tegen de paal waar hij hem achterliet.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_89037766
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:51 schreef Buitenspel het volgende:
Mateloos irritant, opzoek naar;

Tekenfilmserie van Foxkids (geloven we) over een baby die alles werd aangeleerd over de natuur, ruimte en machines etc. Ruimte door opa, natuur door moeder, machines door vader. Hij werd dan verkleind, en gingen ze in die machines. Ook onderzochten ze het lichaam, daar hielp de oma mee.

Hulp wordt op prijs gesteld, kan anders niet slapen.
Bvd
The Why Why family
pi_89037796
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 23:52 schreef Kloonhommel het volgende:
Herkent iemand het volgende: man heeft alles en rijdt tegen een lantaarnpaal. Vervolgens slentert ie een cafe op de hoek binnen en wenst ie dat hij een ander leven had gehad. De barkeeper hoort hem aan en vervult zijn wens. Die man gaat weer naar buiten en zijn auto is weg, zijn oude leven eigenlijk ook.

Aan het eind van de film vind hij ineens die cafe terug en rent ie naar binnen om te vragen of zijn wens teruggedraaid kan worden. Dan gaat ie naar buiten en zijn auto staat wederom tegen de paal waar hij hem achterliet.
Klinkt als Mr. Destiny
pi_89039859
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 23:54 schreef Xessive het volgende:

[..]

Klinkt als Mr. Destiny
Dat is hem inderdaad... ^O^
pi_89058902
Ik zoek een film die gaat over een mobiele telefoon die instructies geeft aan een man. Het begint in een hotel, krijgt een telefoon, waar hij o.a. beursinformatie, casino-intel krijgt e.d.

Zeker wel iemand hier die dit wel weet.
pi_89060112
Hallo,

Ik zoek een programma dat een jaar ofzo op veroinca was, net na de serie "Surface".

Het ging volgens mij over een lake waar een soort van alien achtige wezens in waren geland en de mensen uit het nabij zijnde village of town wilden overnemen en hun lichamen voor zichzelf willen gebruiken. Hoofd personages waren een politie agent, zijn vrouw een zuster in het ziekenhuis dat dat ook was. Nog een man die eerder getrouwd was met de nu vrouw van die politie agent. Zij hadden een dochter een zoontje, teener van ongeveer iets van 14 en het dochtertje was misshien 6.
Die vrouw en politie agent werden al snel overgenomen door die alien achtige wezens die in het meer leefde zeg maar. En die man waarmee ze eerder getrouwd was ging het hele verhaal onderzoeken.

Zo ver weet ik het nog allemaal. Misshien dat iemand anders de naam weet van de serie.

Alvast bedankt.
  Moderator dinsdag 23 november 2010 @ 18:17:19 #161
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_89060543
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:04 schreef filmkijker het volgende:
Hallo,

Ik zoek een programma dat een jaar ofzo op veroinca was, net na de serie "Surface".

Het ging volgens mij over een lake waar een soort van alien achtige wezens in waren geland en de mensen uit het nabij zijnde village of town wilden overnemen en hun lichamen voor zichzelf willen gebruiken. Hoofd personages waren een politie agent, zijn vrouw een zuster in het ziekenhuis dat dat ook was. Nog een man die eerder getrouwd was met de nu vrouw van die politie agent. Zij hadden een dochter een zoontje, teener van ongeveer iets van 14 en het dochtertje was misshien 6.
Die vrouw en politie agent werden al snel overgenomen door die alien achtige wezens die in het meer leefde zeg maar. En die man waarmee ze eerder getrouwd was ging het hele verhaal onderzoeken.

Zo ver weet ik het nog allemaal. Misshien dat iemand anders de naam weet van de serie.

Alvast bedankt.
Invasion? http://www.imdb.com/title/tt0460651/
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 23 november 2010 @ 18:44:28 #162
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_89061492
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:03 schreef Saak het volgende:
Ik zoek een film daarin gaan ze een joint roken in een kamer en zetten ze de stofzuiger aan omdat ze minder rook willen. Volgens mij heb je ook een zwarte vriend (zijn allemaal zwarte) die ze priester noemen
Next Friday
pi_89061750
quote:
Ja inderdaad. Bedankt. :)
pi_89092240
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:29 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een film die gaat over een mobiele telefoon die instructies geeft aan een man. Het begint in een hotel, krijgt een telefoon, waar hij o.a. beursinformatie, casino-intel krijgt e.d.

Zeker wel iemand hier die dit wel weet.
Eagle eye? In die film worden instructies en info gegeven via meerdere anoniem telefoontjes maar de film begint niet in een hotelkamer?

http://www.eagleeyemovie.com/

[ Bericht 2% gewijzigd door Kloonhommel op 24-11-2010 13:37:19 ]
pi_89092713
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:29 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Eagle eye? In die film worden instructies en info gegeven via meerdere anoniem telefoontjes maar de film begint niet in een hotelkamer?

http://www.eagleeyemovie.com/
Nee, was the Echolon Conspiracy. Thanks anyways.
pi_89093475
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:39 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Nee, was the Echolon Conspiracy. Thanks anyways.
O ja, die film herinner ik me.
pi_89119489
Help ik zoek

ik zoek een film
maar ik weet niet hoe die heet
het gaat over een man die wordt opgenomen in een psychiatrische inrichting vanwege depressie
en dan gaan ze allemaal medicatie op hem uittesten
en krijgt die allemaal van die bevende lichaamsdelen

danku
pi_89119643
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:00 schreef breedboy het volgende:
Help ik zoek

ik zoek een film
maar ik weet niet hoe die heet
het gaat over een man die wordt opgenomen in een psychiatrische inrichting vanwege depressie
en dan gaan ze allemaal medicatie op hem uittesten
en krijgt die allemaal van die bevende lichaamsdelen

danku
Weet je zeker dat het een depressie is? Medicijnen uittesten en bevende lichaamsdelen doen mij denken aan 'Awakenings'.
pi_89119877
JAAA dankjewel
pi_89154441
Mijn man zoekt de titel van een tv serie van jaren geleden (1984, '85, '86 ofzo) in ieder geval was er alleen toen nog Nederland 1,2 en 3 op TV.
De serie ging over een indiaan die zijn vrouw ontvoerd was en hij ging samen met een Engelsman zijn vrouw zoeken.
Mijn man denkt dat het een mini-serie was maar dat weet hij niet helemaal zeker.....

Weet iemand waar hij het over heeft?
pi_89155071
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:41 schreef Trade het volgende:
Mijn man zoekt de titel van een tv serie van jaren geleden (1984, '85, '86 ofzo) in ieder geval was er alleen toen nog Nederland 1,2 en 3 op TV.
De serie ging over een indiaan die zijn vrouw ontvoerd was en hij ging samen met een Engelsman zijn vrouw zoeken.
Mijn man denkt dat het een mini-serie was maar dat weet hij niet helemaal zeker.....

Weet iemand waar hij het over heeft?
Stolen Woman: Captured Heart?

De eerste 9 minuten staan overigens op YouTube:
Edit: ik zie nu pas dat deze uit 1997 is...

[ Bericht 10% gewijzigd door Xessive op 25-11-2010 22:08:47 ]
pi_89244953
Fuck! Ik zoek een film, ik kom er niet uit.

Het gaat over een man die een mobiele telefoon vind, en er smsjes op krijgt van een vrouw die met ´m wil afspreken voor sexytime. Volgens mij is ´ie uit 2006-2009.

Kan iemand hier iets mee? :D
pi_89265301
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:47 schreef Shrien het volgende:

Het gaat over een man die een mobiele telefoon vind, en er smsjes op krijgt van een vrouw die met ´m wil afspreken voor sexytime. Volgens mij is ´ie uit 2006-2009.

Is het niet zo dat die man zijn mobiel "per ongeluk" verwisseld met een andere man zodat die andere man ook kan rondneuken en klaar staat bij elke sms of belletje voor nog meer sex, allemaal geheel vrijblijvend? Zo tegen het eind begint het ingewikkeld en dramatisch te worden. Zo een film herinner ik me wel maar niet de naam ervan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kloonhommel op 28-11-2010 19:00:36 ]
pi_89266012
Ik ging als kind vaak logeren bij een tante die de meest vage films keek. Een paar van die films hebben toen echt enorme indruk op me gemaakt. Ben heel benieuwd of jullie me kunnen helpen met de titel van de films.

1. In deze film speelden een neger en een blanke man. Kan me herinneren dat ze door de woestijn liepen. Volgens mij was 1 van de twee niet helemaal goed bij zijn hoofd. Die had ook een kip als huisdier. Volgens mij heeft de ander de kip op een gegeven moment opgegeten. Verder weet ik alleen nog dat er iemand gestenigd werd in die film.

2. In deze film ging het om 2 of 3 kinderen die met hun ouders in een groot huis wonen. In het huis was een kamer en daar leefden leeuwen. Die waren tam ofzo..Het zijn echt flarden die ik nog weet want ik denk dat ik 5 of 6 was toen ik die film zag. Zou ook kunnen dat het een serie was. Aan het eind van de film worden die ouders opgesloten in die kamer met leeuwen en opgegeten.

3. Deze film heeft me echt nachtmerries bezorgd... Volgens mij waren indianen een enorme houten toren aan het bouwen met allemaal hokken erin. Er was 1 blanke man en die was ze volgens mij aan het helpen. Hij wist alleen niet dat die toren zou dienen als een soort offeraltaar en dat hij geofferd zou worden. De film eindigt volgens mij met de man in zo'n hok en dat die indianen die toren in de fik steken.

Ik had er nog 1 maar was er al achter gekomen dat dat Nightmare on Elmstreet was
If you let your fears keep you from flying, you will never reach your high
  zondag 28 november 2010 @ 19:19:09 #175
22457 Patch
pi_89266251
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:13 schreef Raug het volgende:
3. Deze film heeft me echt nachtmerries bezorgd... Volgens mij waren indianen een enorme houten toren aan het bouwen met allemaal hokken erin. Er was 1 blanke man en die was ze volgens mij aan het helpen. Hij wist alleen niet dat die toren zou dienen als een soort offeraltaar en dat hij geofferd zou worden. De film eindigt volgens mij met de man in zo'n hok en dat die indianen die toren in de fik steken.
Dat lijkt me The Wicker Man
pi_89266606
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:19 schreef Patch het volgende:

[..]

Dat lijkt me The Wicker Man
Het is 'm!!! Damn..lees dat deze film meerdere malen tot beste Britse horrorfilm is uitgeroepen. Ben met terugwerkende kracht pissed dat ze me hiernaar hebben laten kijken toen ik 6 ofzo was. :N

Heb net nr 2 gevonden. Het is 'De Veldt'.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Veldt Vet verhaal eigenlijk. Die ga ik binnenkort maar weer eens kijken.

[ Bericht 14% gewijzigd door Raug op 28-11-2010 19:54:07 ]
If you let your fears keep you from flying, you will never reach your high
pi_89269250
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:47 schreef Shrien het volgende:

Deception?
http://www.imdb.com/title/tt0800240/
pi_89273480
Ik zoek 2 programma's:

Ten eerste zoek ik een serie waarvan ik ooit eens een aflevering van heb gezien op Veronica. Het ging om een negroïde man die in een timeloop zit. Hij wordt ontvoerd ofzo, en hij moet ervoor zorgen dat zijn vrouw niet doodgaat oid.

Ten 2e zoek ik een programma dat op tv zou komen of een aantal topadvocaten die dan gewetensvragen zouden krijgen
pi_89273894
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:25 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik zoek 2 programma's:

Ten eerste zoek ik een serie waarvan ik ooit eens een aflevering van heb gezien op Veronica. Het ging om een negroïde man die in een timeloop zit. Hij wordt ontvoerd ofzo, en hij moet ervoor zorgen dat zijn vrouw niet doodgaat oid.

Ten 2e zoek ik een programma dat op tv zou komen of een aantal topadvocaten die dan gewetensvragen zouden krijgen
eerste: daybreak?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Day_Break
pi_89274337
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:30 schreef kvd het volgende:

[..]

eerste: daybreak?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Day_Break
[ afbeelding ]
Jaaaaaaa dankjewel!! :D kusje op oog :*
pi_89274506
graag gedaan...en dank je wel :@ ;)
  maandag 29 november 2010 @ 00:33:00 #182
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_89283382
quote:
Ik zoek 2 programma's:

2e Kijken in de Ziel: Strafpleiters?
pi_89289562
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 00:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

2e Kijken in de Ziel: Strafpleiters?
JA! Dat is em, thanks!! :)
pi_89301108
Hoe heette dat oude programma ook alweer waarin ze;

- in een winkel alles op stelten zetten (met wcrollen gooien, in de winkel alles openmaken)
- ook een sinterklaas 'aflevering' hebben, waarin ze bij mensen aanbellen en roepen 'SIIINTERKLAAAS!' En vervolgens keihard pepernoten tegen de mensen gooien die opendoen.

Het woord 'krant' of iets met papier zat volgens mij in de titel, kan er alleen niet opkomen.

Gevonden: De pulpshow

[ Bericht 3% gewijzigd door Stinus op 29-11-2010 16:52:01 ]
Rise and rise again, until lambs become lions...
pi_89301213
quote:
Ik zoek 2 programma's:

Zeker dat het een programma is? Het doet me denken aan de film 'Deja Vu'.
pi_89303905
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:19 schreef kvd het volgende:

[..]

Deception?
http://www.imdb.com/title/tt0800240/
Dat was 'm ja :) Thanks!
pi_89309344
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:58 schreef Stinus het volgende:

[..]

Zeker dat het een programma is? Het doet me denken aan de film 'Deja Vu'.
hij was al opgelost, was day break
pi_89329081
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:59 schreef kvd het volgende:

[..]

hij was al opgelost, was day break
Oh, overheen gelezen zie ik nu. Excuus.
pi_89335003
Hallo,

Ik zoek een serie die een paar jaar geleden op tv was op RTL7 denk ik.

Het was een soort spionne serie net na de tweede wereld oorlog en speelde zich af tussen America en Rusland. En dat de Russische spy master een paar spionnen had zitten op belangrijke plekken en ook de CIA toen. En dat hele plot ontplooiden zich op die manier verder.

Alvast bedankt.
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:53:11 #190
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_89355551
Een erotische thriller uit de jaren 80 of begin 90 waarin een vrouw wordt vermoord met een enorme boor en dat dit wordt gezien door iemand uit het tegenoverliggende appartement.

Ik dacht Body Heat, maar die ging heel ergens anders over :P
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:02:48 #191
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_89356055
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef One_conundrum het volgende:
Een erotische thriller uit de jaren 80 of begin 90 waarin een vrouw wordt vermoord met een enorme boor en dat dit wordt gezien door iemand uit het tegenoverliggende appartement.

Ik dacht Body Heat, maar die ging heel ergens anders over :P
Body Double?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:05:55 #192
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_89356212
jaa, die ist.! Dank!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_89357364
Ooit toen ik jonger was een film gezien, kan me er nog maar stukjes van herinneren. Film moet gedateerd zijn ergens tussen 1965 en 1980 (lekker ruim, ik weet het).
een inbreekster probeert een kluis te kraken waar ze heel veel moeite mee heeft. opeens is daar een andere inbreker die haar te hulp schiet. samen lossen ze het probleem om binnen te komen op ( iets met veel laserlicht). hij verdwijnt en laat haar in een benarde positie achter.
het is niet:
-entrapment
-charade
- the real McCoy

wie o wie?
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:57:55 #194
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_89358784
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:29 schreef annemieke73 het volgende:
Ooit toen ik jonger was een film gezien, kan me er nog maar stukjes van herinneren. Film moet gedateerd zijn ergens tussen 1965 en 1980 (lekker ruim, ik weet het).
een inbreekster probeert een kluis te kraken waar ze heel veel moeite mee heeft. opeens is daar een andere inbreker die haar te hulp schiet. samen lossen ze het probleem om binnen te komen op ( iets met veel laserlicht). hij verdwijnt en laat haar in een benarde positie achter.
het is niet:
-entrapment
-charade
- the real McCoy

wie o wie?
Zal wel niet, maar een van deze twee:

- Jack of Diamond
- $
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_89359531
misschien verbaas je jezelf nog wel ;-)

ik zat te kijken naar de trailer van Jack of diamond. en hoewel ik het niet kende gingen er steeds meer belletjes rinkelen. ik denk dat je wel eens goed zou kunnen zitten :D
ik zal even kijken of ik de film te pakken kan krijgen.
bedankt!!
pi_89387606
Ik zoek een clipje uit So you think you can dance,
Ik weet alleen dat het een soort natuurlijke dans was, zonder verhaallijn.
Overigens zat er veel groen in.

Iemand enig idee? :)
Twiddel
pi_89400888
Hoi!

Ik ben op zoek naar een film die gebaseerd is op waargebeurde feiten. Het gaat over een jongen die met zn familie verhuisd. Hij krijgt in het nieuwe huis zn slaapkamer ind e kelder. Daar zit een deur in die op slot zit. Langzamerhand begint hij allemaal dingen te zien en geesten enzo en dan op het einde blijkt dat het een soort martelkamer was van gekken ofzo of een gesticht? Het eindigt er mee dat hij het huis in brand steekt.
Anders slaap je er nog een nachtje over; desnoods met een bos wortels in je reet
  woensdag 1 december 2010 @ 20:21:43 #198
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_89401268
The Haunting in Connecticut?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_89402462
Oh yes!!! Bedankt!! *)
Anders slaap je er nog een nachtje over; desnoods met een bos wortels in je reet
pi_89435763
En mijn serie nog?

quote:
Hallo,

Ik zoek een serie die een paar jaar geleden op tv was op RTL7 denk ik.

Het was een soort spionne serie net na de tweede wereld oorlog en speelde zich af tussen America en Rusland. En dat de Russische spy master een paar spionnen had zitten op belangrijke plekken en ook de CIA toen. En dat hele plot ontplooiden zich op die manier verder.

Alvast bedankt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')