Alivequote:Op woensdag 10 november 2010 08:03 schreef mark_1980 het volgende:
Ik weet niet eens of er een film van het boek bestaat.. Maar als die bestaat, ben ik daar erg benieuwd naar! Het gaat om het verhaal van het Uruguayaanse rugby elftal dat crasht in de Andes.
Dit is het boek: http://www.bol.com/nl/p/n(...)005971236/index.html
Goed verhaal, hoop dat er een film is!
Is het Into the Blue? (http://www.imdb.com/title/tt0378109/)quote:Op zondag 14 november 2010 12:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zoek ook een filmpje, gaat over een groeg duikers die een 'schat' aan het zoeken zijn. uiteindelijk blijkt er drugs in het kistje te liggen.
Wordt waarschijnlijk lastig om het hiermee toe doen, maar thats it
Dat is 'm, bedankt!quote:Op zondag 14 november 2010 13:06 schreef Mike het volgende:
[..]
Is het Into the Blue? (http://www.imdb.com/title/tt0378109/)
Cehennem 3Dquote:Op woensdag 17 november 2010 12:10 schreef Saaaaab het volgende:
Ik heb een lijstje in mijn telefoon staan met films die ik graag nog wil zien. Er staat er een in waarvan ik niet meer weet waar hij over ging of waar ik hem gevonden heb. Er staat 'cenehennen'. Op die naam vindt Google niks. Waarschijnlijk heb ik het gehoord op een radiospotje, of er mensen in de trein of zoiets over horen praten en het niet goed verstaan. Ik zou het niet meer weten. Maar nou ben ik wel benieuwd welke film ik bedoelde. Iemand een idee? Ik denk wel dat het een horrorfilm is, aangezien de rest van de lijst ook horror is.
Nice, bedankt! Dat moet hem geweest zijn.quote:
Je hebt de titel al goed.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:02 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik zoek dus een film en ik kan er niet meer opkomen wat de naam was. Heb ook niet een heel erg duidelijke beschrijving maar het was wel echt een geniale film.
Ik heb hem een tijdje geleden gewoon op tv zitten kijken. Het is een soort Kungfu film met special effects, en dan een hele vage. Wat ik me nog goed kan herinneren is dat het eind zich in een dorpje afspeelt waar een oud vrouwtje en haar man het dorpje beschermt tegen een zooitje mannen die achter 3 mannen aanzitten.
Wie kan mij helpen?![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:06 schreef victorinox het volgende:
[..]
Je hebt de titel al goed.
Kung Fu (Kung Fu Hustle)
oh dat klinkt bekend.. waren het niet vrouwen? om zo een soort ultiem mooie vrouw te maken uit allerlei verschillende vrouwen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:22 schreef StephanL het volgende:
Ik zoek er ook eentje. Was een thriller film. Er was een moordenaar actief in een stad of streek die mensen vermoordde om vervolgens ledematen af te hakken/snijden van die mensen en te verzamelen. Dus hoofd, romp, armen, benen. Via allerlei omwegen komt de politie bij een huis terecht en als ze naar binnen gaan zien ze al die ledematen weer. Het is aan een kruis genageld zoals Jesus ook vast zat aan zijn kruis en daar refereerde de politie ook naar.
Ooit gezien op RTL5, maar zou weleens de titel wel weer willen weten.
Volgens mij mannen en vrouwen. Volgens mij heb ik hem al, Bone Collector.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:24 schreef Under_Score het volgende:
[..]
oh dat klinkt bekend.. waren het niet vrouwen? om zo een soort ultiem mooie vrouw te maken uit allerlei verschillende vrouwen?
Volgens mij zoek je Resurrectionquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:27 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij mannen en vrouwen. Volgens mij heb ik hem al, Bone Collector.
Jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
Volgens minj zoek je Resurrection
Ik wist de titel ook niet meer, maar wel dat Christopher Lambert de hoofdrol had, Dan is het wel te googelenquote:
The Villagequote:Op zondag 21 november 2010 13:49 schreef Anatool het volgende:
Ik zoek de naam een film waarin een familie, het kan ook eeb grotere groep mensen zijn totaal afgesloten leeft van de buitenwereld. Er wordt hen wijsgemaakt dat de wereld is ten onder gegaan aan een nucleaire oorlog oid. Op een gegeven moment sluipt iemand weg en betreedt hij/zij de moderne wereld
Als het een comedy is: Blast From The Pastquote:Op zondag 21 november 2010 13:49 schreef Anatool het volgende:
Ik zoek de naam een film waarin een familie, het kan ook eeb grotere groep mensen zijn totaal afgesloten leeft van de buitenwereld. Er wordt hen wijsgemaakt dat de wereld is ten onder gegaan aan een nucleaire oorlog oid. Op een gegeven moment sluipt iemand weg en betreedt hij/zij de moderne wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |