Enkele seconden googlen bracht mij op Thomas est amoureux.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:12 schreef JAM het volgende:
Ik ben ook nog opzoek naar een Franstalige, volgens mij Belgische film, over een man die Thomas Thomas heet. Die zit de hele dag thuis omdat'ie pleinvrees heeft en videochat met alles en iedereen. De film is niets anders dan een aaneenschakeling van die videochats. Iemand een idee?
Battle Royale lijkt mequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe heet die japanse film ook al weer over een klein meisje dat op een eiland al haar medegevangenen afslacht?
A Kind Of Magicquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:41 schreef dfr0st het volgende:
Ik ben opzoek naar de naam van een tekenfilm serie, volgens mij uitgezonden op Ketnet maar ook op de publieke omroep.
Het gaat over een magisch gezin dat leeft in de normale wereld, het gezin bestaat uit:
Een jongentje met rood/bruin haar.
De grotere zus met blond haar.
De moeder dun met een dikke kont, die een feetje is met toverstok
De vader die een reus is met een zeer grote rode/bruine baard
De tante die eruit ziet als een kleine heks met zwart haar
en een kikker.
Ik gegoogled en gezocht maar kom niet eens een plaatje tegen van de serie, kan iemand mij helpen.
Volgens mij bedoel je 't 'wees onverschillig' filmpje van Pownews:quote:Op donderdag 4 november 2010 11:04 schreef stefan1187 het volgende:
Weet niet of ik in het goede topic zit... maar een apart topic voor commercials kan ik niet vinden.
Een weekje geleden is op Nederland 1,2 of 3 een commercial geweest... dat ging volgens mij over babysterfte of ondervoeding. Beetje wreed thema... maar goed.
Een van de personages maakt aan het einde de opmerking van "zo nu heb ik honger".
Beetje vage beschrijving, maar ik heb de commercial zelf niet gezien.
Ik wil wel graag weten of die online staat, en of iemand hem herkend.
Iemand die ik ken heeft namelijk 2 jaar terug opnmes gehad voor een aantal VARA commercials, en een aantal beelden daarvan zijn gebruikt voor bovenstaande commercial (hoe slecht)
Dus nu heeft ie recht op een flinke Buy-Out
Weet iemand ondanks de gebrekkige beschrijving waar ik het over heb?
Jep dat was 'mquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:39 schreef wwwever het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je 't 'wees onverschillig' filmpje van Pownews:
http://player.omroep.nl/?aflID=11601806&start=00:13:30
Aanrader; dat zeker.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Enkele seconden googlen bracht mij op Thomas est amoureux.
Club Dread?quote:Op zondag 7 november 2010 14:25 schreef lipjes het volgende:
Hallo.
Ik zoek een film die gaat over een eiland waar de enige regel is dat je plezier hebt.
maar daarbij worden ook de mensen op het eiland vermoord in de volgorde van een liedje waarvan er 1tje in een modderbad.
Heeft iemand een idee hoe die film heet ?
Zou niet weten welke film je bedoelt, maar het is zeker niet Chocolat.quote:Op zondag 7 november 2010 22:29 schreef myara het volgende:
in chocolat wist ze toch al wat de smaak van haar klanten waren ik weet het echt niet meer haal ik nu twee films door elkaar of is het echt de zelfde.
Weet je ook niet toevallig nog een acteur of actrice die erin speelt.quote:Op maandag 8 november 2010 10:15 schreef myara het volgende:
Nee chocolat is het zeker niet ik heb gekeken naar stukjes van die film.en het is hem niet
Dank voor je reactie gia en ookalex voor het opperen van een titel .
hopelijk weet iemand het. ben al zo lang op zoek naar die film heb hem volgens mij 2 jaar geleden gezien.
HELP
Thx alvast
IK weet ook al dat de film geen cake heet
Je bedoelt niet deze toch? Komt niet echt overeen met je omschrijving, maar daar deed het mij aan denken:quote:Op zondag 7 november 2010 22:16 schreef myara het volgende:
Hallo
Ik zoek een film over een vrouw die taarten bakt en ook iets met chocolade.(volgens mij heeft ze ook een winkel)
ze doet mee aan en wedstrijd en wordt daarbij geholpen door een man.
Ze krijgt van een vriend of een van haar vader een flesje met een vloeistofGeheim ingredient) die ze door de chocolade of de cake moet door waardoor de chocolade heel goed ging smaken en je verliefd werd of zoiets (blijkt later dat er gewoon water in het flesje te zitten)
Weing informatie maar kan iemand me misschien helpen ben al lang op zoek hiernaa
alvast thnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |