Sportief van je. Jij ook natuurlijk gefeliciteerd met het behalen van de periode.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:24 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben een echte Zwolle fan, maar TERING, wat een bazen uitslag
Dat is vast een leuk feestje daar in D'ter
Gefeliciteerd
Ekte bazen!quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:10 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Sta je in het burger bier te tanken en chickies te hosselen, doen Michiels en Janota hetzelfde
Voetballen kan hij wel. En hij is nog jong. Denk dat dit de ideale stap voor hem is.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Gaat Frank van der Zwan het eindelijk is bij een club redden? Hij is nog een oud klasgenoot van mij
Vorig seizoen was dat inderdaad! Daar was ik toevallig bij. Dat was erg gezellig toen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:24 schreef Xurk het volgende:
Heerlijk zo'n uitslag, dat was echt even nodig. Doet me denken aan die wedstrijd tegen Volendam vorig seizoen [of was dat alweer twee seizoenen terug?], maar dan nog leukerHopelijk komen ze hierdoor in een betere flow terecht
Leuk ook [en logisch] dat je door één zo'n wedstrijd ineens de op-één-na beste doelsaldo van de competitie hebt
Misschien, ligt er ook een beetje aan of mijn vaste groep gaat.quote:
quote:Ik vermoed dat Heracles hem binnenkort wel terug geeftOp vrijdag 22 oktober 2010 23:16 schreef Blinker het volgende:
Valt mij enigszins mee. Hij houdt zich goed staande.
Het is niet makkelijk om in de voetstappen van Pasveer te stappen.
quote:Kampioen word je niet meer dit seizoen. Laten we ons maar richten op playoffs.Op maandag 25 oktober 2010 10:22 schreef Xurk het volgende:
Dat zou wel erg nice zijnMaar ik vind dat Padt het ook niet onaardig doet en als die nog even de tijd krijgt wordt het vast een waardige opvolger van Pasveer
Wel weer lekker, zo'n ruime utislag! Al had het van mij wel iets ruimer gemogen na die wedstrijd tegen DordrechtMooi dat Van der Biezen lekker in de wedstrijd zat, als hij een beetje zijn vorm van begin vorig seizoen nu terugpakt wordt het nog leuk dit seizoen met hem en Pedro in de aanval.
Jammer dat DB en Eindhoven beiden bijna de hele wedstrijd achter stonden maar uiteindelijk toch punten pakten. Anders hadden we nu al zesde gestaan.
Dat er dit seizoen zo'n brede subtop / middenmoot is, komt ons op dit moment ook wel erg goed uit. De aansluiting is niet heel snel verloren, maar anderzijds als je wat klimt kun je ook zo weer kelderen [zie Cambuur]. Hopelijk wordt er uit tegen Eindhoven een goede uitslag neergezet, tegen de hooggeklasseerde ploegen is er dit seizoen volgens mij haast niets gepaktEn je klimt dan sowieso weer één plek.
quote:Oeps, ik bedoel VlugOp maandag 25 oktober 2010 11:57 schreef Xurk het volgende:
Alleen jammer dat Ars niet voor Eindhoven, maar voor Zwolle speelt
Echt bizar dat de verschillen zo klein zijnquote:Op zaterdag 6 november 2010 04:46 schreef Blinker het volgende:
Drie punten weer in de pocket!
Het gat naar de derde plek is nog maar twee punten, dus dat is meer dan haalbaar! Volgende competitie wedstrijd is emmen-uit. Moet te doen zijn!
Ik zie GAE niet hoger dan plek 6 komen as. vrijdag. Cambuur gaat het lastig krijgen tegen Sparta en zie ik wel verliezen eerlijk gezegd. Dan moet je hopen op een gelijkspel tussen DB - Volendam en dat zie ik niet gebeuren, die 2 gaan ook vol voor een plekje hoger op de ranglijst. Tis ook maar de vraag hoe erg ze morgen moeten inspannen, want ik zie een paar er wel voor aan om bij verlies morgen een beetje te slacken vrijdag onder het mom van "moe, veel inzet moeten leveren woensdag.."..quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:47 schreef Xurk het volgende:
[..]
Echt bizar dat de verschillen zo klein zijnNet als in Engeland, waar Liverpool met één overwinning stijgt van plek 16[?] naar 9
Wel lekker spannend zo! Enig nadeel is dat je net zo makkelijk weer uit de [sub]top kan kelderen als dat je erin komt
Wel echt mooi dat mijn voorspelling grotendeels uit is gekomen maar eigenlijk nog beter dan verwacht aangezien nu zowel Sparta als Helmond Sport punten verspeelden en DB ook nog eens niet wonEn ik zit even de komende speelronde even te bekijken, wederom met de ranglijst erbij, is het gewoon wéér zo eentje als vorige week
Het moet niet gekker worden! Op naar plek 3 of 4 dan maar?
GAE [#7] speelt tegen Emmen [#14]. Wederom, de in te halen ploegen vetgedrukt:
Cambuur [#9] - Sparta [#6]
Den Bosch [#5] - Volendam [#2]
Helmond Sport [#4] - RKC [#3]
Oh ze spelen maandag? Dan heb ik niks gezegd en zie ik ze wel 3 punten pakkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:25 schreef Xurk het volgende:
Ja, wat ik omschrijf is ook puur een best-case-scenario. Maar zoals ik vorige week aangaf, leuk om over te fantaseren
Wat betreft eventuele vermoeidheid na de bekerwedstrijd tegen Roda, het komt GAE wel goed uit dat ze pas maandagavond tegen Emmen hoeven aan te treden. Dat gaat voor Volendam, Cambuur, RKC en Zwolle niet op want die moeten allemaal vanavond in de beker spelen en op vrijdag alweer in actie komen.
http://www.fanproject98.nl/quote:Je hebt leugens en statistieken: Go Ahead Eagles-Roda JC
maandag, 08 november 2010 21:52
Hoera! We gaan weer bekervoetbal spelen! Daar waar iedereen zich in de eerste ronde al had neergelegd bij een uitschakeling (en de publieke belangstelling dientengevolge schandalig laag was) spelen we nu uit tegen een fraaie volksclub club uit de Jupiler League: Go Ahead Eagles. Helaas geen Telstar, geen AGOVV en ook geen FC Eindhoven. Immers: tegen de club uit Deventer speelden we niet zo lang geleden ook al twee maal in het bekertoernooi. Maar toch is een wedstrijdje aan de Vetkampstraat veel leuker en sfeervoller dan de fabriekshallen in Arnhem en Amsterdam. DUS is de belangstelling groot en DUS begint het bekertoernooi te leven bij de fans. Wat gaat het worden? Schaakt Roda JC ook na woensdagavond nog op twee borden of kunnen we ons volledig gaan concentreren op de competitie? Fanproject98.nl kijkt vooruit op de 16e finales in het bekertoernooi!
Laatste ontmoeting: Go Ahead Eagles-Roda JC 0-1 (2005-2006). Ook toen betrof het een duel uit het bekertoernooi en ook toen was het een duel in het kader van de 16e finales. Dirk-Jan Derksen was verantwoordelijk voor de treffer waardoor Roda doorging. Ook het seizoen daarvoor was Roda JC te gast in de Adelaarshorst en toen gingen we met 2-0 ten onder tegen de (op de moment) nummer 17 uit de Eerste divisie. De laatste ontmoeting daarvóór was in het seizoen 1995-1996 in de Eredivisie. Toen won Roda JC met 1-2. De grootste zege in deze tweestrijd boekte Go Ahead Eagles in het seizoen 1980-1981 (5-1). Ook met vier doelpunten verschil won Roda JC in het seizoen 1994-1995 (0-4). De gememoreerde 5-1 zege is tevens de meest doelpuntrijke ontmoeting tussen Go Ahead Eagles en Roda JC. Pas één keer vielen er geen doelpunten in de Adelaarshorst.
Statistieken om vrolijk van te worden:
- Ongeslagen status: Roda JC verloor de laatste 11 gespeelde officiële duels niet.
- Sterk in uitduels: Roda JC verloor slechts 2 van de laatste 11 gespeelde uitduels (7 zeges, 2 gelijke spelen).
- Ongeslagen in uitduels in bekertoernooi: Roda JC verloor geen uitduel meer in het bekertoernooi sinds 28 februari 2007 (RKC Waalwijk-Roda JC 1-0).
- Zwak in eigen huis in bekertoernooi: van de laatste 10 duels in de knock-out fase in de Adelaarshorst verloor Go Ahead Eagles er liefst 7.
- In de laatste 20 jaargangen van het bekertoernooi bereikte Roda JC slechts zes keer níet de 8e finales van het bekertoernooi.
Statistieken om niet vrolijk van te worden:
- Go Ahead Eagles won de laatste 3 thuisduels in de Jupiler League met de doelcijfers 14-0.
- Go Ahead Eagles won vaker in het bekertoernooi van Roda JC dan het verloor (2 zeges voor Go Ahead, 1 voor Roda JC).
- Alleen Sparta scoorde meer doelpunten in thuisduels dan Go Ahead Eagles in het lopende seizoen (reeds 19 gemaakte treffers in de Adelaarshorst).
- Veel blamages tegen clubs uit de eerste divisie: van de laatste 12 uitduels die Roda JC speelde tegen clubs die (op dat moment) uitkwamen in de Eerste divisie verloor Roda JC er liefst 6 (tegen achtereenvolgens Vitesse, SVV, BVV Den Bosch, TOP Oss, Helmond Sport en Go Ahead Eagles). Verder blameerde Roda JC zich in die tijdspanne ook nog bij het tweede elftal van Sparta en de Baronie.
Balans bekertoernooi Go Ahead Eagles-Roda JC:
3 duels
2x wins voor Go Ahead Eagles, 1x winst voor Roda JC. Doelsaldo: 5-1 (-4).
Balans Eredivisie Go Ahead Eagles-Roda JC:
18 duels
7x winst voor Go Ahead Eagles, 4x gelijk, 7x winst voor Roda JC. Doelsaldo: 28-33 (+5).
Inderdaad, ondanks dat het onze rivalen zijn toch respect met de manier hoe ze tegen FC Twente hebben gestreden. Eagles, make us proud!quote:Op woensdag 10 november 2010 01:53 schreef daftme het volgende:
Komoptan, hopelijk net zo veel strijd en passie als onze "vrienden" down the river...
We kunnen met opgeheven hoofd focussen op de competitie.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:54 schreef daftme het volgende:
En of. Een paar idioten in het uitvak konden hun bek niet houden tijdens de minuut stilte, maar werden wel gecorrigeerd door mede supporters, waarvoor hulde.
Wat een geweldenaar is die Tyton zeg. Pakt praktisch alles klem. Met een middelmatige keeper was Roda onderuit gegaan in Deventer en waren we gewoon een ronde verder.
Janota was briljant, en zelfs pedro was goed en niet lui. De rest van het team haalde ook een goed niveau. Geeft toch een goed gevoel, maar daar koop je niks voor. Maar als je zo tegen die blauw-witten speelt win je die wedstrijd gewoon. Emmen uit ook "eventjes" winnen en je staat zo weer op de 3/4de plek.
Cambuur stond voor de wedstrijd negende en nu staat Sparta negende. Niet echt een topper toch?quote:sc Cambuur heeft de topper tegen Sparta Rotterdam gewonnen.
Dat vind ik sportief van je. Vandaag is bekend geworden dat het al uitverkocht is, dus volle bak!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:17 schreef Monopoly het volgende:
Bij deze wil ik als Zwolle fan jullie een mooie en sportieve wedstrijd toe wensen.
Altijd spannend is het als de Ijsselderby wordt gespeeld
Moge de beste winnen
Maandagavond kleine 15 man van jullie kant nog in Zwolle. Duurde niet lang, aangezien ze twee keer het hazenpad kozen.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:06 schreef Blinker het volgende:
DEVENTER - Door een noodverordening uit te vaardigen wil de burgemeester van de gemeente Deventer zondag een confrontatie voorkomen tussen fans van voetbalclubs Go Ahead Eagles en FC Zwolle, die dan tegen elkaar spelen. De derby leidt vaak tot spanningen tussen supporters van beide clubs.
Met de noodverordening, die vrijdagavond van kracht wordt, mogen supporters preventief gefouilleerd worden.
Mensen die zich gedragen of kleden als fan van de club uit Zwolle kunnen, als ze niet in bezit zijn van een combikaart voor de wedstrijd, de stad uit worden gezet. Ook mag de horeca in de binnenstad zondag tot een uur in de middag geen alcohol schenken. (ANP)
[ afbeelding ]
Ze zullen wel weer geprobeerd hebben om een Zwolle-bord buit te makenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maandagavond kleine 15 man van jullie kant nog in Zwolle. Duurde niet lang, aangezien ze twee keer het hazenpad kozen.
Of stiekem met de graffitibus weer op pad.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:53 schreef Blinker het volgende:
Ze zullen wel weer geprobeerd hebben om een Zwolle-bord buit te maken
Wat een boefjes zijn het tochquote:Op donderdag 18 november 2010 23:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Of stiekem met de graffitibus weer op pad.
Inderdaad. Maar goed, dergelijke acties geven toch enigszins kleur aan de wedstrijd. Heb overigens ook geen kaartje; was binnen 45 minuten uitverkocht. Ook opvallend weinig kaartjes; slechts 400.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:58 schreef Blinker het volgende:
Wat een boefjes zijn het toch
Van die figuren die waarschijnlijk niet eens een kaartje hebben voor a.s. zondag
Klopt. Bij het thuispubliek is er ook 600 kaartjes oid minder verkocht. Onder het mom van de veiligheid e.d. Ik vind het altijd wel balen dat de wedstrijd om half 1 is, dan moet ik nog wakker wordenquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar goed, dergelijke acties geven toch enigszins kleur aan de wedstrijd. Heb overigens ook geen kaartje; was binnen 45 minuten uitverkocht. Ook opvallend weinig kaartjes; slechts 400.
Drie meter van de goal met een twee meter groot gat om het in te tikken zie ik echt als een intikker hoorquote:Op maandag 22 november 2010 15:30 schreef AryaMehr het volgende:
Intikker? Was geen echte 'intikker' hoor?
Volgens mij liep er nog een speler voor hem? Vandaar dat hij hem met zijn binnenkant in de rechterhoek probeerde te schieten.quote:Op maandag 22 november 2010 15:36 schreef daftme het volgende:
Drie meter van de goal met een twee meter groot gat om het in te tikken zie ik echt als een intikker hoor
Hoe ik het zag, en stond er in één lijn achter, was het een intikker. De reactie van de ijsseltribune sprak ook boekdelen hoe groot die kans was. Maar hij probeerde hem inderdaad zo ver mogelijk in de hoek te tikken met zijn binnenkant.quote:Op maandag 22 november 2010 15:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Volgens mij liep er nog een speler voor hem? Vandaar dat hij hem met zijn binnenkant in de rechterhoek probeerde te schieten.
Heb even de herhaling teruggekeken. Hij had hem inderdaad moet maken, maar een 'echte' intikker vind ik het niet.quote:Op maandag 22 november 2010 15:44 schreef daftme het volgende:
Hoe ik het zag, en stond er in één lijn achter, was het een intikker. De reactie van de ijsseltribune sprak ook boekdelen hoe groot die kans was. Maar hij probeerde hem inderdaad zo ver mogelijk in de hoek te tikken met zijn binnenkant.
Volgens de club wel..quote:Op donderdag 2 december 2010 15:11 schreef daftme het volgende:
Zal wel niet doorgaan morgen. Pakje sneeuw en lekker vriezen.
Ben je eens een keer in Deventerquote:
Nou inderdaad, kan ik een keer op de B-side staan krijg je dit. Pfffff.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:33 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ben je eens een keer in Deventer
Zeker! Ik kan me nog een Heracles-uit herinneren :pquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:22 schreef daftme het volgende:
Ik kan er prima mee leven. Om de heren van Kowet te citeren, "Against Cold Football".
Aanstaande maandag doen ze nog een poging. 20.00 uur.
Dan zouden jullie niet in de Jupiler league zitten hè, KNVB mag wel wat strengen optreden naar clubs. Zeker als blijkt dat ze moedwillig gegevens achter houden. Mijn club incluis.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:48 schreef Xurk het volgende:
Nice! Toch een gek idee als je die verschillen zo ziet... nu nog weerspiegeling hiervan in de sportieve prestaties, maar dat lijkt me toch eigenlijk bijna een zekerheid na verloop van tijd als dit zo blijft
quote:
Henk werd onderuit getrokken toen die achter de bal aan gingquote:Op zondag 16 januari 2011 19:34 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Na de wedstrijd via de ether aan te hebben gehoord maar eens naar de samenvatting gekeken voor waarom die vrije trap nou werd gegeven.. Ik kan het niet echt zien eerlijk gezegd, of is het vanwege vermeend gevaarlijk spel?
Mwah GAE mag niet klagen, bij de 1-1 had gefloten worden voor de overtreding op Rutjes en de bal die al dan niet over de lijn was werd ook niet gegeven.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:57 schreef Blinker het volgende:
Mijn god, die spartaan ging wel erg makkelijk liggen...
Maarja, misschien wel terechte uitslag 1-1. Genoeg kansen gecreëerd, het afmaken kan beter
Met dit materiaal valt er in ieder geval wel een fatsoenlijk elftal te maken.
Die was niet over de lijnquote:Op zondag 16 januari 2011 22:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah GAE mag niet klagen, bij de 1-1 had gefloten worden voor de overtreding op Rutjes en de bal die al dan niet over de lijn was werd ook niet gegeven.
Net niet? Helemaal mis!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:10 schreef daftme het volgende:
4-3 onderuit. Ze zetten de trent van vorig seizoen aardig door. Net niet zeg maar.
Mwoa, ik ben er volgende week gewoon weer fanatiek bij, alleen heb ik het voor vanavond even gehad.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:11 schreef daftme het volgende:
Parttime supporterIk heb zeker nog vertrouwen in deze selectie.
Ga jij nou maar in een MVV-topic zitten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 07:38 schreef boschpoort het volgende:
De harde kern van us MVV'ke gisteravond tegen de eagles
[ afbeelding ]
4-3
Straks komt er nog een musical over MVV... "Sjengen"quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:27 schreef daftme het volgende:
Moet je blij mee zijn met zo'n kwal bij je op de tribune.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:29 schreef neen het volgende:
[..]
Straks komt er nog een musical over MVV... "Sjengen"
Maandag sucks, maar zou het dragelijk maken als we weer eens drie punten hebbenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:56 schreef daftme het volgende:
Ohja, voor we het vergeten met al die inhaalwedstrijden.
matchday!
Wees blij dat je niet voor Sparta bent dan is elke wedstrijd kutquote:Op maandag 24 januari 2011 17:16 schreef Blinker het volgende:
[..]
Maandag sucks, maar zou het dragelijk maken als we weer eens drie punten hebben
Hoeveel pijn verliezen doet, begrijpt alleen een echte supporter. Een echte supporter is iemand die zijn tijd veel beter zou kunnen besteden maar dat niet doet. Voetbalverdriet is universeel. Misschien zit m daarin wel de troost. Je bent nooit alleen en iedereen komt aan de beurt. Wat verzacht is de wetenschap dat het verlies ooit zal worden gecompenseerd. Je kunt nog zo vaak verliezen, maar eens win je.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet voor Sparta bent dan is elke wedstrijd kut
Ja, precies, maar ik reken er allerminst opquote:Op maandag 24 januari 2011 17:50 schreef Snuf. het volgende:
Hugo
Ik hoop eigenlijk niet dat GAE promoveert want dan ben ik zo'n beetje nog maar de enige Jupiler League supporter hierzo, nu heb ik jou nog
Hier ook, maar voor Jupiler League-maatstaven is het veelquote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef Snuf. het volgende:
Mja het Sparta topic is ook drie keer niks meer hoor. Heel af en toe komt er iemand langs, maar ik zou er vanalles in kunnen posten maar ik heb toch altijd het idee dat niemand het leest
Succes iig vanavond!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:32 schreef daftme het volgende:
Jajaja drie punten! Tegen FC Emmen, uit een dood spel moment. Moet niet gekker worden!
wie is dat? <3quote:
Ik snap niet wat ze daar bij jouw familie moetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:32 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Daar bij die brug... Daar kan je haar vinden!
Mooi toch, zie je toch dat het snel gaat leven onder nieuwe spelersquote:
Mijn familie komt niet uit of in koekdorpquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:41 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat ze daar bij jouw familie moet
Ga maar popiejopie doen in je eigen FC Olle-topic.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:15 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Mijn familie komt niet uit of in koekdorp
Oh nee die hebben ze niet..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:45 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ga maar popiejopie doen in je eigen FC Olle-topic.
Ja, net even gechecked.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:43 schreef Paul-89 het volgende:
Wordt de wedstrijd live uitgezonden op de lokale omroep aldaar ?
Mooi, Omroep Oost toch ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:45 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ja, net even gechecked.
Ja, dat zagen we tijdens GAE - Zwolle een paar maanden geleden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:28 schreef Blinker het volgende:
We zijn wel zwaar underdog, maar met de derby weet je het nooit!
Sparta en Cambuur zijn samen met Go Ahead Eagles toch een van de sfeervollere clubs in de Jupiler League.
De uitzondering die de regel bevestigt. In het algemeen is de Adelaarshorst altijd behoorlijk sfeervol.. Alleen om zondagmiddag 12:30 is het altijd en overal gewoon wat minder. Geldt ook voor ons. en in Zwolle is het altijd zondagmiddag 12:30quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:34 schreef Belisarius het volgende:
[..]
Ja, dat zagen we tijdens GAE - Zwolle een paar maanden geleden.
Volgens mij heeft rtvoost geen internet stream.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:23 schreef Snuf. het volgende:
Je kunt dus gewoon op internet kijken?
ik hoop dat GAE wint want Zwolle zijn van die paupers. Natuurlijk moet ik eigenlijk willen dat Zwolle wint voor de ranglijst zou dat wat beter zijn voor ons, maar ja. En GAE gooide wel stenen naar ons toen we hadden gewonnen de 1e wedstrijd van het seizoen
Maar met Zwolle heb ik helemaal niets
Dat is waar! En onverwacht nog succes in de periodestrijd ook!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:10 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigt. In het algemeen is de Adelaarshorst altijd behoorlijk sfeervol.. Alleen om zondagmiddag 12:30 is het altijd en overal gewoon wat minder. Geldt ook voor ons. en in Zwolle is het altijd zondagmiddag 12:30![]()
@Blinker, je vergeet MVV nog, daar is het in het algemeen ook behoorlijk sfeervol
Gemengd. Ik heb een goed gevoel, maar dat heb ik elk jaarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:32 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Inderdaad, ondanks de dramatische start (-7) en de financiële shit eerder dit seizoen zijn ze lekker bezig. Op zo'n moment gun je zo'n club ook wel een prijs.
Hoe is't met de zenuwen voor de IJsselderby? Je weet dat de grootste rotzooi altijd aan het einde van de rivier terecht komt?
Op de brink? Ik dacht dat je hier kwam, homoquote:Op zondag 13 februari 2011 01:26 schreef Blinker het volgende:
[..]
Gemengd. Ik heb een goed gevoel, maar dat heb ik elk jaar
Hopen op een gelijkspel en alles daarboven is te gek, maar GAE is gewoon underdog.
Nu maar eens onder de wol gaan. Morgen 11 uur indrinken op de Brink en dan kijken in het supportershome.
Ik "drink" met je mee straks, succes!quote:Op zondag 13 februari 2011 01:26 schreef Blinker het volgende:
[..]
Gemengd. Ik heb een goed gevoel, maar dat heb ik elk jaar
Hopen op een gelijkspel en alles daarboven is te gek, maar GAE is gewoon underdog.
Nu maar eens onder de wol gaan. Morgen 11 uur indrinken op de Brink en dan kijken in het supportershome.
Klopt. Hoe kom ik in godsnaam op de Brink?quote:Op zondag 13 februari 2011 03:49 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Op de brink? Ik dacht dat je hier kwam, homo
Eerste strafschop was meer een ongelukkige botsing. Maachi komt met het been tegen de schouder van Padt aan. Omdat hij op snelheid is maakt hij een mooie duik, dus ook geen schwalbe in mijn ogen.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:00 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Eerste penalty was ontzettend onterecht, bah, wat een arbitrage.. Eagles zelf speelden ook niet echt geweldig, maar vond Olle ook alles behalve goed. Met 3 man op de bal af en dan alles snel naar voren trappen richting Ars.. Laf countervoetbal, vond het op momenten zelfs zwaar antivoetbal..
Elke supporter ziet het aankomen , maar wat denkt de technische staf dan? Ze hebben Spekking en eventueel Kobussen ook nog. Schuurman op de back zetten is nog beter.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef daftme het volgende:
Overigens was de penalty van veendam Zwolle wel terecht. Nog even en we moeten een petitie opstarten tegen Hollart.
Ben ik met je eens en alleen om dat lachje van Maggi zou je hem alsnog een gele kaart voor een schwalbe geven.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:23 schreef Snuf. het volgende:
Je kunt dus gewoon op internet kijken?
ik hoop dat GAE wint want Zwolle zijn van die paupers.
-knip-
Ach, hij kan het nergens anders doen blijkbaarquote:Op maandag 14 februari 2011 17:12 schreef daftme het volgende:
Makkelijk juichen is dat he, als je wint.
Dit dus hequote:Op maandag 14 februari 2011 17:33 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ach, hij kan het nergens anders doen blijkbaar
Jup, toegegeven.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:45 schreef Afwazig het volgende:
Was zeker een zaadpot ja, wat geluk met de arbitrage, maar een verdiende overwinning voor Zwolle.
Niet te vroeg juigen, iedereen was ook blij dat Koentje terug wasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:22 schreef Blinker het volgende:
[..]
De weg naar is weer ingezet?
Patrick Gerritsen is weer terug. En hoe!
Cambuur en GAE allebei in de playoffs, dan zijn we ook weer tevreden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:39 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Belangrijk genoeg voor het ( ontbrekend ) scorend vermogen lijkt me. Ik hoop dat jullie nu nog een flink stuk mogen stijgen, maar net onder ons blijven natuurlijk.
Dat dus, m'n kont doet nog steeds zeer!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:19 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Tot de 70-75e minuut was het bloedstollend, daarna was bij ons de pijp leeg en de zekerheid bij jullie dat jullie door waren.
Die beroerte kwam waarschijnlijk ook door dat vroege doelpunt van onze kant, dan is het lang billenknijpen en hopen dat die tweede niet valt..
Ach ik heb het de laatste keren in de Adelaarshorst gehad ( muv de PO wedstrijd dan )
Mwah, hij zat op de bank bij het NL Elftal onder van Basten (quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:46 schreef daftme het volgende:
Heb hem met de beloften van PSV zien voetballen en dat zag er aardig uit. Niet eredivisie-waardig als je het mij vraagtMaar hij is zeker welkom!
Wat is jouw naam op het forum dan? Ik maak de laatste tijd weinig vrienden op het forumquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:21 schreef daftme het volgende:
Ik heb ook meegedaan, maar zit er geeneens tussen. Terwijl de mensen op het forum heel enthousiast waren. Maar het niveau is vrij hoog dit jaar dus kan er wel mee leven
Oh die inderdaad. Erg sterk. Geen idee waarom ie er niet bij zit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:24 schreef daftme het volgende:
Deemtercity.
Deze had ik snel in elkaar geflanst.
[ afbeelding ]
3-3 inmiddels. Ik luister via de radio, geen idee. Arbitrage schijnt wel een ramp te zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:01 schreef debeterebob het volgende:
3-2 al. Gaat hard... Is het verdiend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |