quote:
Henk werd onderuit getrokken toen die achter de bal aan gingquote:Op zondag 16 januari 2011 19:34 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Na de wedstrijd via de ether aan te hebben gehoord maar eens naar de samenvatting gekeken voor waarom die vrije trap nou werd gegeven.. Ik kan het niet echt zien eerlijk gezegd, of is het vanwege vermeend gevaarlijk spel?
Mwah GAE mag niet klagen, bij de 1-1 had gefloten worden voor de overtreding op Rutjes en de bal die al dan niet over de lijn was werd ook niet gegeven.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:57 schreef Blinker het volgende:
Mijn god, die spartaan ging wel erg makkelijk liggen...
Maarja, misschien wel terechte uitslag 1-1. Genoeg kansen gecreëerd, het afmaken kan beter
Met dit materiaal valt er in ieder geval wel een fatsoenlijk elftal te maken.
Die was niet over de lijnquote:Op zondag 16 januari 2011 22:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah GAE mag niet klagen, bij de 1-1 had gefloten worden voor de overtreding op Rutjes en de bal die al dan niet over de lijn was werd ook niet gegeven.
Net niet? Helemaal mis!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:10 schreef daftme het volgende:
4-3 onderuit. Ze zetten de trent van vorig seizoen aardig door. Net niet zeg maar.
Mwoa, ik ben er volgende week gewoon weer fanatiek bij, alleen heb ik het voor vanavond even gehad.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:11 schreef daftme het volgende:
Parttime supporterIk heb zeker nog vertrouwen in deze selectie.
Ga jij nou maar in een MVV-topic zitten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 07:38 schreef boschpoort het volgende:
De harde kern van us MVV'ke gisteravond tegen de eagles
[ afbeelding ]
4-3
Straks komt er nog een musical over MVV... "Sjengen"quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:27 schreef daftme het volgende:
Moet je blij mee zijn met zo'n kwal bij je op de tribune.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:29 schreef neen het volgende:
[..]
Straks komt er nog een musical over MVV... "Sjengen"
Maandag sucks, maar zou het dragelijk maken als we weer eens drie punten hebbenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:56 schreef daftme het volgende:
Ohja, voor we het vergeten met al die inhaalwedstrijden.
matchday!
Wees blij dat je niet voor Sparta bent dan is elke wedstrijd kutquote:Op maandag 24 januari 2011 17:16 schreef Blinker het volgende:
[..]
Maandag sucks, maar zou het dragelijk maken als we weer eens drie punten hebben
Hoeveel pijn verliezen doet, begrijpt alleen een echte supporter. Een echte supporter is iemand die zijn tijd veel beter zou kunnen besteden maar dat niet doet. Voetbalverdriet is universeel. Misschien zit m daarin wel de troost. Je bent nooit alleen en iedereen komt aan de beurt. Wat verzacht is de wetenschap dat het verlies ooit zal worden gecompenseerd. Je kunt nog zo vaak verliezen, maar eens win je.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet voor Sparta bent dan is elke wedstrijd kut
Ja, precies, maar ik reken er allerminst opquote:Op maandag 24 januari 2011 17:50 schreef Snuf. het volgende:
Hugo
Ik hoop eigenlijk niet dat GAE promoveert want dan ben ik zo'n beetje nog maar de enige Jupiler League supporter hierzo, nu heb ik jou nog
Hier ook, maar voor Jupiler League-maatstaven is het veelquote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef Snuf. het volgende:
Mja het Sparta topic is ook drie keer niks meer hoor. Heel af en toe komt er iemand langs, maar ik zou er vanalles in kunnen posten maar ik heb toch altijd het idee dat niemand het leest
Succes iig vanavond!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:32 schreef daftme het volgende:
Jajaja drie punten! Tegen FC Emmen, uit een dood spel moment. Moet niet gekker worden!
wie is dat? <3quote:
Ik snap niet wat ze daar bij jouw familie moetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:32 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Daar bij die brug... Daar kan je haar vinden!
Mooi toch, zie je toch dat het snel gaat leven onder nieuwe spelersquote:
Mijn familie komt niet uit of in koekdorpquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:41 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat ze daar bij jouw familie moet
Ga maar popiejopie doen in je eigen FC Olle-topic.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:15 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Mijn familie komt niet uit of in koekdorp
Oh nee die hebben ze niet..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:45 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ga maar popiejopie doen in je eigen FC Olle-topic.
Ja, net even gechecked.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:43 schreef Paul-89 het volgende:
Wordt de wedstrijd live uitgezonden op de lokale omroep aldaar ?
Mooi, Omroep Oost toch ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:45 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ja, net even gechecked.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |