quote:Op woensdag 29 september 2010 12:45 schreef wyccie het volgende:
1. Speed
2. Pi
Op 8. zie ik David Bowie op de achtergrond?
Ik vraag me altijd af hoe jullie aan zulke themaplaatjes komen. Overnemen van een andere site
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:49 schreef hornage het volgende:
1 Speed
2 Snatch
3 Point Break
4
5
6 The Mask
7
8
quote:
quote:
Alleen 5 en 7 dus nog.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:05 schreef DragonFodder het volgende:
8. Twin Peaks: Fire walk with me?
Silence of the Lambsquote:Op woensdag 29 september 2010 13:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
5 is een vijfvoudig Oscar (beste acteur/actrice, beste regisseur, beste film en beste script gebaseerd op ander medium) winnaar.
7 is het feature film debuut van een regisseur/producer die later extreem succesvol werd met een paar van zijn projecten. En nee dan bedoel ik niet Cameron.
Scott of Lucas?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
7 is het feature film debuut van een regisseur/producer die later extreem succesvol werd met een paar van zijn projecten. En nee dan bedoel ik niet Cameron.
hornage +1quote:
oh blijkbaar de cijfertjes bij een hint verwisseldquote:Op woensdag 29 september 2010 14:12 schreef hornage het volgende:
5 bedoel ik, maar nu ik alles teruglees lijkt het me niet....
Wel aardige film. Jaren geleden eens gezien.quote:
Vandaar dat het je ex is?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:28 schreef FireFox1 het volgende:
Quills
Kutfilm, moest hem kijken van mijn ex![]()
FireFox1 +1quote:Op woensdag 29 september 2010 14:28 schreef FireFox1 het volgende:
Quills
Kutfilm, moest hem kijken van mijn ex![]()
1 van de 100 redenenquote:
Dacht een moeilijke vraag te stellenquote:
Die had ik niet zo snel verwacht.quote:
SamuelofSEK +1quote:
Hornage+1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |