quote:Op woensdag 29 september 2010 12:45 schreef wyccie het volgende:
1. Speed
2. Pi
Op 8. zie ik David Bowie op de achtergrond?
Ik vraag me altijd af hoe jullie aan zulke themaplaatjes komen. Overnemen van een andere site
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:49 schreef hornage het volgende:
1 Speed
2 Snatch
3 Point Break
4
5
6 The Mask
7
8
quote:
quote:
Alleen 5 en 7 dus nog.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:05 schreef DragonFodder het volgende:
8. Twin Peaks: Fire walk with me?
Silence of the Lambsquote:Op woensdag 29 september 2010 13:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
5 is een vijfvoudig Oscar (beste acteur/actrice, beste regisseur, beste film en beste script gebaseerd op ander medium) winnaar.
7 is het feature film debuut van een regisseur/producer die later extreem succesvol werd met een paar van zijn projecten. En nee dan bedoel ik niet Cameron.
Scott of Lucas?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
7 is het feature film debuut van een regisseur/producer die later extreem succesvol werd met een paar van zijn projecten. En nee dan bedoel ik niet Cameron.
hornage +1quote:
oh blijkbaar de cijfertjes bij een hint verwisseldquote:Op woensdag 29 september 2010 14:12 schreef hornage het volgende:
5 bedoel ik, maar nu ik alles teruglees lijkt het me niet....
Wel aardige film. Jaren geleden eens gezien.quote:
Vandaar dat het je ex is?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:28 schreef FireFox1 het volgende:
Quills
Kutfilm, moest hem kijken van mijn ex![]()
FireFox1 +1quote:Op woensdag 29 september 2010 14:28 schreef FireFox1 het volgende:
Quills
Kutfilm, moest hem kijken van mijn ex![]()
1 van de 100 redenenquote:
Dacht een moeilijke vraag te stellenquote:
Die had ik niet zo snel verwacht.quote:
SamuelofSEK +1quote:
Hornage+1quote:
EvanStone + 1quote:
Is dat een beetje een aardige film? Ik vond de trailer maar meh.quote:
Nee, dat is die parodie met Emilio Estevez en Samuel als Riggs & Murtaugh. Ik kan me alleen echt niet meer bedenken hoe die kutfilm heet.....quote:
Je vergeet de "grootste" en de "gekste"quote:Op donderdag 30 september 2010 15:22 schreef hornage het volgende:
Shrek
Shrek 2
Shrek 3
Shrek 4
Pluto Nash
Dreamgirls
Norbit
The Haunted Mansion
Meet Dave
uhm uhm
DragonFodder +1quote:
Not even close, sorry.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:22 schreef Asap het volgende:
33 1/3 iets van de final straw
2 1/2 heb ik geen idee
Love Stinksquote:Op donderdag 30 september 2010 20:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Niemand? Herkennen jullie hem wel?
French Stewart inderdaad.quote:
Klopt het is inderdaad Jeremy Pivenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is Jeremy Piven, de film herken ik niet.
Hij is niet de hoofdrolspeler maar hij werkt bij een bedrijf dat sportwedstrijden voorspelt. De titel bestaat o.a. uit het Engelse woord voor geld.quote:
Juist dat is 'em. Hele kleine rol had ie.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zit hij in Two For The Money
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |