je kan de bruiloft altijd nog verkopen aan de Grazia, Shownieuws & RTL Boulevardquote:Op woensdag 29 september 2010 19:26 schreef Maraca het volgende:
¤ 450.000.. dat is niet fantastisch_! Zou hij onze bruiloft nog kunnen betalen?
doe datquote:Op woensdag 29 september 2010 20:15 schreef Maraca het volgende:
Zal het morgen tijdens het eten eens voorleggen
zou het niet wetenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:21 schreef Maraca het volgende:
Wat voor auto heeft Alberto eigenlijk? Zijn bedrijf zit op steenworp van mijn school en ik zag een auto rijden die me akelig bekend voorkwam uit UINMaar ik ben heel slecht met auto's, dus wie kan me helpen
De undercoverauto is een bordeauxrode VW Golf (3) station en Alberto rijd zelf in een zwarte Hyundai Sante Fe.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:21 schreef Maraca het volgende:
Wat voor auto heeft Alberto eigenlijk? Zijn bedrijf zit op steenworp van mijn school en ik zag een auto rijden die me akelig bekend voorkwam uit UINMaar ik ben heel slecht met auto's, dus wie kan me helpen
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,139.61,,2,7.57quote:Op woensdag 29 september 2010 22:57 schreef TheKC het volgende:
[..]
De undercoverauto is een bordeauxrode VW Golf (3) station en Alberto rijd zelf in een zwarte Hyundai Sante Fe.
Helaasquote:Op woensdag 29 september 2010 23:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
euh volgens mij ging het niet zo goed he
Thuis zijn ze wel te verslaan. En met een fatsoenlijke scheidsquote:
Bij ons een tijd geleden ook jaquote:Op donderdag 30 september 2010 07:48 schreef tralalala het volgende:
Gewoon 4 weken er vroeg uit omdat de badkamer hier verbouwd wordt.![]()
Goedemorgen
Gelukkig is het mooi weerquote:Op donderdag 30 september 2010 09:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij ons een tijd geleden ook jaGelukkig was dat maar een weekje.
Ik mis net mn trein op station arkel. Zie hem zo voor mn neus weg rijden al staand achter de gesloten slagboom
Half uur wachten nu
Ben ik nog op tijd?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
ALBERTO IN SHOWNIEUWS ALERT!!!!!
Dat is meer iets voor kassa en radarquote:Op donderdag 30 september 2010 10:58 schreef TheKC het volgende:
Waarom gaat Alberto de malafide goudhandelaars van Postalgold niet confronteren? In de reclame zegt dat mens dat ze 450 euro kreeg (Dat vond ze echt fantastisch), maar in de praktijk betekent dat ze 225 gram goud heeft gestuurd
.
Maar die confronteren nietquote:Op donderdag 30 september 2010 11:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor kassa en radar
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:34 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar die confronteren niet. Stel je voor, Alberto die naar het kantoor van Postalgold gaat: MAAR 20 EURO VOOR DAT GOUD? DAT IS HELEMAAL NIET FANTASTISCH!!!!!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:43 schreef Stephan1237 het volgende:
Alberto gaat undercover bij Postal gold werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Postalgold : Alberto stuurde me 450 Maracas. Dat was zo fantastischquote:Op donderdag 30 september 2010 13:00 schreef Maraca het volgende:
Gelukkig voldoe ik aan de minimumleeftijd-eis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |