Daar heb je personeel voorquote:Op maandag 27 september 2010 23:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
er moet toch iemand voor de kids zorgen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Meeh er was storing vanmorgen op de tv
10dequote:Op dinsdag 28 september 2010 11:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Jammer
Hoeveelste sollicitatie was het inmiddels?
Maar je woont nog thuis toch? Hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat je op straat staatquote:
Ik woon nog thuis maar mijn geld raakt wel op, geen uitkering , geen werkquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar je woont nog thuis toch? Hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat je op straat staat
Heb je er trouwens aan gedacht om in de tussentijd callcenter werk te doen? Dan ben je bezig, verdien je geld, heb je geen gat op je cv, ontwikkel je bepaalde capaciteiten en kan je vanuit daar solliciteren naar een administratieve baan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:12 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis maar mijn geld raakt wel op, geen uitkering , geen werk
Callcenter lijkt me niets. De hele dag mensen bellen om hun iets aan te smerenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je er trouwens aan gedacht om in de tussentijd callcenter werk te doen? Dan ben je bezig, verdien je geld, heb je geen gat op je cv, ontwikkel je bepaalde capaciteiten en kan je vanuit daar solliciteren naar een administratieve baan.
Dat is outbound. Je hebt ook inbound waarbij je als het ware als helpdesk fungeertquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:19 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Callcenter lijkt me niets. De hele dag mensen bellen om hun iets aan te smeren
Ik zal er eens naar kijken. Moest vanmorgen ook naar het UWV voor het maandelijkse tussentijdse gesprek en heb daar 2 vacatures gekregen. Gelijk gereageerd voor meer informatiequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is outbound. Je hebt ook inbound waarbij je als het ware als helpdesk fungeert
Ik heb nog niet te maken gehad met Arbonedquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:26 schreef Maraca het volgende:
Uwv *ril* Heb daar slechte ervaringen mee.. iig hun Arboned tak
Wees blijquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet te maken gehad met Arboned
Die vrouw die me begeleid bij het UWV/werkzoeken doet goed haar werkquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wees blijDie vrouw die ik had had echt geen inlevingsvermogen.
Ik heb alles op mijn pc en niet in de werkmapquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:54 schreef Maraca het volgende:
OepsMaar heb je geen werkmap waar dat allemaal instaat?
Ah, ik moest alles in mijn werkmap zettenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb alles op mijn pc en niet in de werkmap
Ik ook niet, alles op mijn hotmail/computer behalve mijn CVquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, ik moest alles in mijn werkmap zettenNooit gedaan trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |