Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:02 schreef fespo het volgende:
die Aprilia bromfiets bij WMB leek verdacht veel op het 125cc model.
Komt alberto in de winkel om een nieuwe telefoon te halen, hij weet niet dat jij het bent maar jij weet wel wie hij isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:01 schreef Maraca het volgende:
Verkoopster in een telefoonwinkel
Nu alleen nog goed onderhandelen met de stage om genoeg uren vrij te krijgen voor de baan
Ik heb ook stukken gekekenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:19 schreef xxiessiexx het volgende:
Die CDA vergadering, ik lach me helemaal dood zegWat een bende
Helemaal leuk als hij om een nieuw nummer gaat vragen omdat hij gestalkt wordt op zijn andere telefoonquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Komt alberto in de winkel om een nieuwe telefoon te halen, hij weet niet dat jij het bent maar jij weet wel wie hij is
dat zou te grappig zijnquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Helemaal leuk als hij om een nieuw nummer gaat vragen omdat hij gestalkt wordt op zijn andere telefoon
okequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Groot feest in leiden. Als je kan: zeker gaan
Njah, denk eerder dat hij tegen me gaat schreeuwen. Wat ben jij voor telefoonverkoopster?!quote:
PARDON! PARDON! kan je dan terug schreeuwenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Njah, denk eerder dat hij tegen me gaat schreeuwen. Wat ben jij voor telefoonverkoopster?!![]()
zo mag ik het horenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:35 schreef Maraca het volgende:
Denk wel dat ik dan bijdehand ga lopen doen jaAch, als ik dan even zeg wie ik ben dan komt het allemaal goed en gaan we trouwen
Lekker weer ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Groot feest in leiden. Als je kan: zeker gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |