is het zo voor de hand liggend?quote:
Uiteraard, ik ben nooit een hippie geweest...quote:Op maandag 27 september 2010 19:21 schreef ranja het volgende:
[..]
als het hippies waren geweest was het anders geweest?
zingende tandartsquote:Op maandag 27 september 2010 20:20 schreef Grobbel het volgende:
Ken die hele Aal niet, maar ziet er naar uit dat het goed is.
Uiteraard, ik ben nooit een hippie geweest...quote:Op [url%3dhttp://forum.fok.nl/topic/1535087/5/25#86912377]maandag 27 september 2010 19:21[/url] schreef ranja het volgende:
[..]
als het hippies waren geweest was het anders geweest?
Ook geen fan van Dr. Alban dus?quote:
Help, mijn Blackberry slaat op hol...quote:Op maandag 27 september 2010 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben nooit een hippie geweest...
Je weet wel, van ' Een barg die het ne krul ne steert, hajee, hajoo, en doar komn ze allen weer an, geha poeha...'
ranja +1quote:
Dat iemand daar nog de moeite voor heeft genomen...quote:, REMASTERED , (HD) , HQ AUDIO++++++ .
quote:Day of judgement, God is calling
On their knees,crawling
Begging mercies for their sins
Satan laughing, spreads his wings
quote:You men eat your dinner
Eat your pork and beans
I eat more chicken
Than any man ever seen, yeah, yeah
cafca +1quote:Op maandag 27 september 2010 21:08 schreef cafca het volgende:
Oh yeah, I'm your backdoor man
van de Doors uiteraard
Was de bekendste tekst van eerder genoemde Aalquote:"hng âh, pfn âh, kng âh aajee aajoo"
Och doe maar iets leuks.quote:Op maandag 27 september 2010 21:16 schreef Grobbel het volgende:
Is het raden van die grootste hit de vraag, of moeten we de bijbehorende tekst ook ad-libben? (en dus niet copy/pasten?)
vrij vertalen ook goed?quote:Op maandag 27 september 2010 21:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
hoe voelt het
hoe voelt het
zonder een huis
om compleet onbekend te zijn
zoals een rollende steen?
Volgens mij hoefde het niet in het Nederlands.quote:Op maandag 27 september 2010 21:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
hoe voelt het
hoe voelt het
zonder een huis
om compleet onbekend te zijn
zoals een rollende steen?
mocht wat leuks doen he?quote:Op maandag 27 september 2010 21:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij hoefde het niet in het Nederlands.Het ging om de grootste hit in Nederland.
als je naar het aantal punten kijkt wel, als je kijkt naar hoogste positie niet... weet niet wat cafca wilquote:Op maandag 27 september 2010 21:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
mocht wat leuks doen he?
ik dacht dat like a rolling stone de grootste hit was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |