Dit leek me voor een beetje Sparks-kenner een redelijke hint...quote:Op maandag 27 september 2010 13:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk je alles te hebben gehad, krijg je deze antwoorden...![]()
Ron en Russell Mael zijn het hart van Sparks en ze hebben nog een single uitgebracht (die regelmatig op de radio en discotheken te horen is geweest, zelfs nu nog...) die echter geen hit is geworden en die gaat over een andere wereldberoemde song. Die song zoek ik...quote:
Van mij mag je hem inkoppen, anders stel ik deze vraag niet...quote:Op maandag 27 september 2010 15:45 schreef Grobbel het volgende:
Ik denk dat ik het nu wel weet, maar alleen omdat ie een paar uur geleden zo in het oog sprong toen ik de discografie aan het doorkijken was... Maar er zal vast wel iemand zijn die het oprecht weet.
Ken je hem ook niet vanuit het clubcircuit?quote:
Soms zijn de vervolgvragen inderdaad wat flauw.quote:Op maandag 27 september 2010 16:42 schreef Felagund het volgende:
Editors - All Sparks?
Als vervolgvraag zou het logisch kunnen zijn.
quote:
Nu moet hij te doen zijn, ik ben even een half uurtje aan het boodschappen doen, iets na zes ben ik thuis.quote:are an American indie rock band, with members based in New York City and Philadelphia. The band formed in 2000 with three members from Jonathan Fire*Eater—Paul Maroon (guitar, piano), Walter Martin (organ/bass), and Matt Barrick (drums)—and two from The Recoys, Peter Bauer (bass/organ) and Hamilton Leithauser (vocals, guitar). All but Bauer attended St. Albans in Washington, D.C.
They prefer the sound of vintage musical instruments, particularly the upright piano, and have often recorded at Marcata Recording, a recording studio built in Harlem in 1999 by the three former members of Jonathan Fire*Eater and later relocated to upstate New York.[1]
quote:
Grobbel +1quote:Op maandag 27 september 2010 18:21 schreef Grobbel het volgende:
Nu is het wel een eitje inderdaad. The Walkmen.
Ik gokte maar vanwege die achternaamquote:Op maandag 27 september 2010 18:18 schreef Felagund het volgende:
, dit is toch wel een stuk alternatiever.
bjork heeft m gecoverd...quote:
echt waar? wist ik niet... zo leer je nog eens watquote:Op maandag 27 september 2010 18:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Bjork was toen de zangeres van Sugarcubes
Inderdaad.quote:Op maandag 27 september 2010 18:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Bjork was toen de zangeres van Sugarcubes
Dead Kennedys of zo?quote:Op maandag 27 september 2010 18:57 schreef ranja het volgende:
Even een vervolgvraag op een uurtje geleden.... van welke band werd de Walkman gestolen (een sony) door een skinhead?
real mckenziesquote:
waar ik zeg gestolen bedoel ik gebrokenquote:Op maandag 27 september 2010 18:57 schreef ranja het volgende:
Even een vervolgvraag op een uurtje geleden.... van welke band werd de Walkman gestolen (een sony) door een skinhead?
dropkick murphysquote:
is het punk? en hadden ze in die tijd een hit?quote:Op maandag 27 september 2010 19:07 schreef ranja het volgende:
Ik heb de band in 1994 op Lowlands gezien.
Ja ja, altijd weer dat vingertje richting de skinheads...quote:Op maandag 27 september 2010 18:59 schreef ranja het volgende:
[..]
waar ik zeg gestolen bedoel ik gebroken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |