Ik dacht al, waar blijf jequote:Op woensdag 29 september 2010 09:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Definition of Sound - Wear your love like heaven
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ben voorlopig niet meer online, maar jullie mogen je hier even op stukbijten. Wie?
[ afbeelding ]
Nee, Macca.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:47 schreef Burnett het volgende:
[..]
gokje dan maar op Paul Simon...
Over wie gaat dit?quote:Het nieuwe album vanheeft de gouden status behaald. Het zevende album van
is het eerste echte solo-album. Op dezelfde dag dat het album een gouden status behaalde ging tijdens het Nederlands Film Festival in Utrecht ook de documentaire over
in première.
janine jansen?quote:
en dat ze een burn out heeftquote:Op woensdag 29 september 2010 13:39 schreef ErwinDikkie het volgende:
janine jansen?
vorige week of de week ervoor was er aandacht over de docu van janine bij de wereld draait door. dat die in utrecht in premiere ging
zo iets ja. had te maken me haar perfectionisme ging het geruchtquote:
Violiste, is wel regelmatig op tv geweest, vooral bij DWDD.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:53 schreef Grobbel het volgende:
Oprecht nog nooit van Janine Jansen gehoord.
Ik kijk ook liever naar haar dan dat ik naar haar luisterquote:Op woensdag 29 september 2010 13:53 schreef Grobbel het volgende:
Oprecht nog nooit van Janine Jansen gehoord.
Kijk ik nooit, dus dat verklaart wel wat.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Violiste, is wel regelmatig op tv geweest, vooral bij DWDD.
ErwinDikkie +1quote:Op woensdag 29 september 2010 13:39 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
janine jansen?
vorige week of de week ervoor was er aandacht over de docu van janine bij de wereld draait door. dat die in utrecht in premiere ging
van wie en welk nummer?quote:In ancient times...
Hundreds of years before the dawn of history
Lived a strange race of people... the Druids
grobbel +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |