Niet hier iigquote:
Dan heb je mijn stem nog niet gehoord. Zit zo'n vibrator in, niet normaal.quote:
ik moet het ook leren , en ik bak er geen pepernoot van.quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan heb je mijn stem nog niet gehoord. Zit zo'n vibrator in, niet normaal.
SYTYCD is net afgelopen. En ik heb die hele serie niet gevolgd.quote:
O ik had het over Pheno.quote:Op zondag 26 september 2010 21:21 schreef kitao het volgende:
[..]
ik moet het ook leren , en ik bak er geen pepernoot van.
(mod help !)
en ik heb het wel gekund , maar goed , het was wel snel.
Die PR gast heeft het al opgelostquote:Op zondag 26 september 2010 21:21 schreef kitao het volgende:
[..]
(mod help !)
Je zou dr zo in kunnen springen volgens mijquote:Op zondag 26 september 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
SYTYCD is net afgelopen. En ik heb die hele serie niet gevolgd.
De OP Staat al goed. Quoten van de OP uit het vorige topic is irritantquote:Op zondag 26 september 2010 21:21 schreef kitao het volgende:
[..]
(mod help !)
Wat is er mee?quote:
quote:
We kijken nu, maar ik mis een introductie geloof ikquote:Op zondag 26 september 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je zou dr zo in kunnen springen volgens mij
Dus dat boeit je niet.quote:
Oja kroew kan overal doorheen posten.quote:
ik weet (inmiddels) dat je het ook via de fokwiki kunt doen , maar deze computer is toch al zo traag.quote:Op zondag 26 september 2010 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
De OP Staat al goed. Quoten van de OP uit het vorige topic is irritant
Dan mag je alle plaatjes weer met imagetags gaan omzetten
alweer dagquote:
Bijna overal. Alleen achter de schermen lukt me dat niet overalquote:Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oja kroew kan overal doorheen posten.
T'is zo gedaan, kleine moeite voor mequote:Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef kitao het volgende:
[..]
ik weet (inmiddels) dat je het ook via de fokwiki kunt doen , maar deze computer is toch al zo traag.
Heb je niet iets van kamille thee ofzo, en een boek?quote:Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef Bos81 het volgende:
hoe kan ik mezelf rustig krijgen zonder mezelf bewusteloos te maken..
Bij mij staat er toch echt 301 als lapo.quote:Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef Socios het volgende:
[..]
300. De OP is post 0, de fipo post 1 etc. tot de lapo post 300.
quote:Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je niet iets van kamille thee ofzo, en een boek?
Ik heb kamille thee in huis, maar ik merk nauwelijks verschil en een boek lezen werkt ook niet atlijd helaas.quote:Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je niet iets van kamille thee ofzo, en een boek?
theoretisch wel , maar er stond toch echt 301.quote:Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef Socios het volgende:
[..]
300. De OP is post 0, de fipo post 1 etc. tot de lapo post 300.
Het meest recente nieuwe topic onder ´New Topics´: 0 posts:quote:Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef Pheno het volgende:
Bij mij staat er toch echt 301 als lapo.
quote:Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef Bos81 het volgende:
hoe kan ik mezelf rustig krijgen zonder mezelf bewusteloos te maken..
Jawel maar Bosquote:Op zondag 26 september 2010 21:26 schreef crv het volgende:
[..]
jij was toch al 2 keer iets kijken ?
Jouw probleem, bij mij staat er een teller bij en de lapo is 301.quote:Op zondag 26 september 2010 21:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Het meest recente nieuwe topic onder ´New Topics´: 0 posts:
[ afbeelding ]
En na de eerste post, de fipo: 1 post:
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 21:27 schreef Socios het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En even lekker in bad?quote:Op zondag 26 september 2010 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb kamille thee in huis, maar ik merk nauwelijks verschil en een boek lezen werkt ook niet atlijd helaas.
De papa van het kind van Myr.quote:Op zondag 26 september 2010 21:29 schreef kitao het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor.
![]()
en wie ben jij als ik vragen mag ?
Myr leest toch niet terug, dat scheelt.quote:
De laatste keer dat ik dat geprobeerd had, ging ik me heel erg depri voelen, dan liever onrustig blijven..quote:
Jouw probleem dat de lapo bij jou post 301 is.quote:Op zondag 26 september 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
Jouw probleem, bij mij staat er een teller bij en de lapo is 301.
Chris Rea danquote:
O, nou probeer rustig aan te doenquote:Op zondag 26 september 2010 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat geprobeerd had, ging ik me heel erg depri voelen, dan liever onrustig blijven..
Nee hoor. Mijn post is 302.quote:Op zondag 26 september 2010 21:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Jouw probleem dat de lapo bij jou post 301 is.![]()
300 is correct.
Hoezo?quote:Op zondag 26 september 2010 21:29 schreef kitao het volgende:
en wie ben jij als ik vragen mag ?
Ja lekker belangrijk ook of het nou 300 of 301 isquote:Op zondag 26 september 2010 21:31 schreef Socios het volgende:
[..]
300 is correct.
Er is reclame.quote:Op zondag 26 september 2010 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja lekker belangrijk ook of het nou 300 of 301 is![]()
Stelletje gekkies![]()
Nu wel weg
quote:
Niet op mijn laptopquote:
duhquote:Op zondag 26 september 2010 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Stelletje gekkies![]()
Nu wel weg
quote:Op zondag 26 september 2010 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Stelletje gekkies![]()
Nu wel weg
quote:
Wordt die serie nog leuk, want nu gaat het over iets waarbij ik ga gapen.quote:
Ja ik blijf download moet een password wordt steeds gekkerquote:
Wat ben je gezelligquote:Op zondag 26 september 2010 21:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Wordt verworpen. Tevens ongepaste opmerking.
301 posts, 300 reacties.quote:Op zondag 26 september 2010 21:31 schreef Socios het volgende:
[..]
300 is correct.
joetjoep ?quote:
Ik pas ook al niet in een normaal bad. Nu ook al niet in een opmerking.quote:
Gebruik je nieuwsgroepen? Altijd de onderste doen dan he!quote:Op zondag 26 september 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik blijf download moet een password wordt steeds gekker
Je ziet mijn plaatje toch lieverdquote:Op zondag 26 september 2010 21:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Met de post door het slotje heen 301. Normaal is de lapo 300.
lukt t niet?quote:Op zondag 26 september 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik blijf download moet een password wordt steeds gekker
stelletje cijferneukersquote:Op zondag 26 september 2010 21:37 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 september 2010 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Myr leest toch niet terug, dat scheelt.
Nee de post door het slotje was post #302, reactie 301.quote:Op zondag 26 september 2010 21:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ws voor jou niet danquote:Op zondag 26 september 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wordt die serie nog leuk, want nu gaat het over iets waarbij ik ga gapen.
Ik doe nog steeds een poging.quote:
Nee als ik hem wil kijken vraagt hij een password, andere proberen nuquote:
quote:
quote:
pffffft....quote:Op zondag 26 september 2010 21:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Je hebt mijn screenshots toch ook gezien?
Ja, want het is de nieuwe van Dannyquote:Op zondag 26 september 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
pffffft....
Jij hebt zo'n oude lelijke kut layout... en daarmee belabberde cijfertjes. opgelost, slotje
quote:Op zondag 26 september 2010 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee als ik hem wil kijken vraagt hij een password, andere proberen nu
quote:Op zondag 26 september 2010 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee als ik hem wil kijken vraagt hij een password, andere proberen nu
quote:Op zondag 26 september 2010 21:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gebruik je nieuwsgroepen? Altijd de onderste doen dan he!
Uhhhh????quote:Op zondag 26 september 2010 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik pas ook al niet in een normaal bad. Nu ook al niet in een opmerking.
Ik zie geen postteller, 301, it isquote:Op zondag 26 september 2010 21:40 schreef Socios het volgende:
Voor Pheno in de herhaling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oude layout, achterhaalde informatie.quote:Op zondag 26 september 2010 21:40 schreef Socios het volgende:
Voor Pheno in de herhaling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja ik deed het fout geloof ikquote:Op zondag 26 september 2010 21:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gebruik je nieuwsgroepen? Altijd de onderste doen dan he!
Pure onzin. FOK!silver lay out ftw. Dat is de beste FOK! lay out ooit. En hij telt op de juiste manier.quote:Op zondag 26 september 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:
pffffft....
Jij hebt zo'n oude lelijke kut layout... en daarmee belabberde cijfertjes. opgelost, slotje
Haaaiiiiquote:
Wat jij wilquote:Op zondag 26 september 2010 21:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin. FOK!silver lay out ftw. Dat is de beste FOK! lay out ooit. En hij telt op de juiste manier.
Kijk naar mijn plaatje, teller: 301, dat dat ding zo dom is om op een onjuiste manier de OP niet mee te tellen bij jou kan ik niets aan doenquote:Op zondag 26 september 2010 21:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Kijk in de kolom posts. Na een nieuw topic zijn dat er 0. Na de fipo 1. Na de lapo dus 300.
Maar niet in het topic zelfquote:Op zondag 26 september 2010 21:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Kijk in de kolom posts. Na een nieuw topic zijn dat er 0. Na de fipo 1. Na de lapo dus 300.
moeilijk hequote:
Silver het origineel noemen. je loopt hier niet lang rondquote:Op zondag 26 september 2010 21:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Originele lay out, juiste informatie.
Ik zie het heus wel. Maar dat is dus niet de originele juiste telwijze.quote:Op zondag 26 september 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
Kijk naar mijn plaatje, teller: 301, dat dat ding zo dom is om op een onjuiste manier de OP niet mee te tellen bij jou kan ik niets aan doen
Bella zullen wij bellen, ik wil die vibrator wel horenquote:Op zondag 26 september 2010 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
Oké nu is dat gelul over posts genoeg.
Ik weet heus wel dat FOK! Silver niet de 1e lay out was, hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
Silver het origineel noemen. je loopt hier niet lang rond
Doe maar een conference call.quote:Op zondag 26 september 2010 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Bella zullen wij bellen, ik wil die vibrator wel horen
Precies! Dan is louter de OP aanwezig.quote:Op zondag 26 september 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
Nee, want bij een topic geopend dan heb je niks gepost__!
quote:Op zondag 26 september 2010 21:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat FOK! Silver niet de 1e lay out was, hoor.Maar het is wel de beste ooit gemaakt.
Eerlijk, niet echt maar ik heb van de week pas voor het eerst iets gedownload aan films en series dat hoefde ik nooit zelf te doen, dus ik leer nogquote:
Het is nu meer een zeehond die een vibrator in haar kut heeft zitten want ik ben verkouden.quote:Op zondag 26 september 2010 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Bella zullen wij bellen, ik wil die vibrator wel horen
ja, laten we het over flamoezen hebben!quote:
Ik was aan het afleiden van 300 of 301quote:
Kan ook geil zijn. Voor een mannelijke zeehond dan!quote:Op zondag 26 september 2010 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is nu meer een zeehond die een vibrator in haar kut heeft zitten want ik ben verkouden.
quote:Op zondag 26 september 2010 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is nu meer een zeehond die een vibrator in haar kut heeft zitten want ik ben verkouden.
Duidelijkquote:Op zondag 26 september 2010 21:46 schreef Myraela het volgende:
Er kunnen 300 posts in een topic, de OP telt niet als post in de topiclijst, maar wel in het topic zelf. Dus het topic zelf telt tot 301, in de lijst zie je dat het maar 300 is.
Ik heb net de industrielijm opgeruimd. Irritante viltjes onder de stoel wilde niet plakken. Nu welquote:
Alle beetjes helpenquote:Op zondag 26 september 2010 21:47 schreef Bos81 het volgende:
Toch maar een kop kamille thee gezet...
bedoel ik nietquote:Op zondag 26 september 2010 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Eerlijk, niet echt maar ik heb van de week pas voor het eerst iets gedownload aan films en series dat hoefde ik nooit zelf te doen, dus ik leer nog
Waren het er 300 of 301?quote:Op zondag 26 september 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net de industrielijm opgeruimd. Irritante viltjes onder de stoel wilde niet plakken. Nu wel
Weet ik, ik zat al helemaal klaar ookquote:Op zondag 26 september 2010 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
bedoel ik niet![]()
Je post hier al tig keer dat je iets gaat kijken en weg bent![]()
Overigens hoef je voor mij niet weg, heb liever dat je blijft
302, ze gingen door het slotje. Of was het nou 301?quote:
opnemen en posten hierquote:Op zondag 26 september 2010 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 september 2010 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik, ik zat al helemaal klaar ook![]()
Maar ja nu blijf ik maar
Begin je nou weer?quote:Op zondag 26 september 2010 21:51 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
En nou kappen met die postcountdiskussie
Die zijn echt leuk, leuker dan de rest van de filmquote:Op zondag 26 september 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ik zie de madagascar pinguins op nickelodeon. On demand. Dus ik kijken, staan ze niet in de lijst. Wat is dit voor misleiding?
Ik hoop dat je niet met zoveel consumptie gooit als je kuthapt.quote:Op zondag 26 september 2010 21:51 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
En nou kappen met die postcountdiskussie
quote:Op zondag 26 september 2010 21:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet met zoveel consumptie gooit als je kuthapt.
Van te voren inzepen en je hebt een goede wasbeurtquote:Op zondag 26 september 2010 21:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
wel handig als je droog bent tochquote:Op zondag 26 september 2010 21:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wil jij gekuthapt worden door crv?quote:
Als het aan de kat lagquote:Op zondag 26 september 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil jij gekuthapt worden door crv?
everybody has his giftquote:Op zondag 26 september 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben al voorzienquote:Op zondag 26 september 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Owquote:Op zondag 26 september 2010 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu ik met Kally heb gebeld, ben ik Hetero!
Ja dat....vertelquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nee, ik heb Glee al weggezapt.quote:
Nijntjequote:
Een chinese dan he?quote:
Ik wou er ook zoiets op antwoordenquote:
Daar ben ik erg blij omquote:
Nee is een mopje lief, Man bij de chinees, Chinees vraagt wil je menu, zegt die man nee laterquote:
quote:
quote:
ja al wekenquote:
Nergens last vanquote:
Ja maar achquote:Op zondag 26 september 2010 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eigenlijk te slecht om in te koppen.
Ik ben graag dwarsquote:
Wat hoor ik? Ben jij voorzien?quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee is een mopje lief, Man bij de chinees, Chinees vraagt wil je menu, zegt die man nee later
Ik weet van niets.quote:Op zondag 26 september 2010 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw...
Als ik Pheno zo hoor is het ook nog niet afgelopen
Ik dacht van wel
In sommige opzichten welquote:Op zondag 26 september 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat hoor ik? Ben jij voorzien?
Ooooooooooooo, geweun een dildo.quote:
Ja, en jaquote:Op zondag 26 september 2010 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo Tombo, wat dacht je. Ik kan niet aan de gang blijven?
Was het gezellig en lekker?
of je bent heel lenigquote:
Die had ik alquote:Op zondag 26 september 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ooooooooooooo, geweun een dildo.
Je hebt een MI?quote:
Duh, ik wou hem vertellen gewoonquote:
Al meer dan een week. Verhaal niet meegekregen dat ik door rug gegaan was?quote:Op zondag 26 september 2010 22:09 schreef crv het volgende:
Bella ?
Zit je nu nog in Frankrijk of ben je alweer terug ?
Nee.quote:Op zondag 26 september 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Al meer dan een week. Verhaal niet meegekregen dat ik door rug gegaan was?
Oké.quote:
Wanneer, hoe, wat?quote:
ja dat wel. Maar dacht dat je misschien weer terug was gegaan.quote:Op zondag 26 september 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Al meer dan een week. Verhaal niet meegekregen dat ik door rug gegaan was?
Druiven plukken in Frankrijk, tering zwaar werk, door rug gegaan en weer thuus.quote:
Beter.quote:Op zondag 26 september 2010 22:11 schreef crv het volgende:
[..]
ja dat wel. Maar dacht dat je misschien weer terug was gegaan.
Hoe gaat ie nu ?
Wel wijn meegekregen?quote:Op zondag 26 september 2010 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Druiven plukken in Frankrijk, tering zwaar werk, door rug gegaan en weer thuus.
Allang weer uitgepist.quote:
ok gelukkigquote:
Dat is alles hier.quote:
De hele tijd krom staan, en dan 800 struikjes lang, en ook de manden telkens sjouwen inderdaad.quote:Op zondag 26 september 2010 22:12 schreef crv het volgende:
[..]
ok gelukkig![]()
Maar was dus erg zwaar blijkbaar?
Moest je met zo'n mandje op je rug ?
je dacht toch niet dat we iemand serieus namen hier hequote:
quote:Op zondag 26 september 2010 22:14 schreef crv het volgende:
[..]
je dacht toch niet dat we iemand serieus namen hier he![]()
Hoewel......
als je dat niet gewend bent kan ik me voorstellen dat je door je rug gaat.quote:Op zondag 26 september 2010 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De hele tijd krom staan, en dan 800 struikjes lang, en ook de manden telkens sjouwen inderdaad.
Ja, graag. Iets sterkers mag ook.quote:Op zondag 26 september 2010 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
Over wijn gespoken...iemand een glaasje?
Dat nou net jij moet reagerenquote:
doe maar een binz & bratt franconiaquote:Op zondag 26 september 2010 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
Nope.quote:Op zondag 26 september 2010 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
als je dat niet gewend bent kan ik me voorstellen dat je door je rug gaat.
Dus nooit weer ?
moet je wel even vertellen waar morgenochtend de controles gaan staan.quote:Op zondag 26 september 2010 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
Dank je heb al. Heb mezelf eens lekker verwendquote:Op zondag 26 september 2010 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Dat heb ik dan weer net nietquote:Op zondag 26 september 2010 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
doe maar een binz & bratt franconia
Nah, liever frisquote:Op zondag 26 september 2010 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
c_aquote:
Nee, dankjequote:Op zondag 26 september 2010 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op zondag 26 september 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
OMG ik krijg net per mail een foto van mijn collega, haar dochter met Jokertje bij een opening van een tent in HvH
quote:Op zondag 26 september 2010 22:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Prima, dan ga ik mij helemaal klemzuipen met jou.
Jokertje.quote:Op zondag 26 september 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
OMG ik krijg net per mail een foto van mijn collega, haar dochter met Jokertje bij een opening van een tent in HvH
En, kan hij z'n hoofd stilhouden of zie je nog een waas naar links of rechts?quote:Op zondag 26 september 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
fris zondagavondquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En, kan hij z'n hoofd stilhouden of zie je nog een waas naar links of rechts?
Korte sluitertijd, heel kort, en dan moet het wel lukkenquote:Op zondag 26 september 2010 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En, kan hij z'n hoofd stilhouden of zie je nog een waas naar links of rechts?
postenquote:Op zondag 26 september 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
is best een lekkere wijnquote:Op zondag 26 september 2010 22:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer net niet
wat is het?
Haha, uitstekend.quote:Op zondag 26 september 2010 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Hij is stil, ik wil hem wel heel even plaatsen maar ik bedek even de koppies van die meiden
Ik download het niet.quote:
Ik doe niet aan alcoholquote:
maar dan mis je morgen het after-weekend gevoelquote:Op zondag 26 september 2010 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, wel een logische avond om geen alcohol te drinken.
Dus je baalde dat je niet voor haar zat?quote:Op zondag 26 september 2010 22:21 schreef Zeroku het volgende:
Zo, ik zat net achter iemand in de bus, ik wed als iemand 3 stoelen voor haar zat dat hij nog die tieten kon aanraken.
probeer je weer zwanger te wordenquote:
Nee, want ze was Pools en lelijk, maar wel grote uiers.quote:Op zondag 26 september 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je baalde dat je niet voor haar zat?
Anoniem5 drinkt ook nietquote:
Whut?quote:
Had 'm net opgezochtquote:Op zondag 26 september 2010 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is best een lekkere wijn![]()
wit, fruitig, fris, duits
edit: deze http://www.gall.nl/product/239011/binz---bratt
quote:Op zondag 26 september 2010 22:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, die vraag ik straks pas.
[..]
Ok, duidelijk.
Praat gewaun normaalquote:
quote:
Yepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Oh mij maakt het niet uit welke dag het isquote:Op zondag 26 september 2010 22:22 schreef crv het volgende:
[..]
maar dan mis je morgen het after-weekend gevoel![]()
Ik vind juist de zondagavond heerlijk om eens een extra goede wijn of lekker cognac ten nemen.![]()
Gewoon heerlijk genieten zonder door te zakken
quote:Op zondag 26 september 2010 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is best een lekkere wijn![]()
wit, fruitig, fris, duits
edit: deze http://www.gall.nl/product/239011/binz---bratt
quote:Land: Duitsland
Herkomst: Overig
Jokerquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 22:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh mij maakt het niet uit welke dag het isik drink toch wel
Kjoet.quote:
je had beter die joker kunnen afplakkenquote:
Hahaquote:Op zondag 26 september 2010 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
je had beter die joker kunnen afplakken
Dat zijn verdomd grote bussen dan.quote:Op zondag 26 september 2010 22:26 schreef Zeroku het volgende:
En ik heb ook fucking 40 minuten moeten lopen door die kutbussen.
quote:Op zondag 26 september 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zijn verdomd grote bussen dan.
Leukquote:
quote:
Je KPD foto's?quote:Op zondag 26 september 2010 22:27 schreef tombolafan het volgende:
CRV????
Hoe kom je er nou bij dat ik (weer) zwanger wil worden?
Hoezo, je weet toch al wie het isquote:
Nee meisjes zijn erg jong nog en bloedmooi en ik ga niet op mijn geweten hebben dat er weer geilaards zitten te fappenquote:Op zondag 26 september 2010 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
je had beter die joker kunnen afplakken
Handjes boven tafel en het komt wel goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |