Panda taartquote:Op donderdag 30 september 2010 17:53 schreef Chickert het volgende:
Mijn eerste taartje ever
Kapsel (die ietwat stevig/droog was), met een laagje rozenbotteljam erin (bij gebrek aan iets anders)
[ afbeelding ]
Heb hier wel een springvorm van 15x3,5 cm.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:47 schreef Taartje het volgende:
Nogmaals een verzoekje aan de Veldhovense dames! Ik geloof dat ik het een tijdje terug ook gevraagd heb, maar de nood is wederom aan de manBinnenkort ga ik een workshop geven voor zo'n 10 mensen, dus ik moet 10 biscuits bakken. Daarom mijn vraag of één van jullie een 15 cm bakpan te leen heeft. Ik weet dat er ook springvormen zijn die je dan ophoogt, maar dat is nog nooit een succes geworden bij me
Als je de icing toch uit de tube haalt zou je het kunnen verdunnen met water. In de tubes zit thick icing, voor het versieren van cupcakes heb je medium icing nodig. Dit maak je door 1 theelepel water toe te voegen aan 200 gram icing. (Mocht het dan nog niet prettig werken kun je er altijd nog een theelepel water aan toevoegen.)quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:55 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb zaterdag geprobeerd cupcakes te versieren met witte en met blauwe icing. Maar dat ging niet echt goed. De blauwe icing zat in een tube en die had ik in een spuitzak gedaan, dat ging nog wel om daar dan mee te schrijven zeg maar. Maar ik wilde de hele bovenkant met witte icing bedekken, maar dat werkte niet echt. Hoe krijg je dat goed voor elkaar?
aha ja het smeerde al zo lastig met een mes. Tnx voor de tip. Voor de volgende keer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:37 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Als je de icing toch uit de tube haalt zou je het kunnen verdunnen met water. In de tubes zit thick icing, voor het versieren van cupcakes heb je medium icing nodig. Dit maak je door 1 theelepel water toe te voegen aan 200 gram icing. (Mocht het dan nog niet prettig werken kun je er altijd nog een theelepel water aan toevoegen.)
Waar had je de cake van gemaakt? Van biscuitmix of van iets anders?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:33 schreef bloemerig het volgende:
Wij hebben vanavond voor het eerst een taart met marsepein gemaakt, even om te proberen.
Hebben jullie misschien nog tips voor mij want de cake zelf was een beetje droog...
De vulling hadden we gemaakt van slagroom met fijngemalen bokkepootjes.
Smaakt heerlijk, maar dus een beetje droog.
quote:Niet echt nodig hoor, de Toy Story taart is gewoon een combinatie van een koeienvlekken taart met een sterren taart en een klein boltaartje. De poppetjes komen kant en klaar uit de webshop dus een beetje taartenbakster kan deze taart ook maken. En Thomas zijn gezicht is tot stand gekomen dankzij een howto op internet (en een hoop gevloek en getier omdat het in eerste instantie niet lukte.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:
oh mijn god Nanook! Diepe buiging!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |