Eerste letter geradenquote:
We have a winner!quote:
Je hebt 2x gelijkquote:Op zondag 26 september 2010 19:01 schreef fairytalessuck het volgende:
Even een klein beetje offtopic...
Maar ik vind eigenlijk dat je maar 1 naam per keer mag raden en niet 2 keer achter elkaar mag posten, dat is niet helemaal eerlijk tegenover de rest. Ik weet ik doe het zelf ook ooit, maar eigenlijk is dat maar vals want zo kun je 20 namen tegelijkertijd neerzetten waardoor de rest een kleinere kans heeft.
Roos.
Hihi ik was eerder.quote:
Daaromquote:Op zondag 26 september 2010 19:11 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Vind Ria nogal een ouwewijvennaam, maar ok.
* GekruldeMondhoek is plaatje zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fout. Tevens hebben we een-soort-van-afgesproken dat je niet meerdere keren mag raden achter elkaar. Niet in dezelfde post, maar je mag ook niet 2x achter elkaar posten. Da's wel zo eerlijk.quote:
We have a winner!quote:
Jullie zijn zelf tegen mijn zin met buitenlanders begonnenquote:Op zondag 26 september 2010 19:39 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Er komen namen voorbij die ik nog nooit in mijn leven gehoord heb. Achteraf zeggen jullie allemaal 'ohhh.. Zo simpel'.
[..]
We have a winner!
Ik zie raakvlakkenquote:Op zondag 26 september 2010 19:50 schreef Joe-Momma het volgende:
Voor de operatie was het jos. Nu josje.
Dat is 'm!quote:
kutquote:Op zondag 26 september 2010 20:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mocht iemand het idee hebben dat de naam met een M begint... dat heb ik niet gezegd
Josje en Maartje hebben raakvlakken, dat heb ik al gezegd.quote:
floortje?quote:Op zondag 26 september 2010 20:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Josje en Maartje hebben raakvlakken, dat heb ik al gezegd.
Dat er daarna nog Angelique of Marielène gezegd wordt kan ik niet helpen
En hop de beginletter is er al.quote:
Onbeperkt.quote:Op zondag 26 september 2010 21:00 schreef TwenteFC het volgende:
Morgan
Wat zijn trouwens de regels voor dit spel? Hoeveel keer mag je raden pp?
En de winnaar mag een nieuwe foto posten.quote:Op zondag 26 september 2010 21:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Onbeperkt.
Alleen maar 1 naam per post en je mag geen 2 posts achter elkaar neerzetten.
quote:Op zondag 26 september 2010 20:56 schreef fairytalessuck het volgende:
Hintje: Het is geen ontzettend veel voorkomende naam in Nederland, in Amerika daarentegen..
Je spreekt hem trouwens in dit geval wel op z'n Nederlands uit! En zo wordt de naam ook geschreven.
Oh nog een hint... De afkorting van deze naam, is de voornaam van een bekende Amerikaanse actrice.quote:Op zondag 26 september 2010 21:00 schreef fairytalessuck het volgende:
Denk aan voedselproducten, tezamen met m'n vorige hintje.
(De schrijfwijze van het product is wel anders dan zowel de Amerikaanse als de Nederlandse naam, maar wordt hetzelfde uitgesproken als de Nederlandse schrijfwijze).
Jij zit in de buurt!!quote:
NOES:O ik had 'm alleen met griekse Yquote:
Ik zag het, maar ik had in de hint gezet dat het de Nederlandse schrijfwijze moet zijn, en die met de Y is de Amerikaanse...quote:Op zondag 26 september 2010 21:12 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
NOES:O ik had 'm alleen met griekse Y
Alles mag, als je 'm maar even upload op imageshack of tinypic ofzo, zodat we via de link niet kunnen achterhalen wie het is.quote:Op zondag 26 september 2010 21:12 schreef TwenteFC het volgende:
Oke, ik zal een plaatje zoeken. Mag gewoon van hyves oid zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |