Eerste letter geradenquote:
We have a winner!quote:
Je hebt 2x gelijkquote:Op zondag 26 september 2010 19:01 schreef fairytalessuck het volgende:
Even een klein beetje offtopic...
Maar ik vind eigenlijk dat je maar 1 naam per keer mag raden en niet 2 keer achter elkaar mag posten, dat is niet helemaal eerlijk tegenover de rest. Ik weet ik doe het zelf ook ooit, maar eigenlijk is dat maar vals want zo kun je 20 namen tegelijkertijd neerzetten waardoor de rest een kleinere kans heeft.
Roos.
Hihi ik was eerder.quote:
Daaromquote:Op zondag 26 september 2010 19:11 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Vind Ria nogal een ouwewijvennaam, maar ok.
* GekruldeMondhoek is plaatje zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fout. Tevens hebben we een-soort-van-afgesproken dat je niet meerdere keren mag raden achter elkaar. Niet in dezelfde post, maar je mag ook niet 2x achter elkaar posten. Da's wel zo eerlijk.quote:
We have a winner!quote:
Jullie zijn zelf tegen mijn zin met buitenlanders begonnenquote:Op zondag 26 september 2010 19:39 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Er komen namen voorbij die ik nog nooit in mijn leven gehoord heb. Achteraf zeggen jullie allemaal 'ohhh.. Zo simpel'.
[..]
We have a winner!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |