Dit.quote:Op zondag 26 september 2010 17:04 schreef MarkM het volgende:
[..]
MBO'er hè, kan ie ook niets aan doen.
2004 belde, ze willen hun meme terug.quote:Op zondag 26 september 2010 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
[Drawball #10] Paint de Nederlandse vlag!
Als er iemand van mening was dat de emo,gif niet ging lukken, het is al gebeurd en we gaan nu door met de neerlandse vlag
Like we carequote:Op zondag 26 september 2010 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
[Drawball #10] Paint de Nederlandse vlag!
Als er iemand van mening was dat de emo,gif niet ging lukken, het is al gebeurd en we gaan nu door met de neerlandse vlag
Ik moest lachen.quote:Op zondag 26 september 2010 17:13 schreef MarkM het volgende:
http://www.girlscene.nl/community/profiel?uid=687433
quote:Op zondag 26 september 2010 17:12 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn hier nog willige 15-jarige chicks aanwezig?
Hehe.quote:Op zondag 26 september 2010 17:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die post deed ook iets met mij, ik zit nog helemaal te shaken man.
Vertel!quote:Op zondag 26 september 2010 17:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn mama heeft een hele goedkope zorgverzekering gevonden.
NOuuuuu 83 euro en zorgtoeslag is 61 euro dus dus dus ik ben maar 22 euro p/mnd kwijt daaraan.quote:
Dat is niet duur inderdaadquote:Op zondag 26 september 2010 17:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
NOuuuuu 83 euro en zorgtoeslag is 61 euro dus dus dus ik ben maar 22 euro p/mnd kwijt daaraan.
Welke?quote:Op zondag 26 september 2010 17:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn mama heeft een hele goedkope zorgverzekering gevonden.
je moet watquote:Op zondag 26 september 2010 17:13 schreef MarkM het volgende:
http://www.girlscene.nl/community/profiel?uid=687433
ONZ mensen hebben geen SC, dan is KLB of PUB het alternatiefquote:Op zondag 26 september 2010 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
De sc gaat hard achteruit de laatste tijd.
Ik zou het wel ff nakijken, want ik moest opeens 25% zelf gaan betalenquote:Op zondag 26 september 2010 17:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er staat: je krijgt gratis de gebitsverzekering Gebit Actief 2 sterren.Geen idee awt dat inhoud maar mama heeft het gefixt dus hetzal wel.
Er was toch een ONZ sc?quote:Op zondag 26 september 2010 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ONZ mensen hebben geen SC, dan is KLB of PUB het alternatief
Er was, ooit een onz sc ja, maargoed, daar heb ik al genoeg over geklaagd. We hebben het zelf verziekt, en gevolg is dat ie dicht gaat, maar het is minder dat de ONZ mensen nu geen SC hebben...quote:Op zondag 26 september 2010 17:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er was toch een ONZ sc?
Van jou kan ik het nog wel hebben dat je hier rondloopt, maar die andere
ONZ had een SC maar is gesloten.quote:Op zondag 26 september 2010 17:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er was toch een ONZ sc?
Van jou kan ik het nog wel hebben dat je hier rondloopt, maar die andere
Ja, jammer genoeg wel jaquote:Op zondag 26 september 2010 18:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
ONZ had een SC maar is gesloten.
Ik zit nou in TAL, Singles en sinds vandaag in deze.
Elk merk heeft zo'n fiets nuquote:Op zondag 26 september 2010 18:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/371496776
Dat wel ja!quote:
Huh?quote:Op zondag 26 september 2010 20:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet morgen om 8:57 de trein wil ik 10 minuten te laat in college komen maar maar boehoehoeheoheoe als ik dan incheck reis ik zonder korting
Verzending kan ook. Kosten voor de koper (circa ¤15,-).quote:Op zondag 26 september 2010 18:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/371496776
Denk het wel, want voof 15 euro verstuur je zo'n fiets niet volgens mij.quote:Op zondag 26 september 2010 20:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Verzending kan ook. Kosten voor de koper (circa ¤15,-).
Komen ze zo aangefietst
Als je hem uit elkaar haalt en in een doos gaat wel hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Denk het wel, want voof 15 euro verstuur je zo'n fiets niet volgens mij.
Ja carequote:Op zondag 26 september 2010 21:14 schreef xyzyx het volgende:ik vroeg aan een vriendin wat ze voor haar verjaardag gekregen had.. zegt ze lipgloss enzo en 35 euro
![]()
Dus ik vragen of ze t met wat vrienden had gevierd..
Was t met haar familie.
35 euro van familie?![]()
Dat is hoeveel ik in een week aan benzine verneuk
Sowieso is geld geven/krijgen op verjaardagen toch overrated, want je geeft het meestal gewoon weer door aan de volgende jarige.quote:Op zondag 26 september 2010 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
En als ik dan een brief krijg met 10 euro erin denk ik altijd, mooi. Dat is weer 4 bier voor vanavond en stop ik het in mijn portemonnee
De bus rijd niet 200 op de snelweg dus dat duurt zo langquote:Op zondag 26 september 2010 21:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja care. dan moet je maar het OV nemen.
Ik krijg altijd maar rond de 20¤. maar dat komt omdat alleen de buren komen en mn tante.
en ze hoeven niet eens perse iets te geven.ik verdien mn eigen geld wel.
quote:Op zondag 26 september 2010 21:17 schreef Hyman het volgende:
Sowosie, verjaardagenbeetje zitten met de familie. en dan zelf geen woord zeggen.
Tis net zo gezellig als de jarige er niet bij zit
Alsof jij altijd 200 rijdt.quote:Op zondag 26 september 2010 21:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
De bus rijd niet 200 op de snelweg dus dat duurt zo lang![]()
Vriendin van mij vond t altijd dik gevaarlijk dat ik 200 reed enzo.. zat vanmiddag zelf bij mij in de auto reden we 230 keek ze op de teller: JASPER NIET ZO SNEL![]()
En ik hou niet eens bij hoeveel ik krijg voor mijn verjaardag..
Als t kan wel ja.quote:
Mwah, ik zie het als volgt:quote:Op zondag 26 september 2010 21:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sowieso is geld geven/krijgen op verjaardagen toch overrated, want je geeft het meestal gewoon weer door aan de volgende jarige.
Man, hopelijk heeft die audi een lage overlevingskans.quote:Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als t kan wel ja.
Waarom cruise controll als de vloer ook een beperking is
Gewoon entreekosten voor een feestje dusquote:Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, ik zie het als volgt:
Ik krijg geld, daarmee betaal ik mijn verjaardags kosten. En bij andere geef ik een tientje zodat jarige uit zijn kosten kan komen.
Wat raar zeg dat iemand wat durft te zeggen van je rijstijl, zelfs Shumacher kan nog iets van je leren!quote:Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef xyzyx het volgende:
Onnee je moet uit je stoel omhoog komen en je optrekken aan het stuur want dan kun je maximaal kracht op het gaspedaal zetten en dan ga je pas t allerhardst![]()
Zoiets ja.quote:Op zondag 26 september 2010 21:26 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Gewoon entreekosten voor een feestje dus
Net diarreequote:Op zondag 26 september 2010 21:26 schreef Hyman het volgende:
Tetten op youtube, ik dacht dat dat nooit mocht.
We hebben nu een range rover dus iedereen gaat vanzelf opzei.quote:Op zondag 26 september 2010 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Man, hopelijk heeft die audi een lage overlevingskans.
Dat komt omdat ik wel hard rij maar niet lomp.quote:Op zondag 26 september 2010 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat raar zeg dat iemand wat durft te zeggen van je rijstijl, zelfs Shumacher kan nog iets van je leren!
Dan ben jij nog nooit mijn vrienden of broertje in de auto tegengekomen. Als zo'n opgefokte mafkees gaat zitten drukken om erlangs te komen, dan blijven we lekker in de weg rijden.quote:Op zondag 26 september 2010 21:31 schreef xyzyx het volgende:
[..]
We hebben nu een range rover dus iedereen gaat vanzelf opzei.
Hard staat gelijk aan lomp. Je schrikt je de tyfus als zo'n aso met 200 langs raast.quote:Op zondag 26 september 2010 21:31 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik wel hard rij maar niet lomp.
Klopt.quote:Op zondag 26 september 2010 21:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sowieso is geld geven/krijgen op verjaardagen toch overrated, want je geeft het meestal gewoon weer door aan de volgende jarige.
Ik rij dan ook niet als een opgefokte mafkeesquote:Op zondag 26 september 2010 21:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan ben jij nog nooit mijn vrienden of broertje in de auto tegengekomen. Als zo'n opgefokte mafkees gaat zitten drukken om erlangs te komen, dan blijven we lekker in de weg rijden.
En toen reed je?quote:Op zondag 26 september 2010 21:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik rij dan ook niet als een opgefokte mafkees
Als iemand op de linker baan rijd dan laat ik het gas los en zodra hij naar rechts gaat gaat t gas er weer op.. Komt zelden voor dat ik hard moet remmen op de snelweg..
Alleen laatst knalde ik wel op zo'n kanker mongool in een peugot 107 die tijdens t bellen opeens naar links zwabberde.
Gister op mijn verjaardag 377,50 gekregen.quote:Op zondag 26 september 2010 21:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daarom moet je ook regelmatig in je achteruitkijkspiegel kijken.quote:Op zondag 26 september 2010 21:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hard staat gelijk aan lomp. Je schrikt je de tyfus als zo'n aso met 200 langs raast.
Tof man. Wie gaf er 2.50?quote:Op zondag 26 september 2010 21:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gister op mijn verjaardag 377,50 gekregen.
Geen idee, maar kon nog op tijd remmen en anders had ik over de vluchtstrook kunnen uitwijken.quote:
Als mij dat zou gebeuren, dan bel ik mijn buurman. Zijn auto rijd over dat ding heen.quote:Op zondag 26 september 2010 21:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom moet je ook regelmatig in je achteruitkijkspiegel kijken.
Al kan ik t me in sommige gevallen wel voorstellenvriend heeft zo'n ram srt10 en dat ding loopt over de 250 km/h.. Hij kwam zo vet trots aan dat die kleine autootjes (peugot 106, fiat 500 enz.. ) gewoon een meter opzei werden gedrukt door de drukgolf die die auto creëert
Wat voor auto heeft hij dan?quote:Op zondag 26 september 2010 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als mij dat zou gebeuren, dan bel ik mijn buurman. Zijn auto rijd over dat ding heen.
Hij kreeg zijn belastingteruggave op zijn verjaardagquote:
Welke boi?quote:
Tof. Ik heb volgens mij 3 serieuze notes, en 5 notes dat ik tof benquote:Op zondag 26 september 2010 22:10 schreef xyzyx het volgende:
Hemeltjelief ik heb een note gekregen voor baggeren in de KLB
Verjaardag van vrienden, of familie?quote:Op zondag 26 september 2010 22:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Was een briefje van 10. En 2,50.
Doe dan gewoon 10 euro of 15 euro.
Ik heb 1 serieuze volgens mij.. Nouja nu 2 als baggeren in klb serieus isquote:Op zondag 26 september 2010 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tof. Ik heb volgens mij 3 serieuze notes, en 5 notes dat ik tof ben
1 van mijn notes is als volgt:quote:Op zondag 26 september 2010 22:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb 1 serieuze volgens mij.. Nouja nu 2 als baggeren in klb serieus is
quote:Op zondag 26 september 2010 22:23 schreef Graseter het volgende:
Ik heb ook een note omdat ik met een script een kloon overal liet posten.
Aanstellers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |