quote:Op zondag 19 september 2010 14:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Feyenoord moet oppassen voor degradatie ..
Hoop dat het eindelijk doordringt.quote:Op zondag 19 september 2010 14:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Feyenoord moet oppassen voor degradatie ..
quote:Op zondag 26 september 2010 16:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoop dat het eindelijk doordringt.
quote:Op zondag 26 september 2010 16:20 schreef Halcon het volgende:
Een afkoopsom voor Mario. Hebben ze daar wel geld voor?
Zit al op de bankquote:Op zondag 26 september 2010 16:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie moet er dan komen voor Been, ze kunnen niemand betalen
Gewoon vragen om op te stappen, hij zal toch zelf ook het beste met z'n club voor hebben?quote:Op zondag 26 september 2010 16:20 schreef Halcon het volgende:
We hadden het net over als hij ontslag neemt.quote:Op zondag 26 september 2010 16:20 schreef Halcon het volgende:
quote:Op zondag 26 september 2010 16:21 schreef Ludacriss het volgende:
Keihard verlies dus. Vind het jammer voor een mooie club als Feyenoord!
Heeft wel de beste resultaten gehaald van alle trainers van de afgelopen jaren.quote:
Nee hoor, ook bij de directie. Die mag net zo hard mee optiefen.quote:Op zondag 26 september 2010 16:21 schreef Symphonic het volgende:
Dat is de weg van de minste weerstand, de schuld bij de trainer leggen.
Ga toch weg man. Hiddink kan met zuid-Korea de halve finale van het Wk bereiken. Dan ook de 5e plek met Feyenoord in de eredivisie.quote:Op zondag 26 september 2010 16:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Ach ga toch weg zelfs Hiddink kan niet beter in deze situatie en die is niet haalbaar. Roeien met de riemen...
Je denkt maar dat dit een dieptepunt is, tot volgend weekend, dan blijkt dat dit nog best meeviel.quote:Op zondag 26 september 2010 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit was wel weer een dieptepunt hoorAlleen Van Dijk liet nog wat positiefs zien, en misschien in mindere mate Bruins op momenten. Maar wat was Feyenoord weer slecht.
ik probeer niet te lachen...quote:Op zondag 26 september 2010 16:22 schreef Roadtoad het volgende:
vraag: "waar ging het mis?"
Fer: "Om half 3 vanmiddag. We moesten het veld op."
Proberen dat gevoel vol te houdenquote:Op zondag 26 september 2010 16:22 schreef Siyara het volgende:
Godver, ik post hier niet vaak maar ik begin nu wel echt steeds moedelozer over de toekomst te worden :-(
Ja inderdaad, allemaal positieve reacties hier. Gezellige sfeer ookquote:Op zondag 26 september 2010 16:23 schreef Sinnie het volgende:
Aan de Feyenoord-topics zie je toch wel weer wie dé club van Nederland is. Iedereen is meegaand met onze club
Feyenoord - #571quote:Op zondag 26 september 2010 16:23 schreef Sinnie het volgende:
Aan de Feyenoord-topics zie je toch wel weer wie dé club van Nederland is. Iedereen is meegaand met onze club
Een Amsterdamse gracht?quote:Op zondag 26 september 2010 16:24 schreef Lastpost het volgende:
Kan die Ritmo niet ook gewoon een keer in de gracht geflikkerd worden?
Dat maakt verder niet uit.quote:Op zondag 26 september 2010 16:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja inderdaad, allemaal positieve reacties hier. Gezellige sfeer ook
Lijkt me ook niet. Denk niet dat Castaignos ze er dan opeens wel in schiet of dat De Cler dan opeens wel kan verdedigen.quote:Op zondag 26 september 2010 16:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
We hadden het net over als hij ontslag neemt.
Hem ontslaan is zinloos, want dan moet je zijn contract inderdaad afkopen, en het zal er heus niet beter door gaan als hij weg is.
Want? Als jij hier niet kwaad over bent, hoef je je geen Feyenoorder te noemen.quote:Op zondag 26 september 2010 16:24 schreef Lastpost het volgende:
Want? Hij is gewoon realistischquote:Op zondag 26 september 2010 16:24 schreef Lastpost het volgende:
Dan moet je er wel voor zorgen dat hij zelf opstapt en dat zit er nou niet in vrees ik...quote:Op zondag 26 september 2010 16:25 schreef heiden6 het volgende:
Iedereen die wil dat Been blijft zegt dat het niet uitmaakt wie er op de bank zit voorzover ik kan nagaan, nou laat hem dan opstappen, dat scheelt op de begroting.
Ik wil nog weleens zien hoe lang meneer Jordania in Arnhem netjes de rekeningen blijft betalen. In Belgie zijn ook weleens wat clubs "gered" door Georgiers en die zijn die "redding" nooit meer te boven gekomen.quote:Op zondag 26 september 2010 16:25 schreef Ludacriss het volgende:
Het enigste wat Feyenoord op sportief en financieel vlak nu kan redden is een rijke Arabier of Georgiër.
Moet ik dit nog uitleggen of snap je het verschil zelf ook?quote:
Ik zeg het niet snel, maar Ajacieden hebben een betere kijk op voetbal/voetbalbeleid dan de gemiddelde Feyenoorder de laatste tijd.quote:
Klopt dat altijd. Over 2 weken weer 6 uur reizen tegen beter weten in.quote:Op zondag 26 september 2010 16:25 schreef Symphonic het volgende:
Het lijkt me dat je al supporter ook achter je club blijft staan als het slacht gaat.
Absoluut, want hem ontslaan is nutteloos. Maar ik denk ook niet dat hij dat doet. Hij wil meesterven en de wederopstandig dirigeren, als een goedbetaalde messias.quote:Op zondag 26 september 2010 16:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan moet je er wel voor zorgen dat hij zelf opstapt en dat zit er nou niet in vrees ik...
quote:Op zondag 26 september 2010 16:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zeg het niet snel, maar Ajacieden hebben een betere kijk op voetbal/voetbalbeleid dan de gemiddelde Feyenoorder de laatste tijd.
Als je je club wil supporten kun je beter naar het Maasgebouw reizen.quote:Op zondag 26 september 2010 16:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt dat altijd. Over 2 weken weer 6 uur reizen tegen beter weten in.
Een rijke Arabier danquote:Op zondag 26 september 2010 16:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wil nog weleens zien hoe lang meneer Jordania in Arnhem netjes de rekeningen blijft betalen. In Belgie zijn ook weleens wat clubs "gered" door Georgiers en die zijn die "redding" nooit meer te boven gekomen.
Nee, ik haat Ajax in het diepst van m'n hart. Ik constateer slechts dat de gemiddelde Ajacied meer nuttige dingen over het 'beleid' bij Feyenoord weet te melden dan onze eigen supporters.quote:Op zondag 26 september 2010 16:28 schreef Sinnie het volgende:
[..]
!
Ga lekker naar het Ajax-topic dan als Ajax helemaal je ding is
Niet overdrijvenquote:Nec doet nog een ereronde alsof ze zojuist de Europa Cup hebben gewonnen. Aan zulke dingen weet je nog gewoon dat Feyenoord op en top een topclub is.
als wat naar de slacht gaat, Feijenoord?quote:Op zondag 26 september 2010 16:25 schreef Symphonic het volgende:
Het lijkt me dat je al supporter ook achter je club blijft staan als het slacht gaat.
Zoals?quote:Op zondag 26 september 2010 16:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, ik haat Ajax in het diepst van m'n hart. Ik constateer slechts dat de gemiddelde Ajacied meer nuttige dingen over het 'beleid' bij Feyenoord weet te melden dan onze eigen supporters.
Dit soort reacties laten mijn bloed altijd kolken. Weet je dat?quote:Op zondag 26 september 2010 16:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
als wat naar de slacht gaat, Feijenoord?
nee zonder dollen, je hebt gelijk
En verder van Been snap ik niet zo. Hij werd binnengehaald en elke feijenoordfan riep dat hij de verlosser was, maar dat hij tijd nodig zal hebben. Geef hem die tijd dan! Het is nou niet alsof hij een super uitgebalanceerde selectie heeft om mee te werken. Allemaal jonge jongens, waarvan een aantal niet echt supergoed zijn ofzo.
Van zijn salaris, daar kan ik me wat bij indenken. Als hij echt wil dat de club er wat bovenop komt, als rechtgeaard feijenoorder, zou hij in moeten kunnen leveren lijkt me.
Dat zal wel loslopen denk ik. PSV en Twente hebben aan die connecties met Chelsea ook maar 'n paar spelers overgehouden. Al zou Feyenoord nu bv. Matic en Rajkovic wel goed kunnen gebruiken.quote:Op zondag 26 september 2010 16:28 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Een rijke Arabier dan. Wellicht heeft City wel behoeft aan een satellietclub?
Wat is jouw voorstel dan om Feyenoord er weer bovenop te krijgen? Behalve de contracten van Gudde, Been en Beenhakker afkopen dan?quote:Op zondag 26 september 2010 16:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, ik haat Ajax in het diepst van m'n hart. Ik constateer slechts dat de gemiddelde Ajacied meer nuttige dingen over het 'beleid' bij Feyenoord weet te melden dan onze eigen supporters.
vertel, wat zeg ik waarvan je over de kook laat gaan?quote:Op zondag 26 september 2010 16:30 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dit soort reacties laten mijn bloed altijd kolken. Weet je dat?
Vorig jaar nog een schitterende 0-0 weggehaald daarquote:Op zondag 26 september 2010 16:30 schreef Sinnie het volgende:
Het enige wat mij stoort aan vandaag is dat Cabral en Wijnaldum werden gewisseld voor Biseswar en Schaken. Verder doet het me nog weinig aangezien we al 3-4 seizoenen achter elkaar verliezen bij Nec
Geweldige opmerking (en volledig terecht).quote:
het is toch waar wat er staat?quote:Op zondag 26 september 2010 16:30 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dit soort reacties laten mijn bloed altijd kolken. Weet je dat?
Dat onze talenten overschat lijken, de financiele situatie geen excuus is om degradatievoetbal te spelen en dat dit niet langer door kan gaan.quote:
quote:
Afkopen? Ze zouden moeten opstappen...quote:Op zondag 26 september 2010 16:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat is jouw voorstel dan om Feyenoord er weer bovenop te krijgen? Behalve de contracten van Gudde, Been en Beenhakker afkopen dan?
quote:Op zondag 26 september 2010 16:22 schreef Roadtoad het volgende:
vraag: "waar ging het mis?"
Fer: "Om half 3 vanmiddag. We moesten het veld op."
Oplossingen vroegen we, geen open deuren.quote:Op zondag 26 september 2010 16:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat onze talenten overschat lijken, de financiele situatie geen excuus is om degradatievoetbal te spelen en dat dit niet langer door kan gaan.
Las in VI (voor zover dat waar is) dat Feyenoord nu 'maar' 80 miljoen euro waard is waardoor je 40 mil. kwijt bent aan schuld en 40 mil. overhoudt om te investeren in spelers.quote:Op zondag 26 september 2010 16:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen denk ik. PSV en Twente hebben aan die connecties met Chelsea ook maar 'n paar spelers overgehouden. Al zou Feyenoord nu bv. Matic en Rajkovic wel goed kunnen gebruiken.
Denk wel dat Feyenoord interessant is voor 'n investeerder. Het is in potentie de grootste club van Nederland, aardige jeugdopleiding en er komt een geweldig station. Weet alleen niet hoe het zit met de schuldenlast.
Het is 2010 he, niet 2008quote:Op zondag 26 september 2010 16:32 schreef onlogisch het volgende:
Wat een klapjosti TT.
Been kan hier niets aandoen
Dit zat nou eenmaal in de lijn der verwachting. En "we" als supporters zullen ons gewoon de komende jaren erop moeten richting dat we niet voor de titel gaan. Dat we niet voor de beker gaan. Dat we niet voor Europees voetbal gaan.
We moeten realistisch zijn en de komende jaren zal er bij de club veel moeten gebeuren aan schulden sanering. Dus niets geen aankopen meer, alles met eigen jeugd tegen lage salarissen.
Alleen op die manier zullen we handhaving in de eredivisie moeten realiseren (Ja, dit klinkt zwaar en ik zeg het niet graag als 100% Feyenoord supporter) en, het belangrijkste, schulden saneren!!!
Als dat niet gebeurt is er over 5 jaar geen Feyenoord meer.
Geen zin in. Ik zeg het alleen maarquote:Op zondag 26 september 2010 16:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
vertel, wat zeg ik waarvan je over de kook laat gaan?
Ja, geloof je het zelf.quote:Op zondag 26 september 2010 16:33 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Las in VI (voor zover dat waar is) dat Feyenoord nu 'maar' 80 miljoen euro waard is waardoor je 40 mil. kwijt bent aan schuld en 40 mil. overhoudt om te investeren in spelers.
80 mio is 'n schijntje voor iemand met echt veel geld. In potentie is Feyenoord heel wat meer waard. Moeten ze wel schuldenvrij zijn en meedoen om de titel. Voor iemand met echt veel geld is het 'n koud kunstje om in NL een kampioenselftal bij elkaar te kopen. Dat lukt je volgens mij zelfs al met transfervrije spelers gedurende de zomerperiode.quote:Op zondag 26 september 2010 16:33 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Las in VI (voor zover dat waar is) dat Feyenoord nu 'maar' 80 miljoen euro waard is waardoor je 40 mil. kwijt bent aan schuld en 40 mil. overhoudt om te investeren in spelers.
Dit bedoel ik nou... Over een jaartje of 2 is het: we zullen erop moeten gaan richten dat we niet kunnen promoveren naar de eredivisie. De 7e plek was de streep...quote:Op zondag 26 september 2010 16:32 schreef onlogisch het volgende:
Wat een klapjosti TT.
Been kan hier niets aandoen
Dit zat nou eenmaal in de lijn der verwachting. En "we" als supporters zullen ons gewoon de komende jaren erop moeten richting dat we niet voor de titel gaan. Dat we niet voor de beker gaan. Dat we niet voor Europees voetbal gaan.
ik heb een edit doorgevoerd aan mijn post:quote:Op zondag 26 september 2010 16:33 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Geen zin in. Ik zeg het alleen maar
Ik zeg daarmee niet iedereen dus, maar wel hele volkstammen.quote:Op zondag 26 september 2010 16:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
vertel, wat zeg ik waarvan je over de kook laat gaan?
edit, ik zie het al. Toch werd dat door erg veel feijenoorders geroepen hoor. Zinsnedes als: eindelijk een feijenoorder in hart en nieren, eindelijk iemand met echt hart voor de club, eindelijk iemand met verstand van voetbal zoals feijenoord dat wil spelen enz.
Dat zegt toch helemaal niks nu man, als je 3 wedstrijden op rij wint doe je weer mee in de subtop.quote:Op zondag 26 september 2010 16:35 schreef IDisposable het volgende:
[ afbeelding ]
Vechten tegen degradatie.
Scorebordjournalistiek iemand? Ja het gaat kut, maar als je geen geld hebt dan kan je ook niemand aantrekken. Dat er wel wat geld moet komen dmv investeerders/filantropen dat weten we zo onderhand wel ><quote:Op zondag 26 september 2010 16:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Andere kant: verschil met de nummer 7 is maar drie punten. Drie keer achter elkaar winnen en je staat weer 8e ofzo en dan heeft iedereen het weer over Europees voetbal.quote:Op zondag 26 september 2010 16:35 schreef IDisposable het volgende:
[ afbeelding ]
dit is ook onzin natuurlijk. We hebben net zeven wedstrijden gehad.quote:Op zondag 26 september 2010 16:35 schreef IDisposable het volgende:
[ afbeelding ]
Ja duh, een club uit de PL is natuurlijk wat hoger qua status dan een team uit de Mickey Mouse League.quote:Op zondag 26 september 2010 16:35 schreef Halcon het volgende:
Toch is er 'n reden dat men het niet doet en wel investeert in Engelse clubs e.d.....
GMTAquote:Op zondag 26 september 2010 16:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Andere kant: verschil met de nummer 7 is maar drie punten. Drie keer achter elkaar winnen en je staat weer 8e ofzo en dan heeft iedereen het weer over Europees voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |