Je denkt maar dat dit een dieptepunt is, tot volgend weekend, dan blijkt dat dit nog best meeviel.quote:Op zondag 26 september 2010 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit was wel weer een dieptepunt hoorAlleen Van Dijk liet nog wat positiefs zien, en misschien in mindere mate Bruins op momenten. Maar wat was Feyenoord weer slecht.
ik probeer niet te lachen...quote:Op zondag 26 september 2010 16:22 schreef Roadtoad het volgende:
vraag: "waar ging het mis?"
Fer: "Om half 3 vanmiddag. We moesten het veld op."
Proberen dat gevoel vol te houdenquote:Op zondag 26 september 2010 16:22 schreef Siyara het volgende:
Godver, ik post hier niet vaak maar ik begin nu wel echt steeds moedelozer over de toekomst te worden :-(
Ja inderdaad, allemaal positieve reacties hier. Gezellige sfeer ookquote:Op zondag 26 september 2010 16:23 schreef Sinnie het volgende:
Aan de Feyenoord-topics zie je toch wel weer wie dé club van Nederland is. Iedereen is meegaand met onze club
Feyenoord - #571quote:Op zondag 26 september 2010 16:23 schreef Sinnie het volgende:
Aan de Feyenoord-topics zie je toch wel weer wie dé club van Nederland is. Iedereen is meegaand met onze club
Een Amsterdamse gracht?quote:Op zondag 26 september 2010 16:24 schreef Lastpost het volgende:
Kan die Ritmo niet ook gewoon een keer in de gracht geflikkerd worden?
Dat maakt verder niet uit.quote:Op zondag 26 september 2010 16:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja inderdaad, allemaal positieve reacties hier. Gezellige sfeer ook
Lijkt me ook niet. Denk niet dat Castaignos ze er dan opeens wel in schiet of dat De Cler dan opeens wel kan verdedigen.quote:Op zondag 26 september 2010 16:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
We hadden het net over als hij ontslag neemt.
Hem ontslaan is zinloos, want dan moet je zijn contract inderdaad afkopen, en het zal er heus niet beter door gaan als hij weg is.
Want? Als jij hier niet kwaad over bent, hoef je je geen Feyenoorder te noemen.quote:Op zondag 26 september 2010 16:24 schreef Lastpost het volgende:
Want? Hij is gewoon realistischquote:Op zondag 26 september 2010 16:24 schreef Lastpost het volgende:
Dan moet je er wel voor zorgen dat hij zelf opstapt en dat zit er nou niet in vrees ik...quote:Op zondag 26 september 2010 16:25 schreef heiden6 het volgende:
Iedereen die wil dat Been blijft zegt dat het niet uitmaakt wie er op de bank zit voorzover ik kan nagaan, nou laat hem dan opstappen, dat scheelt op de begroting.
Ik wil nog weleens zien hoe lang meneer Jordania in Arnhem netjes de rekeningen blijft betalen. In Belgie zijn ook weleens wat clubs "gered" door Georgiers en die zijn die "redding" nooit meer te boven gekomen.quote:Op zondag 26 september 2010 16:25 schreef Ludacriss het volgende:
Het enigste wat Feyenoord op sportief en financieel vlak nu kan redden is een rijke Arabier of Georgiër.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |