Waarom?quote:Op zondag 26 september 2010 15:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je bent nu 18 pup. Gedraag je als zodanig
Dan nogquote:Op zondag 26 september 2010 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er liepen allerlei mensen rond. Ook echt wel lelijker dan jij
Luxe.quote:Op zondag 26 september 2010 16:01 schreef n8n het volgende:
Whoaaa heb nog smeerkaas en Cream Crackers![]()
Wat?quote:
Door dat soort dingen te doen kan je ook juist over een minderwaardigheidscomplex raken, omdat het meestal wel meevalt.quote:Op zondag 26 september 2010 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat?
Ligt het aan mij of ben ik de enige die bovenstaande zin niet snapt
hoiquote:
Er zat van alles tussen. Maar ik vond het vooral geil. Maar ik snap je welquote:Op zondag 26 september 2010 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nogIk stel me bij dat soort dingen altijd mega slanke, knappe mannen en vrouwen voor
Ik heb geen minderwaardigheidscomplexquote:Op zondag 26 september 2010 16:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Door dat soort dingen te doen kan je ook juist over een minderwaardigheidscomplex raken, omdat het meestal wel meevalt.
Gelukkig maarquote:Op zondag 26 september 2010 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zat van alles tussen. Maar ik vond het vooral geil. Maar ik snap je wel
omdat ik dat zegquote:
Oooh dat! Was de hele opzet trouwens (de beurs zelf enzo) anders dan vorige keer?quote:Op zondag 26 september 2010 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs deze keer in het Voyeur gedeelte geweest. Waar dus andere mensen door spiegelramen toe kunnen kijken.
Neh, was eigenlijk precies hetzelfde. Alleen in een andere hal.quote:Op zondag 26 september 2010 16:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh dat! Was de hele opzet trouwens (de beurs zelf enzo) anders dan vorige keer?
Angst is een slechte raadgeverquote:Op zondag 26 september 2010 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen minderwaardigheidscomplexIk ben bang dat ik dat van zoiets ga krijgen.
Drank maakt meer...quote:Op zondag 26 september 2010 16:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Bah, ik zit weer helemaal dichtik dacht dat ik er vanaf was
en daarom zijn het exenquote:
Verschil moet er zijn.quote:Op zondag 26 september 2010 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, was eigenlijk precies hetzelfde. Alleen in een andere hal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |