Waarom?quote:Op zondag 26 september 2010 15:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je bent nu 18 pup. Gedraag je als zodanig
Dan nogquote:Op zondag 26 september 2010 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er liepen allerlei mensen rond. Ook echt wel lelijker dan jij
Luxe.quote:Op zondag 26 september 2010 16:01 schreef n8n het volgende:
Whoaaa heb nog smeerkaas en Cream Crackers![]()
Wat?quote:
Door dat soort dingen te doen kan je ook juist over een minderwaardigheidscomplex raken, omdat het meestal wel meevalt.quote:Op zondag 26 september 2010 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat?
Ligt het aan mij of ben ik de enige die bovenstaande zin niet snapt
hoiquote:
Er zat van alles tussen. Maar ik vond het vooral geil. Maar ik snap je welquote:Op zondag 26 september 2010 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nogIk stel me bij dat soort dingen altijd mega slanke, knappe mannen en vrouwen voor
Ik heb geen minderwaardigheidscomplexquote:Op zondag 26 september 2010 16:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Door dat soort dingen te doen kan je ook juist over een minderwaardigheidscomplex raken, omdat het meestal wel meevalt.
Gelukkig maarquote:Op zondag 26 september 2010 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zat van alles tussen. Maar ik vond het vooral geil. Maar ik snap je wel
omdat ik dat zegquote:
Oooh dat! Was de hele opzet trouwens (de beurs zelf enzo) anders dan vorige keer?quote:Op zondag 26 september 2010 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs deze keer in het Voyeur gedeelte geweest. Waar dus andere mensen door spiegelramen toe kunnen kijken.
Neh, was eigenlijk precies hetzelfde. Alleen in een andere hal.quote:Op zondag 26 september 2010 16:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh dat! Was de hele opzet trouwens (de beurs zelf enzo) anders dan vorige keer?
Angst is een slechte raadgeverquote:Op zondag 26 september 2010 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen minderwaardigheidscomplexIk ben bang dat ik dat van zoiets ga krijgen.
Drank maakt meer...quote:Op zondag 26 september 2010 16:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Bah, ik zit weer helemaal dichtik dacht dat ik er vanaf was
en daarom zijn het exenquote:
Verschil moet er zijn.quote:Op zondag 26 september 2010 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, was eigenlijk precies hetzelfde. Alleen in een andere hal.
alcohol hoort je beter te makenquote:
Angst, angst. Ik voel gewoon niet de noodzaak om anderen te laten zien hoe ik seks hebquote:
Je zou de eerste zijn die er beter van wordquote:Op zondag 26 september 2010 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alcohol hoort je beter te maken
Oh, zeer zeker. Weer een stapje verder gegaan. Was erg geil.quote:Op zondag 26 september 2010 16:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn.Maar begreep iig dat je het leuk/lekker hebt gehad.
ik las drankquote:
Go Varken Goquote:Op zondag 26 september 2010 16:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Varken blijft die vriendin van me lastigvallendie ligt nog op bed en is niet zo'n kattenfan
Net zei je wat andersquote:Op zondag 26 september 2010 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Angst, angst. Ik voel gewoon niet de noodzaak om anderen te laten zien hoe ik seks hebEn al helemaal niet als er een bende andere stelletjes omheen liggen die er in mijn gedachte altijd beter, sexier en heter uit zien
en ik heb mn best gedaanquote:Op zondag 26 september 2010 16:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je zou de eerste zijn die er beter van word
huh?quote:Op zondag 26 september 2010 16:12 schreef -Engel- het volgende:
Waarom vallen mannen eigenlijk op vrouwen die zich als een bitch gedragen?
ze ruikt het ofzo, want normaal komt ze mij vervelenquote:
zit in de familiequote:
Hebben katten meestal snel door,als mensen ze niet moetenquote:Op zondag 26 september 2010 16:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze ruikt het ofzo, want normaal komt ze mij vervelen
Dat is mooi. Volgende keer weer stap verder?quote:Op zondag 26 september 2010 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, zeer zeker. Weer een stapje verder gegaan. Was erg geil.
Anaal vernederen. Ik denk dat het als indicatie voor stomende sex wordt beschouwd.quote:Op zondag 26 september 2010 16:12 schreef -Engel- het volgende:
Waarom vallen mannen eigenlijk op vrouwen die zich als een bitch gedragen?
Veel meer kan op de beurs nietquote:Op zondag 26 september 2010 16:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is mooi. Volgende keer weer stap verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |