RIP aan het bruidspaar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij zong op de bruiloft van een ex-collega van mijn moeder.
quote:Dat zegt dan ook weer wat over Annelie.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo jammer dat Annelie zich er, zo leek het, al bij voorbaat al bij had neergelegd.
quote:Dit dus...Op zaterdag 23 oktober 2010 12:42 schreef Re het volgende:
emotieloos, expressieloos, goed voor een bejaardensoos
Leeftijd vind ik niet zo'n issue. Het niet hebben van talent welquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:20 schreef Re het volgende:
pappaknuffelbeer doet me idd ook weinig, en om als 38-jarige nog een verse carriere te ambieren lijkt me ook niet echt een jofel plan
had gewoon naar huis gemoeten ipv kevin
nou ja, talent heeft hij (wel gehad), hij verdient er genoeg geld mee geloof ik.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Leeftijd vind ik niet zo'n issue. Het niet hebben van talent wel
Ja en jingels zingen is wat anders dan zingen en entertainen in zo'n show. Don't quit the day job Ray...quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:26 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, talent heeft hij (wel gehad), hij verdient er genoeg geld mee geloof ik.
De battles zijn niet beter geweest, dat was helemaal niveau niks.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:19 schreef PierreBetfair het volgende:
Liveshows van gisteren en een week terug waren voor mij 1 grote cooler. VOH begint richting niveau Popstars te gaan.
Kon het nog kouder bij jou dan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:19 schreef PierreBetfair het volgende:
Niet alleen saai maar ook volledig uit de toon. Vent heeft de power van een mug in zn stem.
Liveshows van gisteren en een week terug waren voor mij 1 grote cooler. VOH begint richting niveau Popstars te gaan.
Verwantschap. Allebei op oudere leeftijd willen doorbreken zonder écht heel goed te zijn....quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:22 schreef Bartjebart het volgende:
Wordt hij er niet alleen in gehouden omdat Jeroen van de Boom een vervanger in hem ziet? Iemand die leuk kan invallen als JvdB geen zin heeft of zo?
Nou dat dus...quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:07 schreef sophieschoice het volgende:
Hij legt coaching volledig naast zich neer. Niet slim van een volwassen man.
Niet zo raar. In de battle stond hij zonder gitaar. Gast wist zich geen houding te geven, stond als een houten Klaas op het podium. Begrijp niet waarom die coaches hem nog een keer voor lul wilden zetten zonder zn gitaar.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:07 schreef sophieschoice het volgende:
Hij legt coaching volledig naast zich neer. Niet slim van een volwassen man.
Nou ja, dat is toch best duidelijk gemaakt in het voorfilmpje...quote:Op zondag 5 december 2010 00:09 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Niet zo raar. In de battle stond hij zonder gitaar. Gast wist zich geen houding te geven, stond als een houten Klaas op het podium. Begrijp niet waarom die coaches hem nog een keer voor lul wilden zetten zonder zn gitaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |