Joa, ik ga wel lekker biertjes drinken hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Gaat nou iedereen eigenlijk met OV / in Utrecht / bij elkaar slapen?
Want ik was eigenlijk gewoon van plan met de auto te gaanmaar als iedereen aan de drank gaat
Het is die trui Llquote:Op zondag 26 september 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sorry okayik haal die foto wel weer weg dan?
quote:Op zondag 26 september 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sorry okayik haal die foto wel weer weg dan?
Met hyves had hij me binnen 3 minutenquote:Op zondag 26 september 2010 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
Waar is PGR? Druk met ons aan het zoeken op Feesboek?
Naar mij kan hij lang zoekenquote:Op zondag 26 september 2010 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
Waar is PGR? Druk met ons aan het zoeken op Feesboek?
Je weet mijn naam toch?quote:Op zondag 26 september 2010 12:52 schreef Kally het volgende:
Jongens ik wil ook vriendjes op feesboek
Ga om kippen bedelen, vinden mensen leukquote:Op zondag 26 september 2010 12:52 schreef Kally het volgende:
Jongens ik wil ook vriendjes op feesboek
jepquote:Op zondag 26 september 2010 12:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij ben jij in IRL net zo'n droog figuur als dat je nu op mij over komt![]()
jongeeee... mijn koeien hebben net weer een kalfje gekregen, die moet ik natuurlijk ff delenquote:Op zondag 26 september 2010 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga om kippen bedelen, vinden mensen leuk
oke, in hoeveel stukken snij je em?quote:Op zondag 26 september 2010 12:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
jongeeee... mijn koeien hebben net weer een kalfje gekregen, die moet ik natuurlijk ff delen
Ik wil er champignonroomsaus op!quote:Op zondag 26 september 2010 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke, in hoeveel stukken snij je em?
Van 2 blikken?quote:Op zondag 26 september 2010 12:56 schreef Koen66 het volgende:
Verdrrrr 2 halve liters bier gisterenavond en nu pijn in me harses
Dat is wel een rare uitwerking. Ik voel me moe, gisteren bij elkaar een half kratje gehad ofzo.quote:Op zondag 26 september 2010 12:56 schreef Koen66 het volgende:
Al gevraagdquote:
Hihi en mijn Zorro op Twitter god het wordt nog wat met mijquote:
http://www.facebook.com/editapps.php ?quote:Op zondag 26 september 2010 12:55 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde mijn dailymugshot op facebook zetten, nu zou het er moeten staan maar ik weet niet waar.
Hij staat bij mystuff ofzo, moest die tab er nog opzetten.quote:Op zondag 26 september 2010 12:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/editapps.php ?
Ik heb nergens last vanquote:Op zondag 26 september 2010 12:56 schreef Koen66 het volgende:
Als ik een blow neem heb ik minder last van de alcoholquote:Op zondag 26 september 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ik voel me goed, na wat bier en zelfs wiet gister
quote:
Ghehehe owja twitterquote:Op zondag 26 september 2010 12:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Hihi en mijn Zorro op Twitter god het wordt nog wat met mij
quote:
Op het plusteken drukken in je profiel?quote:Op zondag 26 september 2010 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij staat bij mystuff ofzo, moest die tab er nog opzetten.
Dan zet je dat uitquote:Op zondag 26 september 2010 12:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
FaceBook gebruik ik niet meer omdat ik doodgegooid wordt met die kutmailtjes van FarmVille.
Zie hierboven hahaquote:
Ja, maar ik kan nergens vinden waarquote:
Facebook sowiesoquote:Op zondag 26 september 2010 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Facebook doe ik niet aan, niets voor mij.
Batsnachtje met Myr daar in een hotelletje. Ik zeg doen.quote:Op zondag 26 september 2010 13:01 schreef Socios het volgende:
Ik ben op de dag van de meet gewoon weer uiterlijk om even na 02.00u in Leeuwarden met de laatste Intercity. Of misschien hotelletje erbij.
Je kan toch fietsen daar? Er rijden daar vast ook wel nachtbussen.quote:Op zondag 26 september 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet nog ff kijken hoe en wat. Van Utrecht naar R'dam CS is geen probleem. Van R'dam CS -> mijn huis is meer de bottleneck...
Gewoon op de kruisjes klikken, is heul niet zo moeilijkquote:Op zondag 26 september 2010 13:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan nergens vinden waar.
Waar moet je naartoe?quote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie dat 22.50 uur mijn laatste trein terug is.
Fietsenquote:Op zondag 26 september 2010 13:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Je kan toch fietsen daar? Er rijden daar vast ook wel nachtbussen.
Rijssen, Overijssel.quote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Waar moet je naartoe?
Ik moet uiterlijk 23.51u de trein terug.
Dan blijf je bezig, je kan veel beter de toepassing blokkeren.quote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon op de kruisjes klikken, is heul niet zo moeilijk
Dat kan ook iddquote:Op zondag 26 september 2010 13:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan blijf je bezig, je kan veel beter de toepassing blokkeren.
wijffiequote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FietsenIk heb geen eens een fiets. En het is 8,5km nog naar mijn huis vanaf CS, dat ga ik sowieso niet fietsen
's nachts. lam.
Oh, toch maar eens kijken danquote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon op de kruisjes klikken, is heul niet zo moeilijk
Ja, volgens mij gaat hij niet hoger want bij mij staan er echt zo achterlijk veel en dan blijftie ook op 99 staan.quote:
Liefquote:Op zondag 26 september 2010 13:08 schreef Kally het volgende:
Ik heb een foto van mijn knullen neergezet weten jullie ook eens over wie ik het heb
Jij kon ze al van hyvesquote:
Jaquote:Op zondag 26 september 2010 13:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, volgens mij gaat hij niet hoger want bij mij staan er echt zo achterlijk veel en dan blijftie ook op 99 staan.
quote:
Je weet mijn naam toch?quote:
Nee.quote:
Nou is het ineens mijn schuld?quote:Op zondag 26 september 2010 13:12 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Het is zondag ja, en ik zit me suf te zoeken op feesboek
En dat enkelt en alleen omdat ik zo van je hou lief kindquote:Op zondag 26 september 2010 13:12 schreef Myraela het volgende:
Ik bel gewoon mijn mama midden in de nacht en dan komt ze me ophalen.
Uhuh.quote:
O ja ik sta bij Myrquote:
Perron nul.quote:Op zondag 26 september 2010 13:15 schreef Myraela het volgende:
En dan ga ik tussen de hoertjes achter het station staan. Kei gezellig.
Donequote:Op zondag 26 september 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)8&ref=profile&v=info
Achter kan je opgehaald worden, voor kom je er met de auto niet bij.quote:Op zondag 26 september 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ja voor het station is het een bende. Kan je beter aan de achterkant staan
quote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef Myraela het volgende:
Oh, het heet daar wel perron 0. Waarom? Het is aan de kant van de hoge nummers.
Jouw locomotief toch wel soms hihiihihquote:Op zondag 26 september 2010 13:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Perron 0 is gewoon de benaming voor de ´hoerenplaats´. Er vertrekt geen enkele trein van perron 0.
Weet ik, maar bij perron 0 denk ik aan de andere kant.quote:Op zondag 26 september 2010 13:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Perron 0 is gewoon de benaming voor de ´hoerenplaats´. Er vertrekt geen enkele trein van perron 0.
quote:Op zondag 26 september 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jouw locomotief toch wel soms hihiihih
quote:
Nee idd, zal ook wel zo blijven denk ik. Wat komt er eigenlijk op die plek van die grote bouwput? Komt daar nou de nieuwe stationshal? Of is die bouwput er voornamelijk voor nieuwe metro-shit enzo?quote:Op zondag 26 september 2010 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achter kan je opgehaald worden, voor kom je er met de auto niet bij.
Voor de metro is alles nu volgens mij wel af. Ziet er wel tof uit met allemaal kleurtjes. Volgens mij komt daar een hal. Maar dat zal nog wel ff duren.quote:Op zondag 26 september 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee idd, zal ook wel zo blijven denk ik. Wat komt er eigenlijk op die plek van die grote bouwput? Komt daar nou de nieuwe stationshal? Of is die bouwput er voornamelijk voor nieuwe metro-shit enzo?
Toegevoegdquote:Op zondag 26 september 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)8&ref=profile&v=info
Ja ben nog niet in de nieuwe metro geweest. Wel filmpje van gezien ja, zag er wel kicken uit. Ze gaan het ook doortrekken naar Hofplein uiteindelijk toch? Dan sluit het daar op Randstadrail aan ofzo?quote:Op zondag 26 september 2010 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor de metro is alles nu volgens mij wel af. Ziet er wel tof uit met allemaal kleurtjes. Volgens mij komt daar een hal. Maar dat zal nog wel ff duren.
Farmville?quote:Op zondag 26 september 2010 13:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog 42 vrienden verzoeken maar ik ken ze allemaal niet.
Ik niet, en dat is denk ik ook een van de reden dat het kut isquote:Op zondag 26 september 2010 13:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Farmville?
Ik heb laatst al die mensen van Farmville (en dat topic erover) verwijderd
Geen idee.quote:Op zondag 26 september 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ben nog niet in de nieuwe metro geweest. Wel filmpje van gezien ja, zag er wel kicken uit. Ze gaan het ook doortrekken naar Hofplein uiteindelijk toch? Dan sluit het daar op Randstadrail aan ofzo?
Je hebt mij nog niet gevraagdquote:Op zondag 26 september 2010 13:22 schreef Zeroku het volgende:
Zo, weer mijn jaarlijkse FaceBookronde afgerond.
Wel geile FarmVille picca's op je profiel iddquote:Op zondag 26 september 2010 13:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik niet, en dat is denk ik ook een van de reden dat het kut is.
Waarom denk je dat ik zo veel op FOK! zit? Omdat mijn sociale leven zo bloeiend isquote:
Ik heb de farmville mensen eraf gegooid en alleen de mensen gehouden die ik op een meet gezien heb en die gewoon een echt profiel hebben en niet die neppe shizzle.quote:Op zondag 26 september 2010 13:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Farmville?
Ik heb laatst al die mensen van Farmville (en dat topic erover) verwijderd
quote:Op zondag 26 september 2010 13:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Begin 2014 moet het daar allemaal af zijn.
Heul wel.quote:
Aankomende week is de laatste week, daarna zijn we verlost van die onzin.quote:Op zondag 26 september 2010 13:26 schreef -Miauw- het volgende:
Weet je ook wanneer die proef 'met -zonder spoorboekje' van Amsterdam-Utrecht-Elders is afgerond?
quote:Op zondag 26 september 2010 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo veel op FOK! zit? Omdat mijn sociale leven zo bloeiend is
hmmm...quote:Op zondag 26 september 2010 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo veel op FOK! zit? Omdat mijn sociale leven zo bloeiend is
goddank iddquote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Aankomende week is de laatste week, daarna zijn we verlost van die onzin.
Spoorboekjes ftw.
Spoorboekjesquote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Spoorboekjes ftw.
Enne...quote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Spoorboekjes ftw.
Jaquote:
huh. maar daar rijdt toch een stoptreinquote:Op zondag 26 september 2010 13:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Enne...
Wanneer rijden de treinen rond Almere gewoon weer op tijd? En direct vanuit Muziekwijk naar Parkwijk(zonder over te stappen op Centrum)?
Doen ze dat nu niet dan?quote:Op zondag 26 september 2010 13:28 schreef iBenny het volgende:
Wanneer rijden de treinen rond Almere gewoon weer op tijd? En direct vanuit Muziekwijk naar Parkwijk(zonder over te stappen op Centrum)?
Succesquote:
Told yaquote:
Neuhjquote:
De bouw van de overkapping is halverwege 2011 af. De ombouw van bestaand spoor en het aanleggen van nieuw spoor eind 2011.quote:Op zondag 26 september 2010 13:31 schreef -Miauw- het volgende:
En wanneer is het station In Lelystad een keertje af?
quote:Op zondag 26 september 2010 13:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj
Ik moet overstappen op Centrum... Maar misschien dat ik wel gewoon in de verkeerde trein zit dan
Weet je dat uit je hoofd op heb je het opgezochtquote:Op zondag 26 september 2010 13:33 schreef Socios het volgende:
[..]
De bouw van de overkapping is halverwege 2011 af. De ombouw van bestaand spoor en het aanleggen van nieuw spoor eind 2011.
Ik gok uit z'n hoofd.quote:Op zondag 26 september 2010 13:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Weet je dat uit je hoofd op heb je het opgezocht
Haha, dit soort details heb ik even opgezocht.quote:Op zondag 26 september 2010 13:34 schreef -Miauw- het volgende:
Weet je dat uit je hoofd op heb je het opgezocht
Er komt er over 2 jaar nog eentje bijquote:Op zondag 26 september 2010 13:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
als ik vanuit A'dam Muiderpoort die kant op ga zit ik altijd in de stoptrein. Je hebt echt tienduizend stations in Almere. Word er gek van
Medal of Honor of Masters of Hardcore.quote:
Oja, de Hanzelijn, daar hoor ik al over sinds ik 10 benquote:Op zondag 26 september 2010 13:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, dit soort details heb ik even opgezocht.
Heeft allemaal te maken met de bouw van de Hanzelijn die eind 2012 in gebruik wordt genomen.
Almere Poort?quote:Op zondag 26 september 2010 13:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er komt er over 2 jaar nog eentje bij
Dat wordt de 6de dan
Watjequote:
Grapjequote:
De hele avond nog mee bezig geweest?quote:Op zondag 26 september 2010 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn scriptie was vast niet zo leuk als een avondje stappen
bahquote:Op zondag 26 september 2010 13:39 schreef iBenny het volgende:
Bier en tieten krijgt opeens een heel andere betekenis
Hmm ja daar zit wat in. Zullen met evenementen misschien pendelbussen ingezet worden?quote:Op zondag 26 september 2010 13:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup...
Ik weet alleen neit of we dan ook nog steeds dat tijdelijke station op Strand hebben
Dat is echt zo achterlijk, dat filmpjequote:Op zondag 26 september 2010 13:39 schreef iBenny het volgende:
Bier en tieten krijgt opeens een heel andere betekenis
Woon je nou in Lelystad of Amsterdam?quote:Op zondag 26 september 2010 13:36 schreef -Miauw- het volgende:
Oja, de Hanzelijn, daar hoor ik al over sinds ik 10 ben![]()
Wel tof dat 'ie er nu eindelijk komt. Dat gekut met die Interliners als je richting Zwolle moet
quote:Op zondag 26 september 2010 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De hele avond nog mee bezig geweest?
nog een beetje gelukt?
In Amsterdamquote:Op zondag 26 september 2010 13:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Woon je nou in Lelystad of Amsterdam?
Wordt inderdaad een chille treinverbinding.
Ja precies... ik ookquote:Op zondag 26 september 2010 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm ja daar zit wat in. Zullen met evenementen misschien pendelbussen ingezet worden?
Jammer, ik vind het wel wat hebben station Almere Strand
-1quote:Op zondag 26 september 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Almere
Lelystad
Die tig stations van Almere op 2 minuten afstand van elkaar
Ik vind het vooral iets NIET hebbenquote:Op zondag 26 september 2010 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
Jammer, ik vind het wel wat hebben station Almere Strand
Rotterdam is wel de *piep* van Nederland ja.quote:
Dat kanquote:Op zondag 26 september 2010 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het vooral iets NIET hebben![]()
Kloptquote:Op zondag 26 september 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Almere
Lelystad
Die tig stations van Almere op 2 minuten afstand van elkaar
quote:Op zondag 26 september 2010 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jongen, zonder (stadsregio) Rotterdam zat jij daar nu in je berenvelletje te jagen op buffels
Ben je al ooit uit de grote stad gekomen?quote:Op zondag 26 september 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
Provinciaaltjes die de Randstad bashen
Ik bash niet de hele Randstad, hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
You're dead to mequote:Op zondag 26 september 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, regelmatigquote:Op zondag 26 september 2010 13:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben je al ooit uit de grote stad gekomen?
Het zijn tetten.quote:Op zondag 26 september 2010 13:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is echt zo achterlijk, dat filmpje.
Ja en wat voor...quote:
In Nederland zijn geen grote steden.quote:Op zondag 26 september 2010 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik voel me altijd boer in grote steden.
Ik kom toch nooit veel verder.quote:Op zondag 26 september 2010 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Nederland zijn geen grote steden.
Hmm ik ga volgend weekend naar Maastricht en dagje 3landenpunt en de omgeving daar. Welke inentingen denk je dat ik moet halen?quote:
het 3 landenpunt? Dat meen je nietquote:Op zondag 26 september 2010 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ik ga volgend weekend naar Maastricht en dagje 3landenpunt en de omgeving daar. Welke inentingen denk je dat ik moet halen?
Klopt, want Tokio.quote:Op zondag 26 september 2010 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Nederland zijn geen grote steden.
Ik moet altijd lachen om die randstadmongooltjes die 'hun' Rotterdam of Amsterdam een enorm ontwikkelde stad vindenquote:
Zodra ik weg kan ga ik ook echt weg hier.quote:Op zondag 26 september 2010 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh het is weer eens zover, de Rotterdammers moeten zich weer superieur voelen.
Stadverrader.quote:Op zondag 26 september 2010 13:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zodra ik weg kan ga ik ook echt weg hier.
Kom hier... we hebben nog een kamer overquote:Op zondag 26 september 2010 13:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zodra ik weg kan ga ik ook echt weg hier.
quote:Op zondag 26 september 2010 13:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kom hier... we hebben nog een kamer over
Ach het mes snijdt aan twee kanten. Natuurlijk heeft alles z'n voor en nadelen. Maar ik vind mensen uit de provincie die kansloos 'de grote stad' bashen ook nutteloos. Alsof NL ook maar iets was zonder een haven van R'dam, of een Amsterdam. En ga zo maar verder...quote:Op zondag 26 september 2010 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om die randstadmongooltjes die 'hun' Rotterdam of Amsterdam een enorm ontwikkelde stad vinden
Die komen inderdaad niet veel verder
Ik zit hier alleen zodat ik dichter bij jou zit. Oveluv.quote:Op zondag 26 september 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stadverrader.
Met pek en veren gaan we je naar 020 jagen
Ik heb het niet eens over Japan, al is Rotterdam tov Tokio natuurlijk wel een kleine pisvlek.quote:
Dat zeg ik, we hebben geen grote steden.quote:Op zondag 26 september 2010 13:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Amsterdam, the only Dutch city (that never sleeps).
De haven van Rotterdam waardeer ook heus wel.quote:Op zondag 26 september 2010 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ach het mes snijdt aan twee kanten. Natuurlijk heeft alles z'n voor en nadelen. Maar ik vind mensen uit de provincie die kansloos 'de grote stad' bashen ook nutteloos. Alsof NL ook maar iets was zonder een haven van R'dam, of een Amsterdam. En ga zo maar verder...
Ik doe wel mijn best om lang wakker te blijven inderdaadquote:Op zondag 26 september 2010 13:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Amsterdam, the only Dutch city (that never sleeps).
Het zal me roesten. Nederland is ook niets op globaal niveau.quote:Op zondag 26 september 2010 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach het mes snijdt aan twee kanten. Natuurlijk heeft alles z'n voor en nadelen. Maar ik vind mensen uit de provincie die kansloos 'de grote stad' bashen ook nutteloos. Alsof NL ook maar iets was zonder een haven van R'dam, of een Amsterdam. En ga zo maar verder...
quote:Op zondag 26 september 2010 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar ik had het wel over Japanquote:Op zondag 26 september 2010 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over Japan, al is Rotterdam tov Tokio natuurlijk wel een kleine pisvlek.
Alsof dat aan Rotterdam zou liggen, als die haven in Zandvoort lag was hij net zo succesvol.quote:Op zondag 26 september 2010 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het ligt er aan waar je batst.quote:Op zondag 26 september 2010 13:55 schreef Socios het volgende:
Ik vind heel Nederland mooi trouwens. Ik kan van iedere provincie genieten als ik daar ben.
Neuh, maar je woont er nu eenmaal, en zonder een Den Haag / Rdam / Adam waren we helemaal niks, en zat jij wss werkeloos thuis.quote:Op zondag 26 september 2010 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal me roesten. Nederland is ook niets op globaal niveau.
Ze is hier welkomquote:Op zondag 26 september 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stadverrader.
Met pek en veren gaan we je naar 020 jagen
Dat zit ik nu ook.quote:Op zondag 26 september 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, maar je woont er nu eenmaal, en zonder een Den Haag / Rdam / Adam waren we helemaal niks, en zat jij wss werkeloos thuis.
Ja maar daar ligt hij nu eenmaal niet, dus dat maakt Rotterdam een van NL's belangrijkste steden. Of je het nou leuk vind of niet. Hoef je het nog niet mooi te vinden of wat dan ook. Maar 'de *piep* van Nederland'... Je bent slimmer dan datquote:Op zondag 26 september 2010 13:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, maar ik had het wel over Japan.
[..]
Alsof dat aan Rotterdam zou liggen, als die haven in Zandvoort lag was hij net zo succesvol.
quote:Op zondag 26 september 2010 13:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik doe wel mijn best om lang wakker te blijven inderdaad
De enige stad die ik echt mooi vind is Amsterdam... maar zelfs dat wordt steeds minderquote:Op zondag 26 september 2010 13:55 schreef Socios het volgende:
Ik vind heel Nederland mooi trouwens. Ik kan van iedere provincie genieten als ik daar ben.
Nja... dus datquote:Op zondag 26 september 2010 13:57 schreef Myraela het volgende:
Ik heb niets tegen Rotterdam, ik vind het alleen zonde dat het zoveel "zwart" is. En zoveel lelijk op elkaar gebouwde huizen ipv schattige oude huisjes.
Dat is inderdaad wel een beetje de schuld van de Duitsers. Net als bij Eindhoven.quote:Op zondag 26 september 2010 13:57 schreef Myraela het volgende:
Ik heb niets tegen Rotterdam, ik vind het alleen zonde dat het zoveel "zwart" is. En zoveel lelijk op elkaar gebouwde huizen ipv schattige oude huisjes.
Wanneer ben je geweest?quote:Op zondag 26 september 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
Amsterdam is ook een mooie stad. Toen ik naar dat Eten in het donker was
Heel mooi stukje Amsterdam gezien daar. Die oude huisjes
Den Bosch is tof.quote:Op zondag 26 september 2010 13:58 schreef Zeroku het volgende:
De enige stad die er een beetje uitziet imo is Den Bosch.
In Tilburg en Den Bosch valt het wel mee volgens mij.quote:Op zondag 26 september 2010 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hou wel van het moderne, maar ik kan ook het oude wel waarderen. En dat heeft R'dam eigenlijk ook wel, maar niet in het centrum. En het is echt *&($#%*) dat de halve stad altijd een bouwput is...
En 'zwart' heb je volgens mij in iedere grote stad?
Nah, het "zwart" is hier wel behoorlijk veel meer hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hou wel van het moderne, maar ik kan ook het oude wel waarderen. En dat heeft R'dam eigenlijk ook wel, maar niet in het centrum. En het is echt *&($#%*) dat de halve stad altijd een bouwput is...
En 'zwart' heb je volgens mij in iedere grote stad?
Daarom wil ik ook emigreren.quote:Op zondag 26 september 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
En we zijn allemaal Nederlanders. Oneluv
ach sommige huizen vind ik wel mooi hoorquote:Op zondag 26 september 2010 14:00 schreef iBenny het volgende:
Ik heb ook liever oude huisjes dan dat lelijke moderne gedoe van (bijv.) Almere
Dat vind ik dan ook geen grote steden tbh. Das bij mij toch wel >250.000 inwonersquote:Op zondag 26 september 2010 13:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In Tilburg en Den Bosch valt het wel mee volgens mij.
Ja, dan kun je na 3 steden al stoppen..quote:Op zondag 26 september 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook geen grote steden tbh. Das bij mij toch wel >250.000 inwoners
Waar studeer jij? Den Bosch?quote:Op zondag 26 september 2010 14:00 schreef Zeroku het volgende:
Het oude gebouw waar mijn opleiding zou zitten, dat was mooi modern, alleen die kutuniversiteit moest hem weer overnemen.
Het is te dicht op elkaar...quote:Op zondag 26 september 2010 14:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ach sommige huizen vind ik wel mooi hoor![]()
Al snap ik dat nieuwe winkelcentrum niet, monsterlijk
Tilburg.quote:
Nijmegen is idd ook niet verkeerdquote:Op zondag 26 september 2010 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Nijmegen is echt een stad waar ik wel zou willen wonen.
Klopt, maar wat Pheno ook al zei, Nederland heeft dan ook geen écht grote steden. Tilburg gaat nog met 185k, maar Den Bosch komt net boven de 100k uit.quote:Op zondag 26 september 2010 14:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dan kun je na 3 steden al stoppen..
Die garage/fietsenstalling midden in de stadquote:Op zondag 26 september 2010 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Moderne gebouwen kunnen wel heel tof zijn. Probleem is wel een beetje dat wat nu modern is, over 50 jaar waarschijnlijk vrij oubollig is. Zoals Eindhoven
.
Nja, dat zal daar nog wel een geheel zijn toch?quote:Op zondag 26 september 2010 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Moderne gebouwen kunnen wel heel tof zijn. Probleem is wel een beetje dat wat nu modern is, over 50 jaar waarschijnlijk vrij oubollig is. Zoals Eindhoven
.
Kut?quote:
Jadie tunnel is een beetje jammer van het pleinquote:Op zondag 26 september 2010 14:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die garage/fietsenstalling midden in de stad. Wat een lelijk kutding is dat zeg. Die druppel is op zich wel apart, alleen past dat echt niet bij de rest van de stad.
Jep, maar wat zit er nu precies in, kantoren?quote:Op zondag 26 september 2010 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jadie tunnel is een beetje jammer van het plein. De Blob is leuk
. Ik vind het wel mooi contrasteren met de Bruine Heer.
Of Deventerquote:Op zondag 26 september 2010 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
quote:Het werd om begrijpelijke redenen niet Katholieke Universiteit Tilburg, maar Katholieke Universiteit Brabant (KUB).
Geen flauw idee.quote:Op zondag 26 september 2010 14:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep, maar wat zit er nu precies in, kantoren?
Ik doe het. 'nough saidquote:Op zondag 26 september 2010 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ohquote:
Delft is wel heel leuk om eens te doenquote:Op zondag 26 september 2010 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog nooit in Deventer geweest. Of in Delft.
Zoek maar...quote:Op zondag 26 september 2010 14:12 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee? Heb ik mijn naamtopic gemist?
WHUT!quote:Op zondag 26 september 2010 14:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoek maar...
http://i930.photobucket.com/albums/ad142/iBennyFok/ttchange.png
quote:Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHUT!
Heeft Myr mijn naamtopic gewijzigd?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |