Niks om je voor te schamen, die Poolse dames zijn bloedje lekker.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:47 schreef Oostblokker het volgende:
soms schaam ik me wel dat ik poolse familie heb ik hoor veel dat poolse hoeren zijndat maak me minder trotse pool en oostblokker maar alsnog blijf het mijn bloed
gehehequote:Op donderdag 24 februari 2011 22:49 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen, die Poolse dames zijn bloedje lekker.
hoe bedeol jequote:Op donderdag 24 februari 2011 22:51 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n lust voor het oog?
vind meevallenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:53 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Of je er goed uit ziet?
hahahquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:55 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Dan zal het wel goed zitten
Dankzij Stalin en het Russische leger is het Duitse facisme verslagen (den pobedy), dus hetoostblok heeft ons land ook veel goeds gedaan!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:47 schreef Oostblokker het volgende:
soms schaam ik me wel dat ik poolse familie heb ik hoor veel dat poolse hoeren zijndat maak me minder trotse pool en oostblokker maar alsnog blijf het mijn bloed
Toch zo'n 60 zloty.quote:
Mwah, ik denk dat Amerika hier toch ook een vrij groot aandeel in heeft. Sterker nog, hadden de Amerikanen in 1941 niet massaal vreten naar Rusland gestuurd dan was het Rode Leger gewoon verhongerd. Over de jarenlange leveranties van jeeps, vrachtwagens, vliegtuigen etc. maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dankzij Stalin en het Russische leger is het Duitse facisme verslagen (den pobedy), dus hetoostblok heeft ons land ook veel goeds gedaan!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
als je toch een dochter in de auto hebt is dat toch gewoon gratis waarom zou je dan naar zoon parkeerplaats gaan voor seks en dan ook nog betale 15 euro vet veel?:S
Dat is wel waar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
als je toch een dochter in de auto hebt is dat toch gewoon gratis waarom zou je dan naar zoon parkeerplaats gaan voor seks en dan ook nog betale 15 euro vet veel?:S
Goede kwaliteit/prijs verhouding.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:11 schreef First het volgende:
Yeah man ik heb laatst zonne chickkieh helemaal kapot geneukt joh echt te gek jeweetzelluf was maar 2 euro en 61 cent
Jouw dochter doet het voor minder dan ¤ 15,00?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Jij verwacht 98 te worden en al die tijd geen partner te krijgen wegens overtreffende lelijkheid?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik vind hoeren toch wat ranzig, dus ik houd het maar op mijn rechterhand de komende 78 jaar.
Daarom ga ik die v/d zomer ff opzoeken als ik met me hossel pratijken in Sunny Beach belandquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:29 schreef The_Sperminator het volgende:
De echte klacht is natuurlijk dat er geen Bulgaarse hoeren te bekennen waren op die parkeerplaats.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |