hahahquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:55 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Dan zal het wel goed zitten
Dankzij Stalin en het Russische leger is het Duitse facisme verslagen (den pobedy), dus hetoostblok heeft ons land ook veel goeds gedaan!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:47 schreef Oostblokker het volgende:
soms schaam ik me wel dat ik poolse familie heb ik hoor veel dat poolse hoeren zijndat maak me minder trotse pool en oostblokker maar alsnog blijf het mijn bloed
Toch zo'n 60 zloty.quote:
Mwah, ik denk dat Amerika hier toch ook een vrij groot aandeel in heeft. Sterker nog, hadden de Amerikanen in 1941 niet massaal vreten naar Rusland gestuurd dan was het Rode Leger gewoon verhongerd. Over de jarenlange leveranties van jeeps, vrachtwagens, vliegtuigen etc. maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dankzij Stalin en het Russische leger is het Duitse facisme verslagen (den pobedy), dus hetoostblok heeft ons land ook veel goeds gedaan!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
als je toch een dochter in de auto hebt is dat toch gewoon gratis waarom zou je dan naar zoon parkeerplaats gaan voor seks en dan ook nog betale 15 euro vet veel?:S
Dat is wel waar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
als je toch een dochter in de auto hebt is dat toch gewoon gratis waarom zou je dan naar zoon parkeerplaats gaan voor seks en dan ook nog betale 15 euro vet veel?:S
Goede kwaliteit/prijs verhouding.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:11 schreef First het volgende:
Yeah man ik heb laatst zonne chickkieh helemaal kapot geneukt joh echt te gek jeweetzelluf was maar 2 euro en 61 cent
Jouw dochter doet het voor minder dan ¤ 15,00?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Jij verwacht 98 te worden en al die tijd geen partner te krijgen wegens overtreffende lelijkheid?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik vind hoeren toch wat ranzig, dus ik houd het maar op mijn rechterhand de komende 78 jaar.
Daarom ga ik die v/d zomer ff opzoeken als ik met me hossel pratijken in Sunny Beach belandquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:29 schreef The_Sperminator het volgende:
De echte klacht is natuurlijk dat er geen Bulgaarse hoeren te bekennen waren op die parkeerplaats.
Is dat in Bulgarije?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:08 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Daarom ga ik die v/d zomer ff opzoeken als ik met me hossel pratijken in Sunny Beach beland
Ja lekker kan niet wachtenquote:
En jy bent een foknurt die eeuwig maagd is de eeuwige rukker stumpertquote:
Kankerloser.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:34 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
En jy bent een foknurt die eeuwig maagd is de eeuwige rukker stumpert
Echte schoonheid zit van binnen, zegt mijn moeder altijd tegen me.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij verwacht 98 te worden en al die tijd geen partner te krijgen wegens overtreffende lelijkheid?
Dat laatste is dan tenminste wel waar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zielige kanker leven ik woon in de stad niet op het kampquote:
je woonwagen kan ook in de stad staanquote:Op maandag 28 februari 2011 13:39 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Je zielige kanker leven ik woon in de stad niet op het kamp
Kankerkamper is wat jij bent.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:39 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Je zielige kanker leven ik woon in de stad niet op het kamp
Op de parkeerplaats naast de friture is altijd plaatsquote:Op maandag 28 februari 2011 13:41 schreef wise het volgende:
[..]
je woonwagen kan ook in de stad staan
Zeker goud van plastic zoals deze mensen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:04 schreef Nicksanders het volgende:
K woon in een huis in Amsterdam niet in een woonwagen.
Draag 2 gouden ketting en 3 gouden ringen goud armband en goud horloge ben dus niet zo'n wagenkamp sloeber![]()
Verkapt-kijk-mij-veel-goud-dragen-post
Oh ja jullie moeders heb ik vanacht nog gepakt was de beste sex ooit vonden hun alleen vond ik het tegenvallen.![]()
Hangt ervan af hoe je het bekijkt, tarief wellicht, maar als je bedenkt dat je zodra je je portemonnee trekt in elkaar gehengst wordt door de familie die achter een boom stond en ze je auto ook nog eens jatten wordt het toch wel een beroerde prijs/prestatie verhoudingquote:Op zondag 27 februari 2011 22:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zigeunerinnen zijn een paar euro goedkoper toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |