Ja die leeft gewoon nog enzo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
Oh ok.
Hoe gaat het met de chica? Die Fokster dan he.
Dat zou een eer zijn, dus je mag voor niks danquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil wel haar eerste klant zijn.
Is die ingepalmd door een loverboy ofzo?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
Oh ok.
Hoe gaat het met de chica? Die Fokster dan he.
Beter dan zeevissen in Thailandquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:48 schreef Halcon het volgende:
Kwam er van de week langs. Wat een drukte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Potteuze neigingen?quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Verzonnen topic, ik rij elke dag hongerig langs elke parkeerplaats en mij nooit overkomen.! dus niet waar
NEEEEEEEEEEXXXXXXTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTParkeerplaats van de Praxis heb ik ze nog nooit zien staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jij af en toe een bruine klus doet moet je zelf weten, maar ik ben zo niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef First het volgende:
Ts klaagt alleen maar omdat geen enkele homo van zijn rondje een sterretje wou maken..
Neuh, van elke twee zinnen die je post gaat er minimaal eentje over bruinwerkers. Vrees voor je dat jij degene bent die in bedorven vlees roert.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:03 schreef First het volgende:
Ts projecteert zijn eigen gevoelens voor mannen op iemand anders uit onzekerheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |