Ik wil bewijzen zien, geen geitenwollensokkengezever.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:49 schreef TripleS het volgende:
Als jij niet wil inzien dat een heel groot percentage van die vrouwen onder dwang werkt of heeft gewerkt ....dan vraag ik me echt af onder welke steen jij de afgelopen tijd hebt geleefd.
Of je laat je vriendin het gratis doen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:38 schreef manusjehatte het volgende:
waar is die parkeerplaats ergens ts. 15 euro is weinig geld voor afzuigen
A67/E34 (Venlo/Eindhoven - Antwerpen) en dan bij de grensovergang.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:38 schreef manusjehatte het volgende:
waar is die parkeerplaats ergens ts. 15 euro is weinig geld voor afzuigen
Ik heb geen auto, maar ik zal er met het OV eens naartoe gaan (Y)quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
A67/E34 (Venlo/Eindhoven - Antwerpen) en dan bij de grensovergang.
Als zijn vriendin mij dan ook ff gratis doet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:42 schreef Ezio het volgende:
[..]
Of je laat je vriendin het gratis doen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:43 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
Als zijn vriendin mij dan ook ff gratis doet.
Sorry, vieze amerikanen doet ze niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:43 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
Als zijn vriendin mij dan ook ff gratis doet.
Ik denk niet dat je hier met het OV gaat geraken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:43 schreef manusjehatte het volgende:
[..]
Ik heb geen auto, maar ik zal er met het OV eens naartoe gaan (Y)
grapje mang. hier in strijen kan je een hoer neuken + gepijpt worden voor 25 euroquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je hier met het OV gaat geraken.
Strijen? Het Bangkok van de Hoeksche Waard?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:45 schreef manusjehatte het volgende:
[..]
grapje mang. hier in strijen kan je een hoer neuken + gepijpt worden voor 25 euro
quote:
+ gratis SOAquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:38 schreef manusjehatte het volgende:
15 euro is weinig geld voor afzuigen
Alsof je dat zo kunt krijgenquote:
De kans dat ze een SOA heeft is klein en de kans dat als ze dan toch een SOA heeft, ze 'm ook naar jou overbrengt is nog kleiner.quote:
Vooral erg voorzichtig zijn ja anders zijn types zoals jij je baantje kwijt toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef TripleS het volgende:
Bewijzen zijn er wel maar die komen haast niet naar buiten. Je moet weten dat dit erg complexe zaken zijn waar uiterst voorzichtig mee omgegaan dient te worden. Het zijn vaak grote en gevaarlijke criminele netwerken die haast niet te pakken zijn, en als zo'n zaak voor de rechter komt zijn dan zijn de slachtoffers te bang om te getuigen. En ja...zonder bewijs , kunnen ze gewoon weer verder.
Precies. Een fictief problemen blijven opblazen zonder ooit met bewijzen te komen. Anders mogen ze dag zeggen tegen de subsidie en hun baantje.quote:Op zondag 3 april 2011 14:32 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Vooral erg voorzichtig zijn ja anders zijn types zoals jij je baantje kwijt toch?
Je weet er wel veel van hé?quote:Op zondag 3 april 2011 14:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
De kans dat ze een SOA heeft is klein en de kans dat als ze dan toch een SOA heeft, ze 'm ook naar jou overbrengt is nog kleiner.
Er zijn veel meer mensen zonder SOA dan mensen met SOA.quote:Op zondag 3 april 2011 14:50 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Je zegt dat de kans dat ze een SOA heeft klein is. Hoe weet jij dat?
En dat durf je te riskeren, die gedachte?quote:Op zondag 3 april 2011 14:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn veel meer mensen zonder SOA dan mensen met SOA.
Kijk! iemand met ervaringquote:Op maandag 4 april 2011 10:48 schreef von_Preussen het volgende:
Wat boeit een soa nou, wattestaafje in je lul en je bent er weer vanaf.
Ik riskeer dat niet. Ik geef slechts aan dat het risico niet zo groot is als sommigen hier willen doen geloven.quote:Op maandag 4 april 2011 10:03 schreef penny-wise het volgende:
[..]
En dat durf je te riskeren, die gedachte?
guzmanquote:Op maandag 4 april 2011 10:48 schreef von_Preussen het volgende:
Wat boeit een soa nou, wattestaafje in je lul en je bent er weer vanaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |