Je verbinding misschienquote:Op zondag 26 september 2010 00:36 schreef sc00p het volgende:
Dat nieuwe host zoeken ieder potje 20 keer is wel erg achterlijk, hoe komt dat?
Modern Warfare flashbackquote:Op zondag 26 september 2010 00:43 schreef KoningStoma het volgende:
Wat is dit
http://www.bungie.net/Stats/Reach/FileDetails.aspx?fid=1749603
beetje chillenquote:Op zondag 26 september 2010 00:43 schreef KoningStoma het volgende:
Wat is dit
http://www.bungie.net/Stats/Reach/FileDetails.aspx?fid=1749603
In het buitenland hebben mensen vaak ruk verbindingen, daar ligt het aanquote:Op zondag 26 september 2010 04:27 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ik zit ook op het wifi van de buren (signaal is 30%) maar het draait probleemloos, bijna altijd een groene balk ook op het scorebord. Heb laatst gemeten en met 60Kb/s down werkt 6 vs 6 probleemloos. Big Team Battle trekt dat helaas niet, maar voor 12 players totaal is het toch netjes.
Beter geen buren dan geen netwerk..quote:
Nja en dan nog zeiken over de verbindingquote:Op zondag 26 september 2010 09:30 schreef KneusTeun het volgende:
Ja dat vind ik ook wel wat eigenaardig... beetje triest zelfs....
Ik was gister aan het uploaden en toen had ik zelfs nog een groene balk. volgens mij verandert die balk alleen maar als een dikke cavia je kabels doorknaagt.quote:Op zondag 26 september 2010 04:27 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ik zit ook op het wifi van de buren (signaal is 30%) maar het draait probleemloos, bijna altijd een groene balk ook op het scorebord. Heb laatst gemeten en met 60Kb/s down werkt 6 vs 6 probleemloos. Big Team Battle trekt dat helaas niet, maar voor 12 players totaal is het toch netjes.
Bij de buren jaquote:Op zondag 26 september 2010 11:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik was gister aan het uploaden en toen had ik zelfs nog een groene balk. volgens mij verandert die balk alleen maar als een dikke cavia je kabels doorknaagt.
ja dit is echt te zielig voor woorden.quote:Op zondag 26 september 2010 00:17 schreef NietTeVolgen het volgende:
Wel eens in de most views sectie gekeken bij screenshots?
Alleen maar screens van die female spartan's ass
Waarom zou je in godsnaam 10 minuten lang 3 tegen 6 spelen? Grootste tijdverspilling ooit als je net zo goed een nieuwe game kunt zoeken waar het wel 6 vs 6 is. Kun je wel een huillie ernaast plakken maar als jij blijft is dat pas eenquote:Op zondag 26 september 2010 12:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Niet leuk vinden dat het drie tegen zes is, maar zelf wel leaven
Omdat je nog steeds kan winnen.....quote:Op zondag 26 september 2010 13:07 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam 10 minuten lang 3 tegen 6 spelen? Grootste tijdverspilling ooit als je net zo goed een nieuwe game kunt zoeken waar het wel 6 vs 6 is. Kun je wel een huillie ernaast plakken maar als jij blijft is dat pas eenwaard.
Wij hebben problemen met ons eigen internet al drie weken lang en we hebben aan de buren gevraagd of we tot dan gebruik mogen maken van hun internet. Dus ze weten dat we erop zitten. Het is niet ideaal maar beter dan niets. Gelukkig stappen we binnenkort overquote:Op zondag 26 september 2010 09:30 schreef KneusTeun het volgende:
Ja dat vind ik ook wel wat eigenaardig... beetje triest zelfs....
Quitten voor het eindsignaal was altijd zo stom bij Halo 3. Van die EXP hoeren zijn datquote:Op zondag 26 september 2010 13:19 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ik kan ook in me eentje tegen 6 spelers op invasion winnen daar niet van, ik wil gewoon gelijke teams. Volgens mij krijg je zelfs een ban als je de laatste man van je team bent en quit voor het eindsignaal. Wat een onzin, mogen ze mooi even gaan aanpassen.
Wat ik altijd doe:quote:Op zondag 26 september 2010 15:38 schreef Daeron het volgende:
Blijkbaar zijn er op legendary elites die niet dood gaan als je ze stuckt...
En nu is er helemaal geen reden meer toe want je krijg bijna evenveel Cr als het winnende team (zolang je zelf maar goed gespeeld hebt). Soms heb je na een goed potje aan de verliezende kant zelfs meer Cr dan de slechte gasten uit het winnende team.quote:Op zondag 26 september 2010 15:16 schreef Mirel het volgende:
[..]
Quitten voor het eindsignaal was altijd zo stom bij Halo 3. Van die EXP hoeren zijn dat
Plasma pistol + stickie werkt ook goed. Door de stun kan je meestal wel de stickie goed gooien.quote:Op zondag 26 september 2010 15:42 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe:
stuck, slaan, nog een stuck en dan een headshot.
Ik moest even lachenquote:Op zondag 26 september 2010 13:19 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ik kan ook in me eentje tegen 6 spelers op invasion winnen
En als ze op de grond liggen ook nog even een paar keer door hun hoofd schieten en slaan om er zeker van te zijn dat ze dood zijn!quote:Op zondag 26 september 2010 15:42 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe:
stuck, slaan, nog een stuck en dan een headshot.
Zonde van de stickie, doe dan plasma pistol + headshot met dmr/needle rifle/pistol.quote:Op zondag 26 september 2010 16:59 schreef Mirel het volgende:
[..]
Plasma pistol + stickie werkt ook goed. Door de stun kan je meestal wel de stickie goed gooien.
Nieuwe stuff, ook altijd goed .. laten we hopen op mlg en griffballquote:It should be noted that these are some, and not all of the proposed changes we'll be making to the online experience in the weeks and months ahead. The items listed above are those of the inbound soon™ variety. We'll make some more noise about a potential second October update as soon as the details are set in stone. Suffice to say, we'll be adding some new "stuff" to keep it fresh and we've already begun to dig into some sweet user created content in search of future matchmaking hopefuls. More on that in updates to come. Stay Tuned.
Maak hem stuck!quote:Op maandag 27 september 2010 10:29 schreef Powerrkiwi het volgende:
Sjongejongejonge ik "stuckte" iemand.
ALS JE GESTICKT WORDT BEN JE STUCK
/grammarnazi
Omdat iedereen in de party dat wou omdat je niks zei.. niks tegen jou hoorquote:Op maandag 27 september 2010 10:58 schreef Perquisite het volgende:
Ik zou wel een gamemode met een warthog als de Hill willen. Waarom kickte je me trouwens gisteren opeens Xblister?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |