neerquote:
Haaai Greys.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:
I'm finequote:
Heb je de visite eruit gebonjourd?quote:Op zondag 26 september 2010 00:40 schreef Goodbye het volgende:
Is iedereen nu al aan het slapen?![]()
Oh, en dit is gewoon Gb
Ja, Greys is weer naar huis. Moet nog een uurtje rijden ofzo?quote:
Dat ding mag toch niet sneller dan 30km per uur?quote:Op zondag 26 september 2010 01:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, Greys is weer naar huis. Moet nog een uurtje rijden ofzo?
Jawel man, Greys gast die snelwegen over.quote:Op zondag 26 september 2010 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ding mag toch niet sneller dan 30km per uur?
Ik vind het orgineel iets levendiger.quote:Op zondag 26 september 2010 01:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind het origineel ook net een tikje beter, maar die Jan doet er echt niet voor onder hoor. Ik was positief verbaasdquote:Op zondag 26 september 2010 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het orgineel iets levendiger.![]()
Ik ga maar geen grappen meer maken over die auto, valt niet zo goed geloof ik.quote:Op zondag 26 september 2010 01:31 schreef Goodbye het volgende:
Jawel man, Greys gast die snelwegen over.
Zou ze al in Maastricht zijn?
Doe wat je niet laten kan, ze is niet zo snel aangebrand hoorquote:Op zondag 26 september 2010 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga maar geen grappen meer maken over die auto, valt niet zo goed geloof ik.
Mwah....quote:Op zondag 26 september 2010 01:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan, ze is niet zo snel aangebrand hoor
Mhihihi, die dingen fiets ik haast voorbij manquote:
Ben jij blond?quote:Op zondag 26 september 2010 01:35 schreef Goodbye het volgende:
Mhihihi, die dingen fiets ik haast voorbij man
Ik ga gewoon niet op jouw grapjes in, how's that for a changequote:
Traumatisch.quote:Op zondag 26 september 2010 01:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga gewoon niet op jouw grapjes in, how's that for a change
Dramaqueen, daar kom je heus over heenquote:
Dat zei mijn moeder ook toen mijn eerste vriendinnetje verhuisde toen ik 9 was.quote:Op zondag 26 september 2010 01:43 schreef Goodbye het volgende:
Dramaqueen, daar kom je heus over heen
En daarna heb je nooit meer een vriendinnetje gehad?quote:Op zondag 26 september 2010 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder ook toen mijn eerste vriendinnetje verhuisde toen ik 9 was.
Toen ben ik aan de mannetjes gegaan.quote:Op zondag 26 september 2010 01:48 schreef Goodbye het volgende:
En daarna heb je nooit meer een vriendinnetje gehad?
Zie, dus ook daar ben je over heen gekomenquote:
Que, die slaapt toch al?quote:
Ik ook.quote:Op zondag 26 september 2010 01:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Que, die slaapt toch al?
Ik trouwens ook bijna
Ik mag het hopen, want ze zal toch niet zonder te zwaaien zijn gaan slapen?quote:Op zondag 26 september 2010 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook.
Ze doet er wel lang over hè, volgens mij is ze echt op weg naar Maastricht.
Misschien heeft ze iets bedorvens gegeten en moet ze de hele tijd stoppen?quote:Op zondag 26 september 2010 02:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik mag het hopen, want ze zal toch niet zonder te zwaaien zijn gaan slapen?
Helleuquote:
Ik neem aan van welquote:Op zondag 26 september 2010 09:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Helleu
Greys veilig thuisgekomen?
quote:Op zondag 26 september 2010 09:07 schreef Rewimo het volgende:
Die is nog onderweg geloof ikErgens tussen Maastricht en Breukelen.
Vaag.quote:Op zondag 26 september 2010 09:27 schreef tombolafan het volgende:
Laat ze dat niet eens aan je weten GB?
Nou, vind ik wel een beetjequote:
Misschien is de blèkbèrrie in het toilet gevallen.quote:Op zondag 26 september 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, vind ik wel een beetje
Ik sms ook altijd vriendinnen (en andersom) als ik nog een lang stuk moet rijden voor ik thuis ben
Maar je weet het niet, misschien waren er vliegtuigongelukken op tv toen ze thuis kwam
You never knowquote:Op zondag 26 september 2010 10:26 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien is de blèkbèrrie in het toilet gevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 26 september 2010 09:07 schreef Rewimo het volgende:
Die is nog onderweg geloof ikErgens tussen Maastricht en Breukelen.
We hadden ook helemaal niks afgesproken daarover, dus het was ook echt niet nodig. Neemt niet weg dat ik het niet erg vind om van zo'n smsje wakker te worden, hoor!quote:Op zondag 26 september 2010 10:57 schreef Greys het volgende:
En ik ga niet iemand expres wakker smsen nee, als het laat is
Ik dacht dat ze al zou slapen inmiddels.
Nietes.quote:Op zondag 26 september 2010 11:00 schreef Rewimo het volgende:
Nou is ze de hele nacht wakker gebleven omdat jij niets van je liet horen
Maar de vorige keren was je meneer gewoon thuis als wij hadden afgesproken en gingen kroegen ofzo. Als ik dan sms als ik thuis ben wordt hij ook wakker. Vindt hij het ook niet erg?quote:Op zondag 26 september 2010 11:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We hadden ook helemaal niks afgesproken daarover, dus het was ook echt niet nodig. Neemt niet weg dat ik het niet erg vind om van zo'n smsje wakker te worden, hoor!![]()
Normaal als we gingen Marketieren dan dronken we ook nogal wat (als Ll reedquote:Ik ben echt opvallend energiek vandaag, terwijl ik een dagje luilakken had ingepland voor mezelfZo even winkelen en héél misschien als ik in een goede bui ben nog even sporten
Jij doet er anders alles aan om dat te ontkrachten.quote:Op zondag 26 september 2010 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietes.![]()
Ze vertrouwt gewoon op het feit dat ik een [Rainman] éxcellent driver [/Rainman] ben
Nietes!quote:Op zondag 26 september 2010 11:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij doet er anders alles aan om dat te ontkrachten.
[wijsneus] Navigeren (en dus niet panikeren!) is ook een onderdeel van goed autorijden. [/wijsneus]quote:Op zondag 26 september 2010 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietes!
Ik kan nog steeds heel goed autorijden, da's heel iets anders dan heel goed de weg kunnen vinden
Ik had je toch verteld van die vier keer dat ik laatst wakker ben gesmst door zijn vrienden? Dus nee, hij vindt dat niet ergquote:Op zondag 26 september 2010 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de vorige keren was je meneer gewoon thuis als wij hadden afgesproken en gingen kroegen ofzo. Als ik dan sms als ik thuis ben wordt hij ook wakker. Vindt hij het ook niet erg?
[..]
Normaal als we gingen Marketieren dan dronken we ook nogal wat (als Ll reed) maar nu hebben we braaf frisjes gedronken. Ik ben ook hartstikke wakker
Hiihihihihihihihihiquote:Op zondag 26 september 2010 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Goodbye d'r poesje kroop steeds onder het kleed
Gawd wat was die fout hequote:Op zondag 26 september 2010 11:17 schreef Goodbye het volgende:
Oh, en had Greys al verteld dat we gister een foute, sexy ober met hese stem hadden?
Oke okequote:Op zondag 26 september 2010 11:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[wijsneus] Navigeren (en dus niet panikeren!) is ook een onderdeel van goed autorijden. [/wijsneus]
En dat alleen door die ogen, hè. Want hij deed verder helemaal niets verkeerdquote:Op zondag 26 september 2010 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Gawd wat was die fout heWe hadden ter plaatse al medelijden met zijn vrouw
Maar hij was idd wel sekseh
Kijk, je leert het nog weleensquote:Op zondag 26 september 2010 11:01 schreef Greys het volgende:
Het ging prima met het Maastricht gedeelte, maar door al die wegomleggingen had ik wel weer één klein momentje dat ik dacht 'wtf????'. Maar dat was omdat ik toch zeker wist dat ik goed ging nu ('s Hertogenbosch/Maastricht, niet omkeren, dóórrijden!) en daarna zag ik ineens alleen nog maar borden met Utrechtse wijkenMaar net toen ik dacht 'wat is DIT nou weer' zag ik het goede bord
Zijn hele manier van doen was zo fout als een deurquote:Op zondag 26 september 2010 11:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dat alleen door die ogen, hè. Want hij deed verder helemaal niets verkeerd
Mogguhquote:Op zondag 26 september 2010 11:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Ik ga straks ff bubbelen met de Lushdinges die ik destijds bij de Mac in Helmond uit de Doosch van Cat heb gegraaid![]()
Lange, rare zin best wel
Ik had heel subtiel "weleens" niet nader gedefinieerd hèquote:Op zondag 26 september 2010 11:27 schreef Greys het volgende:
Kijk, Rewimo heeft tenminste een beetje vertrouwen in me!
Klinkt als een ... leuk etentje.quote:Op zondag 26 september 2010 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn hele manier van doen was zo fout als een deur
Ik weet niet wat ie nou ook ineens buiten pal aan de andere kant van ons raam stond te doen? Jij keek ineens pal tegen zijn buik aan geloof ik?Ik schakelde net te laat in.
Oeh! Lekkah!quote:Op zondag 26 september 2010 11:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Ik ga straks ff bubbelen met de Lushdinges die ik destijds bij de Mac in Helmond uit de Doosch van Cat heb gegraaid![]()
Lange, rare zin best wel
Die Christmasdinges, tis een roze peertjequote:Op zondag 26 september 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh
Welke Lush ga je daarvoor gebruiken? Want als het bubbels geeft kan je het beter niet doen, dan moet je elke keer na tien seconden bubbelen de bubbels weer uitzetten wegens teveel schuim
Tis idd wat minder leuk voor de tegels, maar ik moet de badkamer toch nog ff flink poetsenquote:Op zondag 26 september 2010 11:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt als een ... leuk etentje.![]()
[..]
Oeh! Lekkah!
En trek je niks aan van die Greys.Je kunt de bubbels makkelijk 10 minuten aan laten staan. Je moet je badkamer toch nog poetsen he?
Oh!!!! Christmas Kisses! Dies lekker! Kanelig!quote:Op zondag 26 september 2010 11:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die Christmasdinges, tis een roze peertje
Dan zou ik niet zitten te fokken.quote:
Tis ook maar een halfjequote:Op zondag 26 september 2010 11:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh!!!! Christmas Kisses! Dies lekker! Kanelig!En bubbbelig.
![]()
Maar die was destijds al redelijk oud dus ik denk dat het met het bubbelgehalte nu wel meevalt. Al zou ik er voor de zekerheid maar een halfje indoen om te beginnen.
Neh, de leukste schoenen hebben ze altijd in de kelder staanquote:Op zondag 26 september 2010 12:05 schreef Greys het volgende:
Heb je wel vast aan de etalages geplakt gestaan, om te zien wat je straks gaat kopen?
Hee, ik dacht dat ik iets hoorde... Neh, zal het me wel verbeeld hebben.quote:Op zondag 26 september 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
H A L L O
A.A
L...L
L.....L
O.......O.
Eh, waarom typ je zo?quote:Op zondag 26 september 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
H A L L O
A.A
L...L
L.....L
O.......O.
Ik heb het gelezen (hara tipte me ook al in het FV topic) en er wat bij gezet. Poe, groot nest! Maar ze heeft het goed gedaan, samen met poes. Ik weet nu alleen niet of dit dezelfde TS is van dat andere gedumpte poes topic. Want dan zou je de topics kunnen mergen.quote:Op zondag 26 september 2010 11:47 schreef senesta het volgende:
Cat? Zou jij hier ook even mee willen kijken? poezen bevalling
En/of andere poezenbevallingsdeskundigen
Jij hebt vast meegedaan aan het wereldkampioenschap puzzelen!quote:Op zondag 26 september 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
H A L L O
A.A
L...L
L.....L
O.......O.
Vroeg ik me ook al af ja. Andere TS, maar zelfde verhaal lijkt het.quote:Op zondag 26 september 2010 12:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb het gelezen (hara tipte me ook al in het FV topic) en er wat bij gezet. Poe, groot nest! Maar ze heeft het goed gedaan, samen met poes. Ik weet nu alleen niet of dit dezelfde TS is van dat andere gedumpte poes topic. Want dan zou je de topics kunnen mergen.
Ik heb het maar even in het topic gevraagd. Het lijkt er wel op, als je haar OP leest.quote:Op zondag 26 september 2010 12:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af ja. Andere TS, maar zelfde verhaal lijkt het.
Ik vond het prachtig.quote:Op zondag 26 september 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht, ik doe even m'n best voor jullie op de zondagochtend.
MAAR LAAT MAAR HOOR
Krijg je een kind?quote:Op zondag 26 september 2010 12:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik vond het prachtig.![]()
Nu douchen en kamer kindvriendelijk en veilig verbouwen.
Gewoon een 'halloquote:Op zondag 26 september 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MAAR LAAT MAAR HOOR
That time of the month?quote:Op zondag 26 september 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MAAR LAAT MAAR HOOR
Ze zit via haar telefoon nu, ik denk ook dat het dezelfde isquote:Op zondag 26 september 2010 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb het maar even in het topic gevraagd. Het lijkt er wel op, als je haar OP leest.
Geen idee of het dezelfde persoon is. De laatste ondertekent met "groetjes" dat doet TS van het eerste topic niet. Misschien een heel andere persoon of partner van TS1.quote:Op zondag 26 september 2010 12:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen (hara tipte me ook al in het FV topic) en er wat bij gezet. Poe, groot nest! Maar ze heeft het goed gedaan, samen met poes. Ik weet nu alleen niet of dit dezelfde TS is van dat andere gedumpte poes topic. Want dan zou je de topics kunnen mergen.
Wel vier!quote:
Morning coffeequote:
Kinderen zijn waterproof.quote:Op zondag 26 september 2010 12:55 schreef Cat22 het volgende:
Het regent pijpestelen.Dadelijk kunnen we niet de kermis over, ik weet niet hoe waterproof mijn neefjes en nichtjes (lees: ouders) zijn.
Dat is ook mijn insteek, maar ze zijn niet van mij he.quote:Op zondag 26 september 2010 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Kinderen zijn waterproof.
Punt.
Dus hup, die kermis op, daar hebben ze zich nu al op verheugd.
Ik denk dat je liever in de regen met ze op de kermis bent, dan in droge vorm maar dan thuis, terwijl ze eiiiiigenlijk naar de kermis zouden gaanTegen zo'n teleurstellingshumeur kan gaan paraplu op denk ik
Meeduimtquote:Op zondag 26 september 2010 13:01 schreef Cat22 het volgende:
Maar..... de regen wordt minder en ik zie lichte luchten verderop! *duimt*
quote:
Het werkt!quote:Op zondag 26 september 2010 13:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik duim voor je mee Cat.
Hier geen regen
And a very good afternoon to you.quote:
Ik ga nooit naar de kermis met de kidsquote:Op zondag 26 september 2010 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Kinderen zijn waterproof.
Punt.
Dus hup, die kermis op, daar hebben ze zich nu al op verheugd.
Ik denk dat je liever in de regen met ze op de kermis bent, dan in droge vorm maar dan thuis, terwijl ze eiiiiigenlijk naar de kermis zouden gaanTegen zo'n teleurstellingshumeur kan geen paraplu op denk ik
Waarom niet, vind je er zelf niets aan?quote:Op zondag 26 september 2010 13:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de kermis met de kids![]()
Omdat het zo duur is en je weinig waar krijgt voor je geld, zodat je beter een hele dag naar een leuk pretpark kan gaan. Ik ging met Joel zelden naar de kermis, maar eens per jaar naar een pretpark en dan haden we meer lol.quote:Op zondag 26 september 2010 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet, vind je er zelf niets aan?
Ik eigenlijk ook niet, maar laatst was ik op een kermis in Noordwijkerhout en daar was het echt prima geregeld. Echt een kermisterrein met veel mooie dingen, echt van die ouderwetse draaimolens enzo. En van die heel enge hoge dingenGewoon veel, van alles. En geen dronken torren, want die werden van het terrein geweerd, prima geregeld, mocht gewoon geen alcohol gedronken worden op het terrein.
Nou, Joey houd niet van draaidingen en wil alleen maar gokkenquote:Op zondag 26 september 2010 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar laatst was ik op een kermis in Noordwijkerhout en daar was het echt prima geregeld. Echt een kermisterrein met veel mooie dingen, echt van die ouderwetse draaimolens enzo. En van die heel enge hoge dingenGewoon veel, van alles. En geen dronken torren, want die werden van het terrein geweerd, prima geregeld, mocht gewoon geen alcohol gedronken worden op het terrein.
Oh da's ook wel weer zo ja, daar stond ik niet bij stil. Ik vind kermis al leuk om te kijken, zelfs al ga ik amper ergens in. Maar dat zal voor kinderen wel anders zijnquote:Op zondag 26 september 2010 13:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat het zo duur is en je weinig waar krijgt voor je geld, zodat je beter een hele dag naar een leuk pretpark kan gaan. Ik ging met Joel zelden naar de kermis, maar eens per jaar naar een pretpark en dan haden we meer lol.
Ik vind de kermis geweldig. Al ga ik bijna nergens in, want ik word misselijk van draaidingen als bij voorbeeld de Polyp.quote:Op zondag 26 september 2010 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, klinkt logisch!quote:Op zondag 26 september 2010 13:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou, Joey houd niet van draaidingen en wil alleen maar gokken
Samara wil alleen in dingen waar ze nog niet in mag, hoe ruiger hoe beter.
En daar naast kost het zo ontzettend veel tegenwoordig dat ik de lol er niet meer van in zie.
Dan ga ik liever een dagje met ze naar linnaeushof, speeltuin of iets anders. Kost me net zoveel en hebben ze een hele dag pret.
Ja leukquote:Op zondag 26 september 2010 13:24 schreef Cat22 het volgende:
Volgend jaar F&F meet in Weert?Groot, gezellig en goedkoop!
Dan wel op een doordeweekse dag, want in het weekend is er geen doorkomen aan. Ik had broerlief nog zo gezegd rond een uur of 1 hier te zijn. Maja. Het weer zal nu ook wel meer mensen thuishouden.
Al schijnt hier de zon weer!
In linnaeushof hebben ze karts en een heule hoge glijbaan, waterzooi en gekke fietsen, hij vind het nog steeds leuk jaquote:Op zondag 26 september 2010 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, klinkt logisch!
Hoewel... als Joey alleen maar wil gokken, vindt hij het dan wel leuk in Linnaeushof?
En Samara houdt van ruige dingen, die hebben ze toch niet in Linnaeushof? Of gelden dan in zo'n park weer andere voorkeuren?
Ik kan er vier leveren. En nog 2 buurkindjes. Kunnen we delen.quote:Op zondag 26 september 2010 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja leuk
En dan lenen we her en der een kind!
Klinkt leuk! En je maakt het jezelf zoveel makkelijker als je kinderen lol hebben.quote:Op zondag 26 september 2010 13:25 schreef senesta het volgende:
[..]
In linnaeushof hebben ze karts en een heule hoge glijbaan, waterzooi en gekke fietsen, hij vind het nog steeds leuk ja
Oh! Dat klinkt alsof ik het zelfs nog wel leuk zou vindenquote:Op zondag 26 september 2010 13:25 schreef senesta het volgende:
[..]
In linnaeushof hebben ze karts en een heule hoge glijbaan, waterzooi en gekke fietsen, hij vind het nog steeds leuk ja
Gezellig, samen schieten. Heb ik nog nooit gedaan, volgens mij ben ik er heel slecht in.quote:Op zondag 26 september 2010 13:26 schreef Rewimo het volgende:
Hier im Dorf hebben we elk jaar een minikermisje, en Christan en ik vinden allebei de schiettent het leukstDus meestal schieten we allebei en dan mag hij iets uitzoeken. Dit jaar had ie een leuke knuffeluit
Dan moet je vervolgens 9 maanden plus minimaal 3 jaar wachtenquote:Op zondag 26 september 2010 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan er niet iemand hier nog ff snel zwanger worden?
Qwea?
Geef de gekookte botjes niet aan Whoopie. Die kunnen splinteren.quote:Op zondag 26 september 2010 13:29 schreef Ml-etje het volgende:
pretparken
Mijn ouders vonden ze doodeng dus ja ik heb een diepgewortelde angst
De kippensoep staat hier te pruttelenCat nog tips?
2 jaar is voldoende. Vorig jaar ben ik met de drie oudsten + opa en oma naar de kermis geweest. Vraag je aan de jongste'van toen bijna 2: 'Wil je mee naar de kermis?'quote:Op zondag 26 september 2010 13:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan moet je vervolgens 9 maanden plus minimaal 3 jaar wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |