neerquote:
Haaai Greys.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:
I'm finequote:
Heb je de visite eruit gebonjourd?quote:Op zondag 26 september 2010 00:40 schreef Goodbye het volgende:
Is iedereen nu al aan het slapen?![]()
Oh, en dit is gewoon Gb
Ja, Greys is weer naar huis. Moet nog een uurtje rijden ofzo?quote:
Dat ding mag toch niet sneller dan 30km per uur?quote:Op zondag 26 september 2010 01:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, Greys is weer naar huis. Moet nog een uurtje rijden ofzo?
Jawel man, Greys gast die snelwegen over.quote:Op zondag 26 september 2010 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ding mag toch niet sneller dan 30km per uur?
Ik vind het orgineel iets levendiger.quote:Op zondag 26 september 2010 01:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind het origineel ook net een tikje beter, maar die Jan doet er echt niet voor onder hoor. Ik was positief verbaasdquote:Op zondag 26 september 2010 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het orgineel iets levendiger.![]()
Ik ga maar geen grappen meer maken over die auto, valt niet zo goed geloof ik.quote:Op zondag 26 september 2010 01:31 schreef Goodbye het volgende:
Jawel man, Greys gast die snelwegen over.
Zou ze al in Maastricht zijn?
Doe wat je niet laten kan, ze is niet zo snel aangebrand hoorquote:Op zondag 26 september 2010 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga maar geen grappen meer maken over die auto, valt niet zo goed geloof ik.
Mwah....quote:Op zondag 26 september 2010 01:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan, ze is niet zo snel aangebrand hoor
Mhihihi, die dingen fiets ik haast voorbij manquote:
Ben jij blond?quote:Op zondag 26 september 2010 01:35 schreef Goodbye het volgende:
Mhihihi, die dingen fiets ik haast voorbij man
Ik ga gewoon niet op jouw grapjes in, how's that for a changequote:
Traumatisch.quote:Op zondag 26 september 2010 01:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga gewoon niet op jouw grapjes in, how's that for a change
Dramaqueen, daar kom je heus over heenquote:
Dat zei mijn moeder ook toen mijn eerste vriendinnetje verhuisde toen ik 9 was.quote:Op zondag 26 september 2010 01:43 schreef Goodbye het volgende:
Dramaqueen, daar kom je heus over heen
En daarna heb je nooit meer een vriendinnetje gehad?quote:Op zondag 26 september 2010 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder ook toen mijn eerste vriendinnetje verhuisde toen ik 9 was.
Toen ben ik aan de mannetjes gegaan.quote:Op zondag 26 september 2010 01:48 schreef Goodbye het volgende:
En daarna heb je nooit meer een vriendinnetje gehad?
Zie, dus ook daar ben je over heen gekomenquote:
Que, die slaapt toch al?quote:
Ik ook.quote:Op zondag 26 september 2010 01:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Que, die slaapt toch al?
Ik trouwens ook bijna
Ik mag het hopen, want ze zal toch niet zonder te zwaaien zijn gaan slapen?quote:Op zondag 26 september 2010 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook.
Ze doet er wel lang over hè, volgens mij is ze echt op weg naar Maastricht.
Misschien heeft ze iets bedorvens gegeten en moet ze de hele tijd stoppen?quote:Op zondag 26 september 2010 02:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik mag het hopen, want ze zal toch niet zonder te zwaaien zijn gaan slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |