Komt door die stupid iPhone waar ik op zitquote:Op zondag 26 september 2010 11:29 schreef ElmoFan het volgende:
Je vind de enter knop wel leuk om in te drukken he?
Die poes is nog aan het bevallen, die heeft vast geen zin in een camera in haar gezichtquote:
Genoeg die dat doen gekkie!quote:Op zondag 26 september 2010 11:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die poes is nog aan het bevallen, die heeft vast geen zin in een camera in haar gezicht
Maar een cam zet je neer en poes heeft dat niet door, om haar heen dansen om foto's te maken heeft ze wel door. Maar dat zal zonder flits ook wel meevallen, ja.quote:
Die navelstrengen vallen er vanzelf wel af na een week hoorquote:Op zondag 26 september 2010 12:01 schreef Lay-DC het volgende:
Jeee alles zit onder en volgens mij is ze klaar (hopelijk ook trouwens..) ze is bij me in bed komen liggen vanmorgen en toen begon ze. De eerste was heel moeilijk voor haar die kwam als eerste met zn achterpoten. Ze was toen heeeel kwaad! Ze liep heel mn kamer rond. Ik heb haar toen bij me genomen en geholpen. Iedere keer dat ze een wee had trok ik zachtjes mee. Als laatste moest alleen nog het hoofdje en ze had zo last ze heeft me een paar flinke snauwen gegeven. Ze dacht volgens mij dat ik het deedenfin de tweede en derder gingen heel makkelijk. De vierde deed ze niets mee die heb ik uit het vlies moeten halen en nummer vijf en zes kwamen ook zo.
De poes hield zichzelf trouwens meer met haar vieze benen bezig haha ik heb alle navelstrengen doorgeknipt en alle kittens opgewreven. Vind het zo mooi ben er helemaal emotioneel van hahaha
Maar je moet ze soms wel afknippen als moeder ze niet van de moederkoek losbijt.quote:Op zondag 26 september 2010 12:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die navelstrengen vallen er vanzelf wel af na een week hoor
Hou die tong eens bij jequote:Op zondag 26 september 2010 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar een cam zet je neer en poes heeft dat niet door, om haar heen dansen om foto's te maken heeft ze wel door. Maar dat zal zonder flits ook wel meevallen, ja.
haai haha ik heb mezelf al heeeel erg goedquote:Op zondag 26 september 2010 21:42 schreef Yoewie het volgende:
Hey wat leuk dat je een nestje hebt!
Zorg je wel dat ze een plekje heeft waar ze tot rust kan komen? Waar weinig mensen langslopen?
Ik neem aan dat ze in een kartonnen doos ligt met handdoeken/lakens? Let je erop dat je de handdoeken regelmatig verschoond en dat het voedsel in de doos staat en een ondiep bakje water?
Nog wat info:
* http://www.kattenencyclop(...)geid=121&menuname=De Bevalling
* http://www.kattenencyclop(...)geid=123&menuname=De Kittens
Voor alle kittens heb ik al een goed thuis.quote:Op maandag 27 september 2010 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Lief van je, dat je voor ze zorgt. Weet je al wat je met de kittens gaat doen?
Ga je dat niet moeilijk vinden? Je hebt nu zelf geholpen om ze ter wereld te brengen.quote:Op maandag 27 september 2010 08:39 schreef Lay-DC het volgende:
[..]
Voor alle kittens heb ik al een goed thuis.
quote:Op zondag 26 september 2010 23:53 schreef Lay-DC het volgende:
[..]
haai haha ik heb mezelf al heeeel erg goed
ingelezen hoor. Ze ligt trouwens in een bench (geschikt
voor hele grote honden zoals duitse herders bijv). Ze is er zelf in gaan liggen en alles is verschoond en ik heb een flanelle laken waar ik die kleintjes mee droog gewreven heb erbij liggen voor de geur. Voedsel en water staat trouwens buiten de bench omdat mamma het zelf niet prettig vind en het eruit gooit. En ze moet er sowieso uit als ze moet poepen haha. Staat allemaal direct buiten de bench hoor en ze ligt in mijn slaapkamer dus er is niets om je zorgen over te maken.
Groetjes
Goed zeg!quote:Op maandag 27 september 2010 08:39 schreef Lay-DC het volgende:
[..]
Voor alle kittens heb ik al een goed thuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |