Wat een theorie zeg.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:25 schreef Barbaaf het volgende:
Heel lief dat je de poes hebt opgevangen. Wat hier al gezegd is, gewoon in de gaten houden, het begin van de bevalling gaat vrijwel altijd goed, alleen als niet alle kittens eruit komen moet je ingrijpen. Heb je enig idee hoe oud de poes is?
Mijn ervaring (met zwangere poezen-topics) zegt trouwens dat poezen er veel zwangerder uitzien dan ze werkelijk zijn, en als je denkt dat het nu toch wel moet komen ze rustig nog een weekje doorhobbelen met die dikke buik.
Het is trouwens gewoonte voor poezen waarvoor een topic geopend is dat ze pas bevallen in het tweede topic, doorposten dus.
Hahaha, dat ja, dat is bijna regel hier inmiddels hequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:25 schreef Barbaaf het volgende:
Heel lief dat je de poes hebt opgevangen. Wat hier al gezegd is, gewoon in de gaten houden, het begin van de bevalling gaat vrijwel altijd goed, alleen als niet alle kittens eruit komen moet je ingrijpen. Heb je enig idee hoe oud de poes is?
Mijn ervaring (met zwangere poezen-topics) zegt trouwens dat poezen er veel zwangerder uitzien dan ze werkelijk zijn, en als je denkt dat het nu toch wel moet komen ze rustig nog een weekje doorhobbelen met die dikke buik.
Het is trouwens gewoonte voor poezen waarvoor een topic geopend is dat ze pas bevallen in het tweede topic, doorposten dus.
't was een keer zelfs zo erg, topic 1 was vol en we zaten maar te wachten op TS om een nieuw topic te openen, zodat ikzelf maar een topic opende. Het eerste wat TS kwam melden in het topic was "Poes is aan het bevallenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat een theorie zeg.Nu ben ik nieuwsgierig.
Ik zit hier gewoonquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:47 schreef Carooltje88 het volgende:
Ik heb trouwens nog geen foto's van haar.
Het is een cypertje en ze is ong een jaar geschat door de da.
Ze hebben haar in de stromende regen in een dichtgevouwen kartonnen doos voor de deur gezet. Doos was eigenlijk geen
doos meer te noemen zo nat als hij was. Manlief heeft hem gezien toen hij thuis kwam. Er was niet geklopt, aangebeld oid. Poesje was inmiddels ook zeiknat en doodsbang natuurlijk.
Als alles goed gaat wil ik haar houden maar dan gaan we
wel eerst voor een anti-baby poesjes behandeling naar de da :-p Voor de onbekende hoeveelheid kittens is heb ik al
plekjes (als alles goed gaat).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |