abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86786186
Haai,
4 weken geleden is er een zwangere poes voor mijn
deur gedumpt. Het was toen al zichtbaar. Ik vond het zielig
voor haar en heb besloten haar te houden...
Ben bij de dierenarts geweest en die schatte haar 5 á 6 wkn zwanger.

Nu, vandaag de dag, is de poes NOG STEEDS, nog altijd, super dik hoogzwanger.
Ik ben van mening als ze niet snel komen dat ik straks de kittens van het behang kan afschrapen....

Nou heb ik mezelf wel erg ingelezen maar het lijkt erop
of ze niet van plan is om te gaan bevallen.
Haar temperatuur is 37,5 en dit is al een week zo. Vorige
week heeft ze wat slijm verloren ECHT ECHT weinig.

De dierenarts zegt dat ik niets hoef te doen zolang zij
'gewoon' zichzelf blijft.

Er staan btw overal dozen en ze heeft zelf de gangkast uitgezocht als favo plekje waar al m'n schoenen in liggen....

HOE WEET IK NOU WANNEER ZE KOMEN
(haha behalve dat er dan ineens kittens zijn)
Ben een beetje bang dat het niet goed gaat met
de kleintjes en mams.

Had ook ergens gelezen dat ze de bevalling kunnen ophouden... Maarreee in hoeverre zou dat kunnen en
kan dat wel (mensen kunnen dat toch ook niet? Misschien
heb ik wat gemist :-p )
pi_86786220
Ik kan je niet helpen maar wil wet het topic volgen.
pi_86786236
Gewoon met rust laten en (op afstand) beetje in de gaten houden lijkt me het beste .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_86786327
overigens lief dat je haar hebt opgevangen.
pi_86786360
Is je post een distichon of een kwatrijn?
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:18:23 #6
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_86786464
wat ben je een lief meisje om de poes op te vangen ^O^ Ik denk dat je het op zijn beloop moet laten en rustig af moet wachten. Hou je ons op de hoogte?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2010 @ 13:25:42 #7
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_86786705
Heel lief dat je de poes hebt opgevangen :* . Wat hier al gezegd is, gewoon in de gaten houden, het begin van de bevalling gaat vrijwel altijd goed, alleen als niet alle kittens eruit komen moet je ingrijpen. Heb je enig idee hoe oud de poes is?

Mijn ervaring (met zwangere poezen-topics) zegt trouwens dat poezen er veel zwangerder uitzien dan ze werkelijk zijn, en als je denkt dat het nu toch wel moet komen ze rustig nog een weekje doorhobbelen met die dikke buik.

Het is trouwens gewoonte voor poezen waarvoor een topic geopend is dat ze pas bevallen in het tweede topic ;) , doorposten dus.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_86786751
dan spammen we topic 1 gewoon effe vol

heb je ook al pics van moedertje in spee?
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:27:47 #9
137556 L.no
Midlife crisis
pi_86786780
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:25 schreef Barbaaf het volgende:
Heel lief dat je de poes hebt opgevangen :* . Wat hier al gezegd is, gewoon in de gaten houden, het begin van de bevalling gaat vrijwel altijd goed, alleen als niet alle kittens eruit komen moet je ingrijpen. Heb je enig idee hoe oud de poes is?

Mijn ervaring (met zwangere poezen-topics) zegt trouwens dat poezen er veel zwangerder uitzien dan ze werkelijk zijn, en als je denkt dat het nu toch wel moet komen ze rustig nog een weekje doorhobbelen met die dikke buik.

Het is trouwens gewoonte voor poezen waarvoor een topic geopend is dat ze pas bevallen in het tweede topic ;) , doorposten dus.
Wat een theorie zeg. :D Nu ben ik nieuwsgierig.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_86786787
Binnenkort zit in elke schoen een kat :')
  Moderator vrijdag 24 september 2010 @ 13:28:21 #11
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_86786797
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:25 schreef Barbaaf het volgende:

Hahaha, dat ja, dat is bijna regel hier inmiddels he :D

Maar super dat je haar zo goed opgevangen hebt TS, poes boft maar :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:28:22 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86786800
We willen een webcam! Dan houden wij het wel in de gaten :)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 september 2010 @ 13:29:43 #13
163650 Greys
pi_86786860
Hoe was die zwangere poes voor je deur gedumpt dan?
Kon ze niet weglopen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86786927
Kut voor je
pi_86787510
*zorgt voor topic vulling* :P

Ik heb het inmiddels ook al een paar keer meegemaakt met mijn opvangkatten dat ik al een week in de stress zit en dat moeders de kinderen nog mooi bij zich houdt.

Als je niet weet wanneer de kinderen verwekt zijn is het lastig de bevallingsdatum in te chatten. Het enige waarvan ik weet dat het een teken is dat de bevalling aanstaande is, is wanneer het haar rond de tepels begint weg te trekken. Maar ook dan kan het nog een week (of 2) duren. :')

Wat ga je na de bevalling met moeder en kittens doen? Houd je moeder en zoek je huisjes voor de kittens?

Wel leuk hoor, dat kleine spul. En goed dat je je haar lot hebt aangetrokken. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2010 @ 13:51:01 #16
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_86787747
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:27 schreef L.no het volgende:

[..]

Wat een theorie zeg. :D Nu ben ik nieuwsgierig.
't was een keer zelfs zo erg, topic 1 was vol en we zaten maar te wachten op TS om een nieuw topic te openen, zodat ikzelf maar een topic opende. Het eerste wat TS kwam melden in het topic was "Poes is aan het bevallen *O*".
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2010 @ 13:51:53 #17
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_86787772
Ow, en natuurlijk zijn foto's van poes en haar buik ook een prima manier voor ons om een indicatie te vormen O-)
pi_86789682
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:27 schreef Henno het volgende:
Binnenkort zit in elke schoen een kat :')
haha ZOVEEL KATTEN KAN IK NIET AAN!
pi_86789696
tvp :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_86790018
Ik heb trouwens nog geen foto's van haar.
Het is een cypertje en ze is ong een jaar geschat door de da.

Ze hebben haar in de stromende regen in een dichtgevouwen kartonnen doos voor de deur gezet. Doos was eigenlijk geen
doos meer te noemen zo nat als hij was. Manlief heeft hem gezien toen hij thuis kwam. Er was niet geklopt, aangebeld oid. Poesje was inmiddels ook zeiknat en doodsbang natuurlijk.

Als alles goed gaat wil ik haar houden maar dan gaan we
wel eerst voor een anti-baby poesjes behandeling naar de da :-p Voor de onbekende hoeveelheid kittens is heb ik al
plekjes (als alles goed gaat).
pi_86790098
Wat heb je toch een nare mensen op de wereld.
Ben blij dat poes bij jou en je man voor de deur is gezet en nogmaals bewonderenswaardig dat jullie dit voor poes doen!
pi_86790364
Jaa vond het zielig joh. En dan krijg je van de omgeving
van die geweldige opmerkingen naar je hoofd als 'mens
breng ze toch naar t asiel' en 'ze zou zich buiten ook redden hoor het is een kat' hahaha echt labiele opmerkingen maar ja

Poesje heeft iemand nodig, buiten is het koud & standaard nat...
pi_86790393
Precies, poesje is 1 jaar en krijgt kinders. Ze weet waarschijnlijk niet wat haar overkomt.
Heeft hulp nodig van lieve mensen.
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:58:58 #24
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_86790483
Ach wij hadden tot 2 weken terug ook 9 katten, eitje
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2010 @ 15:03:44 #25
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_86790667
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:47 schreef Carooltje88 het volgende:
Ik heb trouwens nog geen foto's van haar.
Het is een cypertje en ze is ong een jaar geschat door de da.

Ze hebben haar in de stromende regen in een dichtgevouwen kartonnen doos voor de deur gezet. Doos was eigenlijk geen
doos meer te noemen zo nat als hij was. Manlief heeft hem gezien toen hij thuis kwam. Er was niet geklopt, aangebeld oid. Poesje was inmiddels ook zeiknat en doodsbang natuurlijk.

Als alles goed gaat wil ik haar houden maar dan gaan we
wel eerst voor een anti-baby poesjes behandeling naar de da :-p Voor de onbekende hoeveelheid kittens is heb ik al
plekjes (als alles goed gaat).
Ik zit hier gewoon :'( :( . Je zou die mensen zelf hoogzwanger in de kou en de regen op straat moeten schoppen :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')