Hoor hemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
http://onlineclock.net/quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:40 schreef iBenny het volgende:
D. Waar kon ik die klok ook alweer vinden?
[..]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoor hem
Ik heb recht van spreken, mijn voorkeur gaat uit naar POPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eikelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb recht van spreken, mijn voorkeur gaat uit naar POP
Zeg, ga je nu hier zitten aftellen, en dan om 20:30 vlucht je naar VOH?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:55 schreef iBenny het volgende:
Nog 9 uur en 37 minuten
(of 9 uur en 7 minuten als je de kandidaten die vorige week door zijn gegaan (nog eens) wilt zien)
Dat doe jij ook, dus snavel houden en inchecken pleasequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, ga je nu hier zitten aftellen, en dan om 20:30 vlucht je naar VOH?
Aftellen met kuikentje hoort erbijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, ga je nu hier zitten aftellen, en dan om 20:30 vlucht je naar VOH?
quote:
Grmblquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat doe jij ook, dus snavel houden en inchecken please
Ja, doe het dan ookquote:
Als ik in m'n eentje post ben je er nog nietquote:
Daar was live ook geen f*ck aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das live leuker
En ik waarschijnlijk thuis met de rest mee
Ik heb meer dan een half uur voor de deur gestaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik in m'n eentje post ben je er nog niet
*noteert*quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb meer dan een half uur voor de deur gestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |