Je telt af tot Vrijdag en dan kijk je...?quote:
POPquote:Op donderdag 30 september 2010 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je telt af tot Vrijdag en dan kijk je...?
Oh ik dacht dat je volledig over wasquote:
Nee, ik vind VOH nog steeds niet veel aan, maar ik wil wel een SC erbij, en bij POP was vorige week het eerste half uur niet 1 postquote:Op donderdag 30 september 2010 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je volledig over was
Ja ik heb iedereen op de sshhhhh modus laten zitten, zodat je in VOH zou sudderenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:47 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik vind VOH nog steeds niet veel aan, maar ik wil wel een SC erbij, en bij POP was vorige week het eerste half uur niet 1 post
Je wilde me in VOH hebben?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik heb iedereen op de sshhhhh modus laten zitten, zodat je in VOH zou sudderen![]()
Maar nieuwe ronde nieuwe kansen
Je wilde toch niet kijken hierquote:
Aech welquote:Op donderdag 30 september 2010 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je wilde toch niet kijken hier
Neen anders was je er welquote:
Ik was er ook. Anders had ik toch niet gezien dat er verder niemand wasquote:Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neen anders was je er wel![]()
Maar ik hoop dat het drukker wordt, ik zet de wind de goeie kant uit
Ja en je lachte er ook om las ik eldersquote:Op donderdag 30 september 2010 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was er ook. Anders had ik toch niet gezien dat er verder niemand was
*High fived*quote:
Als een boer met kiespijnquote:Op donderdag 30 september 2010 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en je lachte er ook om las ik elders
Hihihihihiquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hihihihihi
*grabbelt aan gordel*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |