Luister naar Soosjos.quote:
Die zwarte.quote:
Joden.quote:
Op deze afbeelding de zwarte.quote:
quote:
Succesquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:52 schreef kitao het volgende:
[..]
ik wil een mod die onbevangen zonder vooroordeel bekijkt !
Ik wil een koele mod.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil een miljoen euro. Nou ophouden met zeiken!
Pics.quote:
Ja hoi is toch zo.quote:
Neen.quote:
Heb jij even geluk! Ik heb het namelijk koudquote:
Gooit tijgerdeken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb jij even geluk! Ik heb het namelijk koud.
Ohja, die verkiezingenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:56 schreef Myraela het volgende:
Ik ben de tofste mod. STEM OP MIJ VOOR DE EINDJAARSVERKIEZINGEN!!!!!!!!
Kan niet vroeg genoeg beginnen met mezelf promoten he.
Ik wil een dobbelsteenmod.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil een mod die wel goede grappen maakt!
Behalve slimste user. Dat wint Iblis met 80 straatlengtes voorsprong.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, die verkiezingen. Worden gedomineerd door KLB en ONZ
.
Niet haten opquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:58 schreef Laysa het volgende:
Ik gebruik liever bleek om mee schoon te maken
quote:
Die ieder jaar plaatsvinden.quote:
Kleed je maar opnieuw om.quote:
Eind van het jaar.quote:
Goed zo...lekker teasen die jongenquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen foto's gemaakt voor Zeroku tijdens m'n omkleden
Zit dat meisje niet op te butsenquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Goed zo...lekker teasen die jongen
Dat overleeft die welquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik stuur hem ook altijd foto's. Het is het wel waard hoor, de foto's die ik terug krijg vallen nooit tegen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet ie maar een voorproefje sturenquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik stuur hem ook altijd foto's. Het is het wel waard hoor, de foto's die ik terug krijg vallen nooit tegen.
Hoe weet jij datquote:
Wie eist bewijstquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet ie maar een voorproefje sturen
Jonguhhh Dit is nog niksssssssssssssquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zit dat meisje niet op te butsen.
Moet ik je gaan pesten fz0wquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jonguhhh Dit is nog niksssssssssssss
Bij zeroku is een voorproefJE niet mogelijk. Dat is sowieso een enorme voorproef.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet ie maar een voorproefje sturen
Ik ben heerlijk bezigquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:03 schreef Socios het volgende:
Geen pics..., geen pumps..., lekker bezig, Cue_!
Ik eis ook niets, ik geef je alleen een verplichting op Art 172 lid 2 van Sr.quote:
Deed het zeerquote:
Proevenquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij zeroku is een voorproefJE niet mogelijk. Dat is sowieso een enorme voorproef.
vind ik ook geen probleemquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij zeroku is een voorproefJE niet mogelijk. Dat is sowieso een enorme voorproef.
Leukquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik eis ook niets, ik geef je alleen een verplichting op Art 172 lid 2 van Sr.
Ik zou wel eens willen zien hoe jij het voor elkaar krijgt om tijdens het niezen te blijven lachen.quote:
ben je niet meer met Socios?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:05 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Koetje.
Er mist 'op basis van'.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen zien hoe jij het voor elkaar krijgt om tijdens het niezen te blijven lachen.
Hey, deze ontglipte bijna aan mijn oogjes.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:05 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Koetje.
Ga voor de spiegel staan, lees mijn posts en nies. Gegarandeerd beeldmateriaal wat met ons gedeeld moet worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
dan zien jullie nog niets....Slimpiequote:Op zaterdag 25 september 2010 22:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ga voor de spiegel staan, lees mijn posts en nies. Gegarandeerd beeldmateriaal wat met ons gedeeld moet worden.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:08 schreef Zeroku het volgende:
KUT Spleetje.WHOOEII!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Wel als je het naar mij stuurt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan zien jullie nog niets....Slimpie
*Gooit teddybeer en deken.quote:
Wat? mn spiegel?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wel als je het naar mij stuurt.
whehehe en heb je Jessica naakt gezien?quote:
Nee, bijdehante vlegelquote:
Dat komt dalijk pasquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
*gooit nog een nachtzoen erbij
Ik maak het wel weer compleet
Dan doe ik de geile nuecksex wel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:10 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dankjullie.quote:
mijn stem heb je , ik vind je best wel tof.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ga allemaal mensen omkopen om overal Myraela in te vullen.
JA!quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan doe ik de geile nuecksex wel.
Slome!quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat komt dalijk pasen dat hoeft niet iedereen te zien.
SORRY HOOR, DAT IK NIET ZO SLIM BEN SJONGEJONGEJONGEJONGE.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...je was wat vergeten hé? dan moet je het wel goed doorgeven....nananananaaaaaaaaaaa
SORRY HOOR DAT IK NIET SNEL BEN SJONGEJONGEJONGEJONGE.quote:
zij ging niet naakt toch?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
whehehe en heb je Jessica naakt gezien?
Volgens mij staat je caps aanquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
SORRY HOOR, DAT IK NIET ZO SLIM BEN SJONGEJONGEJONGEJONGE.
[..]
SORRY HOOR DAT IK NIET SNEL BEN SJONGEJONGEJONGEJONGE.
Heb je zitten slapen ofzoquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zij ging niet naakt toch?
er zit zoveel naakt in die film dat het niet bij te houden is
NEE ANDERS BLIJVEN JULLIE MIJ PESTEN.quote:
Ksst, in je hokquote:
Totdat ik dadelijk heel, ik herhaal HEEL, boos wordtquote:
Nee? volgens mij ben je blind aan het wordenquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
NEE ANDERS BLIJVEN JULLIE MIJ PESTEN.
Zit al in m'n warme hokquote:Ksst, in je hok.
Het is beter voor zijn gezondheid en mijn zielenheil als ie dat niet is!quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal hij stiekem verliefd op ons zijn?
nee toch?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal hij stiekem verliefd op ons zijn?
Alsof ik bang ben voor JOUquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is beter voor zijn gezondheid en mijn zielenheil als ie dat niet is!
Gaarne.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ben verliefd op jullie allemaal.Neuken?
Neequote:Op zaterdag 25 september 2010 22:15 schreef Myraela het volgende:
Je weet wat Kardinalen met jongetjes doen hè?quote:
Had jij mijn vraag al beantwoord jongedame?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:15 schreef Myraela het volgende:
Nee mevrouw, dat heb ik niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Had jij mijn vraag al beantwoord jongedame?
Mijn PM's komen altijd aan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:16 schreef kitao het volgende:
ps , je moet me wel even herinneren wanneer , want ik hou al die pols niet bij.
(en niet per pm , want die werkt niet )
Je weet ook wat bodybuilders doen toch?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je weet wat Kardinalen met jongetjes doen hè?
Zo ken ik er wel meer en die kan ik allemaal aan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou....hij kan best angstaanjagend zijn
Oh, misschien heb je me doorquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meisjes plagen.. kusjes vragen .. toch?
quote:
ik pats je zo op je smjoel als je aan mijn ventje komtquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je weet ook wat bodybuilders doen toch?
[..]
Zo ken ik er wel meer en die kan ik allemaal aan.
[..]
Oh, misschien heb je me door![]()
![]()
![]()
![]()
Daar word ik niet warm of koud van.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik pats je zo op je smjoel als je aan mijn ventje komt
probeer maar dan , er staan hier al jaar en dag 2 ongelezen envelopjes voor mn neus.quote:
Das dan ook niet de bedoeling dropjequote:Op zaterdag 25 september 2010 22:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar word ik niet warm of koud van.
Is het nog aan?quote:
Een afwijkende hormoonhuishouding erop nahouden dat kan leiden tot borstvorming en het krimpen van de ballekes?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:17 schreef Zeroku het volgende:
Je weet ook wat bodybuilders doen toch?
Wat is dan wel de bedoeling, honingbijtje?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das dan ook niet de bedoeling dropje![]()
Juist, en met die tieten kan ik je voor je oren jassen indien nodig.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een afwijkende hormoonhuishouding erop nahouden dat kan leiden tot borstvorming en het krimpen van de ballekes?
Dat je dan neervalt...Poppiedoppie of op zn minst doet alsof je neersmaktquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat is dan wel de bedoeling, honingbijtje?
Ik ben wel wat meer gewend vlindertje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat je dan neervalt...Poppiedoppie of op zn minst doet alsof je neersmakt
nah das waar , bij mij zit er weinig gewicht achterquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben wel wat meer gewend vlindertje.
moet ik me zorgen maken?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:18 schreef kitao het volgende:
hoi Zwabber , ik had het pas over jou.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal eenzaam nu.
En stootkracht incluis snelheid telt dan niet meer?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah das waar , bij mij zit er weinig gewicht achter
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En stootkracht incluis snelheid telt dan niet meer?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal eenzaam nu.
ZOMBIE EH EH EHquote:
André Hazesquote:
welnee , ik was vol lof over jou.quote:
But you see, it's not me, it's not my family.quote:
Als je iets meer tatoeages en levenservaring had kan het je pas bekoren!quote:
Ik kom A niet uit de buurt van Amsterdam en B niet van het kamp.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je iets meer tatoeages en levenservaring had kan het je pas bekoren!
Bakkes.quote:
hoe krijg je dat nu weer voor elkaar ?quote:
Nee, want ik heb een note gekregen. TWEE zelfs.quote:
Tsja, ik heb skills.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:27 schreef kitao het volgende:
[..]
hoe krijg je dat nu weer voor elkaar ?
Pak dan deze.quote:
Wutquote:
waarom en van wiequote:Op zaterdag 25 september 2010 22:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een note gekregen. TWEE zelfs.
Mifanoquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
Over Frank Lammers, nu is het voorbij, de burgermeester sprak over de voetbal club enzo.
Mierlo FAAL NOOITquote:
Omdat ik aids zei van Benny en nog een van een kekke Sport Admin.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
waarom en van wie
Moet ik ballen afbijten?
Zonder T inderdaad.quote:
Ok, ja benny houd van noten. jwaids.. kreeg er ook al 2..quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat ik aids zei van Benny en nog een van een kekke Sport Admin.
Naja, ik snap wel dat hij er niet van houdt als er overal aids gestrooid wordt, maarja het was echt de tweede keer ofzo dat ik het zei.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok, ja benny houd van noten. jwaids.. kreeg er ook al 2..maar das al een paar week terug
Ik kan niet met jou PM-box kloten hoor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:31 schreef kitao het volgende:
[..]
ik wil geen pm , dus ajb , laat het zoals het is.
Ik ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver, volgens mij heb ik een hernia ofzo... focking last van 1 plek in mn rug.. al een paar dagen
Ik ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver, volgens mij heb ik een hernia ofzo... focking last van 1 plek in mn rug.. al een paar dagen
nou , ik hoop dat het een stalk-brieffie is dan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan niet met jou PM-box kloten hoor.Ik kan alleen PM's sturen die altijd aankomen ook als die dicht is.
Wil jij niet met WTF schelden, bij voorbaat dank.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:35 schreef Laysa het volgende:
WTF ik mis Kally nog die had ook al last
Dag lekkertjequote:Op zaterdag 25 september 2010 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga mijn pijn verdrinken...
tot vanacht!\
Hij valt toch niet op jou. HAHA.quote:
JA! mijn oma is daar aan overleden ja!quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wil jij niet met WTF schelden, bij voorbaat dank.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wil jij niet met WTF schelden, bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Zeroku
Officier van Justitie
Locatie 's Hertogenbosch
Johquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij valt toch niet op jou. HAHA.
Ik moest niet lachen, herhaling NIET.quote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat wist jij niet, jij zat lekker te flirrrrrrrrrten met hem.quote:
Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:35 schreef Laysa het volgende:
WTF ik mis Kally nog die had ook al last
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik moest niet lachen, herhaling NIET.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat wist jij niet, jij zat lekker te flirrrrrrrrrten met hem.
Hihi, kusje op je voorhoofd.quote:
Jammer dat hij homo is.quote:
Nee.quote:
Wedden vur un vlaai?quote:
Me en pilske erbij.quote:
Klinkt KEI gezellig.quote:
quote:Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeem
Je hebt dus een PMban.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:41 schreef kitao het volgende:
kicken dat bericht van jou Myraela , ik word er geil van.
[..]
Zero, ik las hier en daar meequote:
Emmer water en het is afgelopen met je poes.quote:
Zit juh muh te stalkuh fz0w?quote:
Skattie die poes is zo hot dat het water meteen veranderd in stoomquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Emmer water en het is afgelopen met je poes.
Jaquote:
Moet je mijn booty eens voelen, die is pas hot.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Skattie die poes is zo hot dat het water meteen veranderd in stoom
Daar wordt ik stiekem opgewonden vanquote:
och dat schattige :quote:
Try and Die!!!!quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Emmer water en het is afgelopen met je poes.
op de verwarming in de sauna gezeten?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Moet je mijn booty eens voelen, die is pas hot.
Picsquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Moet je mijn booty eens voelen, die is pas hot.
Kawaii :3.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
och dat schattige :
[ http://i72.photobucket.com/albums/i169/Taydus/grr.jpg&t=1]afbeelding ]
[..]
Try and Die!!!!
Oooooooooooooo doodverwensing![]()
![]()
![]()
Nee, moest net schijten in de zonnebank.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
op de verwarming in de sauna gezeten?
Kan geen iPwn betalenquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
op de verwarming in de sauna gezeten?
daar heb ik dus geen flikker aanquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, I'm so hot I can burn fire.
quote:
Aan mij heb je heul wel een flikker!quote:
Erik is een charmander?!quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, I'm so hot I can burn fire.
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aan mij heb je heul wel een flikker!
Beter plan, jij financiert mijn iPwn, ik show je mijn hete billetjes en jij mag ze via de iPwn toucheren.quote:
Bellajank is ziekjes.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:47 schreef Kally het volgende:
Bellabeer, hoe is het bling bling feest?
Dat bedoel ik...als ik al met je mocht viezevooselen dan kon het niet...gelukkig ben ik bezetquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aan mij heb je heul wel een flikker!
Het is niet hier.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:47 schreef Kally het volgende:
Bellabeer, hoe is het bling bling feest?
Nee, is iets anders.quote:
Hoezo gelukkig. Erik is een knappe, opwindende jongeman heur.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...als ik al met je mocht viezevooselen dan kon het niet...gelukkig ben ik bezet
Ik squirt lava over squirtles.quote:
quote:
Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry dat ik me bemoeide Sorry Sorry Sorry Sorryquote:
NEEM HEM DAN !!!!!!!!!!! NEEM HEM DAN!!!!!!! MET JE GROTE MOND!!!!!1quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig. Erik is een knappe, opwindende jongeman heur.
Oehhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Beter plan, jij financiert mijn iPwn, ik show je mijn hete billetjes en jij mag ze via de iPwn toucheren.
Jij zou volgens mij alles raken met 2 benen en een pisbak.quote:
bonkjes en sliertjes?quote:
Zeg het 'r!quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig. Erik is een knappe, opwindende jongeman heur.
Ik ook. Maar niet met mijn pielemoos.quote:
Hallo Zeroku, waarmee?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:49 schreef Zeroku het volgende:
Hallo Miauw, jij helpt mij wel, toch?
Heul niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij zou volgens mij alles raken met 2 benen en een pisbak.
Ja, maar dat komt ook omdat ik nauwelijks te missen ben qua breedtequote:
Ik durf niet. Ik kan zijn awesomeness niet aan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
NEEM HEM DAN !!!!!!!!!!! NEEM HEM DAN!!!!!!! MET JE GROTE MOND!!!!!1
![]()
quote:
Ik ben 3 keer zo breed hoor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt ook omdat ik nauwelijks te missen ben qua breedte.
Ik had het niet over ego.quote:
Ik ook, maar ik ben episch gespierd.quote:
Touchéquote:
quote:
Biedt hoekje aan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
WAAROM IS IEDEREEN ZO GEMEEN OVER MIJ!?!?!?!IK BEN LIEVVVV JULLIE LATEN MIJ HUILEN!!!!
quote:
Het was een goede burn, geef toe.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
WAAROM IS IEDEREEN ZO GEMEEN OVER MIJ!?!?!?!IK BEN LIEVVVV JULLIE LATEN MIJ HUILEN!!!!
Ik ben het gemeenst tegen de mensen waar ik het meest van houd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
oh.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het gemeenst tegen de mensen waar ik het meest van houd.
Oké.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
Ha! Kutpaupers! Erik vind mij liev.
en dat zonder dt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
Ja en wat heb je daar aan? Nou nou nouquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
ja...nah neuken danquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
Erik houd niet van mequote:Op zaterdag 25 september 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het gemeenst tegen de mensen waar ik het meest van houd.
Ghehehequote:Op zaterdag 25 september 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en wat heb je daar aan? Nou nou nou
Ja niet zoveel eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
idem als bij myr.quote:
Ik wist gewoon dat jij dat ging zeggenquote:
Nee, het is meer lust wat jou betreft.quote:
quote:
Ik shift.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:54 schreef Cue_ het volgende:
Wat hebben jullie mensen hier toch altijd met die capslock.. dat ding hoort uit te staan
quote:
Je bent redactie of je bent het niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij dat ging zeggen.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, het is meer lust wat jou betreft.
Mijn liefde is als een warme deken in de winterkou, een paraplu in de regen, een knuffel in de eenzaamheid en een lucifer in de duisternis.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben redaktie.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent redactie of je bent het niet.
Ik noem dit subforum voortaan AL, want de t hoeft hier niet.
O nee sstt nu roep je het op jezelf afquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:54 schreef Cue_ het volgende:
Wat hebben jullie mensen hier toch altijd met die capslock.. dat ding hoort uit te staan
Ze is zwanger, wat denk je zelf.quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent redactie of je bent het niet.
Ik noem dit subforum voortaan AL, want de t hoeft hier niet.
Komt wel goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
O nee sstt nu roep je het op jezelf af
Oh.....zucht......quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn liefde is als een warme deken in de winterkou, een paraplu in de regen, een knuffel in de eenzaamheid en een lucifer in de duisternis.
We zullen de tagjesschrijver eens vermoorden.quote:
Dat verklaard het welquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is zwanger, wat denk je zelf.
Doe normaal, kwibus.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
CUE ANDERS KUN JE ME NIET VERSTAAN VERDOMME, KRACHTSTERRMEMENEEMEMENEEJTIWEGSGU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |