Dan denk je in de hemel te zijn maar het eerste wat je doet is een goldenvelope bestellen.quote:Op zondag 26 september 2010 02:22 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja jij hebt het geluk dat je gekilled bent
Dat is echt fantastisch!quote:Op zondag 26 september 2010 02:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan denk je in de hemel te zijn maar het eerste wat je doet is een goldenvelope bestellen..
Kun je een auto voor kopen bij Liekendiekquote:Op zondag 26 september 2010 02:26 schreef Keselo het volgende:
Wat heb je in de hemel aan 450 Euro? Behalve het fantastische gevoel dat het je geeft dan.
Ik heb er duidelijk helemaal niets aan. Maar ik mag het tuig op de aarde toch wel even de ogen uitsteken?quote:Op zondag 26 september 2010 02:26 schreef Keselo het volgende:
Wat heb je in de hemel aan 450 Euro? Behalve het fantastische gevoel dat het je geeft dan.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:51 schreef trolololo het volgende:
<<< Mijn nieuwe UI
Zo had even wat tijd over...Hebt u tijd die u niet meer nodig hebt? Dan is dit uw kans om die tijd te veranderen in baasheid! Met photoshop. Photoshop nu, of paint, en we sturen u gratis bedankjes! Vul mijn UI met de PostalGOld man en stuur het terug! Ik zal dan mijn UI taxeren en nog op dezelfde dag een bedankje sturen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je mijn tomaat jatten?quote:
kan je er ook 1 voor mij doen ?quote:Op zondag 26 september 2010 08:33 schreef trolololo het volgende:
naatje_1:
[ afbeelding ]
omg-rmc:
[ afbeelding ]
Nu ga ik ergens heen dus als nog mensen eentje willen ; vanavond ben ik er weer
Kanst du ein vor mich machen? Danke schon!quote:Op zondag 26 september 2010 08:33 schreef trolololo het volgende:
naatje_1:
[ afbeelding ]
omg-rmc:
[ afbeelding ]
Speciale Paint topicquote:Op zondag 26 september 2010 11:32 schreef trolololo het volgende:
Als ik (vanavond) thuis ben zal ik ze maken ; misschien is een apart topic handig ; ik zie wel; als ik thuis ben kan ik ze in 20 seconden maken
Mag ik ook zo'n bazen UI?quote:Op zondag 26 september 2010 11:32 schreef trolololo het volgende:
Als ik (vanavond) thuis ben zal ik ze maken ; misschien is een apart topic handig ; ik zie wel; als ik thuis ben kan ik ze in 20 seconden maken
Mag ik er ook een?quote:Op zondag 26 september 2010 08:33 schreef trolololo het volgende:
naatje_1:
[ afbeelding ]
omg-rmc:
[ afbeelding ]
ASK IF THEY SHIP TO THE NETHERLANDSquote:Op zondag 26 september 2010 02:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zie nu pas dat postalgold een 0800-nummer heeft.![]()
Gratis 0800-nummers
Laten we ze bellen en een liedje zingen
Heb je er niet eentje dat ekdom ook nog meebeweegtquote:Op zondag 26 september 2010 08:33 schreef trolololo het volgende:
naatje_1:
[ afbeelding ]
omg-rmc:
[ afbeelding ]
Die hou ik dan toch liever zelfquote:Op zondag 26 september 2010 13:44 schreef ukga het volgende:
je bent echt een uberbaas als je dit ding naar ze opstuurt
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 september 2010 13:35 schreef FunkyHomosapien het volgende:
kappen met die kut UI's, ze zijn toch lelijk.
quote:Op zondag 26 september 2010 14:28 schreef Mr.DD het volgende:
Ik wil ook bazen UI want ik ben baas jwz graag aub lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Haha drawball baas!quote:
meer kansloos; dat ziet er namelijk uit als iets dat wel waarde heeft.quote:Op zondag 26 september 2010 13:44 schreef ukga het volgende:
je bent echt een uberbaas als je dit ding naar ze opstuurt
[ afbeelding ]
Juridische maatregelen aan het voorbereiden.quote:Op zondag 26 september 2010 15:52 schreef pl4kkie het volgende:
Waar is onze grote vriend henkie die eiste dat het topic gesloten zou worden?
quote:Op zondag 26 september 2010 15:53 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Juridische maatregelen aan het voorbereiden.
Uh, ik heb Henk verguld en hem vervolgens opgestuurd....quote:Op zondag 26 september 2010 15:52 schreef pl4kkie het volgende:
Waar is onze grote vriend henkie die eiste dat het topic gesloten zou worden?
Dat is echt fantastisch! iksdeequote:Op zondag 26 september 2010 16:01 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Uh, ik heb Henk verguld en hem vervolgens opgestuurd....
We zullen even niets van hem horen.
Coolquote:Op zondag 26 september 2010 15:53 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Juridische maatregelen aan het voorbereiden.
Ik wel!quote:Op zondag 26 september 2010 08:33 schreef trolololo het volgende:
naatje_1:
[ afbeelding ]
omg-rmc:
[ afbeelding ]
Ja maar ja maar ja maar ik heb hem ook geclaimd!!quote:Op zondag 26 september 2010 16:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat betekent dat je iets claimt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dibs on:![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 16:57 schreef honkeytonk het volgende:Mag ik ook 1?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dibs on: [ afbeelding ]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |