Dat ja, we hadden toen afgesproken met zo'n vrouw achter het plaatselijke zwembadquote:
Kan je serieus met van die mensen afsprekenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:27 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dat ja, we hadden toen afgesproken met zo'n vrouw achter het plaatselijke zwembad
Vonden we grappig toen.
Ja, als je zegt dat je absoluut niet meer naar huis durft, spreek je af op een verborgen plekquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:28 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Kan je serieus met van die mensen afspreken?
Serieus, o mijn god. Had ik dat vroeger gewetenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:32 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ja, als je zegt dat je absoluut niet meer naar huis durft, spreek je af op een verborgen plek
Zal me niks verbazen dat er iemand anders gestuurd werdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:43 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Serieus, o mijn god. Had ik dat vroeger gewetenDan hadden er nog leuke situaties kunnen ontstaan
Whaaha, Collect call bellen vuiten de telefooncel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:25 schreef Miasan het volgende:
Ik heb ooit in een telefooncel een random nummer ingetikt en toen kreeg ik een Spaanse (oid) vrouw aan de lijn.![]()
Mijn zusje heeft (vrij recent nog) 's nachts de Bonduelle infolijn gebeld. Waarom zijn die lijnen in hemelsnaam 24 uur p/dag geopend? En wie werken daar dan? Om 2 uur 's nachts vragen over boontjes beantwoorden wtf.
indiers waarschquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:25 schreef Miasan het volgende:
Ik heb ooit in een telefooncel een random nummer ingetikt en toen kreeg ik een Spaanse (oid) vrouw aan de lijn.![]()
Mijn zusje heeft (vrij recent nog) 's nachts de Bonduelle infolijn gebeld. Waarom zijn die lijnen in hemelsnaam 24 uur p/dag geopend? En wie werken daar dan? Om 2 uur 's nachts vragen over boontjes beantwoorden wtf.
quote:
Nou dat is echt onzettend grappig ja.quote:Op donderdag 8 juli 2010 04:43 schreef WammesWaggel het volgende:
"Met Skootvindservice wat kan ik voor U vinden?"
"Ja ik ben twee kinderen kwijt in mijn kelder, ze heten An en Eefje"
En dan al lachende op de grond vallen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:23 schreef GSMboy het volgende:
Oh god, ik ben zo vaak geblokkeerd bij Carglass. Maar gelukkig stonden we daar met 7 vrienden die elk een telefoon hadden. Opeens zeiden ze daa toenr:
Goh, ik heb nu al uw zesde telefoonnummer, hoeveel moet ik er nog gaan blokkeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |