Succesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Inmiddels m'n iPad volledig gereset. Eens kijken hoe 't gaat als ik vanaf nul begin...
Het feit dat het aan een app kan liggen geeft al aan dat de backupfunctionaliteit zuigt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:08 schreef retorbrapi het volgende:
26 uur? dat is wel heel lang. sinds wanneer is het? zou het niet aan een app kunnen liggen?
Met 2.0 of 3.0 was dit probleem ook op de iPhone geloof ik, backups die ongelofelijk lang duurden. Dat was uiteindelijk opgelost, maar vreemd dat het nu dus weer op de iPad is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:14 schreef Brad het volgende:
[..]
Het feit dat het aan een app kan liggen geeft al aan dat de backupfunctionaliteit zuigt.
In mijn geval lag het aan de USB poort. USB doorgelust naar voorkant computerkast ging tergend lanzaam terwijl het 1 min tijd kostte op USB poort direct op het moederbord. Beide poorten doen makkelijk 25MB/s met een externe hd.
Hopelijk wordt het opgelost.
Kwaliteit is ook wel goed, alleen heeft Zumocast geen .srt ondersteuning. Ik gebruik zelf Air Video voor de video bestanden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:19 schreef GeneraalUli het volgende:
http://www.zumocast.com/
Werkt voor mij best goed. Iig op een iPhone, weet niet hoe de kwaliteit op een iPad is...
En StreamToMe heeft ook al zwaardere specs nodig.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:13 schreef FJD het volgende:
Is er ondertussen al een fatsoenlijk werkende mogelijkheid om mediabestanden naar de iPad te streamen? Mediabestanden staan nml. nu op een Atom systeempje naast m'n TV, dit systeem is niet enorm krachtig dus on the fly decoden zal lastig worden.
Wat zijn dan m'n opties? Zou het vanuit een NAS werken of moet ik m'n Atom PC op een of andere manier zo instellen dat bestanden automatisch worden omgezet naar MP4 zodat ik die kan streamen?
Iemand een goed idee?
Wil je alleen lezen of ook bewerken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:43 schreef Pheno het volgende:
Is de Pages-app goed? Ik zoek een applicatie om Word bestanden ook mee te kunnen openen, maar ik lees wat tegenstrijdige berichten (voetnoten e.d.).
Laat dat soort shit toch van je iPad. Heb je je auto ook in de folie zitten?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:04 schreef J.A.N.A. het volgende:
Net een Zagg invisible shield op m'n iPad geplakt, wat een hell. Nog maar een paar bubbeltjes die hopelijk met een paar dagen weg zijn.
Ik vraag me dat ook altijd af. Wat doe je om met dat ding te gaan krassen? Zoomen met een pincet ofzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Laat dat soort shit toch van je iPad. Heb je je auto ook in de folie zitten?
Tsja, dat 'niet altijd even beheerste' zal dan vooral zitten in het laten vallen. Daar helpt die folie echt niet tegen. Of hebben ze ook erg scherpe nagels?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef J.A.N.A. het volgende:
De IPad word heel veel door de kinderen gebruikt, die kunnen er niet altijd even beheerst mee om, en nu gooi ik hem zo in m'n tas zonder lastige dik makende cover of case.
Kortom je kunt er een stuk minder voorzichtig mee omgaan. Lijkt me alleen maar een voordeel...
Wat dacht je val met glasplaat naar boven op tafel leggen, met een speelgoed autootje er leuk overheen rijden of een sleutelbos er op gooien, genoeg situaties te bedenken waarin het toch prettig is om er iets van bescherming op zit, zo dat je niet je constant aan een dikke kras hoeft te ergeren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, dat 'niet altijd even beheerste' zal dan vooral zitten in het laten vallen. Daar helpt die folie echt niet tegen. Of hebben ze ook erg scherpe nagels?
Ik ook niet. 't Enige is het scherm.... Door de iPhone4 weet je dat het beter kanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:40 schreef Dos37 het volgende:
Een camera had ik wel verwacht, ik mis zo'n ding totaal niet.
Ik geloof niet in een 7", en al helemaal niet in een 7" met een Retina display.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
MobileMac.nl: 7 inch iPad krijgt Retina display, camera en 128GB opslagcapaciteit http://bit.ly/ap6ZgU
Waarom zou er een 7 inch iPad moeten verschijnen??? Huidige formaat is prima. Nog een formaat erbij... Lastig voor ontwikkelaars.
Ik zou het ding eigenlijk dan buiten het bereik van de kinderen leggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:51 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Wat dacht je val met glasplaat naar boven op tafel leggen, met een speelgoed autootje er leuk overheen rijden of een sleutelbos er op gooien, genoeg situaties te bedenken waarin het toch prettig is om er iets van bescherming op zit, zo dat je niet je constant aan een dikke kras hoeft te ergeren.
En ik moet zeggen dat de shield ook wel erg prettig is, het is wat stroever en dat typt werkelijk veel beter en geeft ook nog eens veel meer grip, zo dat hij minder snel uit je handen zal vallen...
Ligt eraan wat je ermee doet... Veel GPS? Lichtsterkte hoger gezet?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:40 schreef tuintegel het volgende:
Mijn ipad is sinds vandaag wel erg vlot met zijn batterij, binnen een half uur 11 procent weg
. Dan zou hij van de tien uur eerst nu nog maar vijf uur halen , dat is vreemd toch?
Euhmzz, en een 7" met Retina Display dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:34 schreef athlonkmf het volgende:
Als de resolutie hetzelfde blijft maakt het voor ontwikkelaars niks uit. Een kleiner formaat is makkelijker mee te nemen, en het maakt de concurrentie moeilijker. Maar Apple is er natuurlijk van bewust dat het huidige formaat het meest veelzijdig te gebruiken is.
7" is gewoon niet geschikt voor PDF en dus ook niet voor magazines en alle A4 documenten.
Zal me niks verbazen als er eerst een 7" prototype was die Steve afschoot omdat veel content er niet op passen en er dus geen deals met de grote uitgevers gemaakt kan worden.
Dan heb je een hele scherpe letters van 3mm grootte vergelijkbaar met de kleine letters van een contract/algemene voorwaarden.. Je kan het misschien wel lezen, maar of het fijn is?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:50 schreef Junkie het volgende:
[..]
Euhmzz, en een 7" met Retina Display dan?
Ik geloof er ook geen drol van. Dat een volgende versie van de iPad een retina display heeft, daar kan ik mij iets bij voorstellen, maar kleiner? Misschien dat de zwarte rand om het scherm kleiner wordt, zodat de buitenafmetingen kleiner worden, maar het scherm zelf? Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:31 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Dan heb je een hele scherpe letters van 3mm grootte vergelijkbaar met de kleine letters van een contract/algemene voorwaarden.. Je kan het misschien wel lezen, maar of het fijn is?
En met een 7" zouden ze een andere resolutie moeten gebruiken. Dat gaan ze echt niet doen, is alleen maar gezeik voor developers, dan krijg je dezelfde fragmentatie als met Android.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:26 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen drol van. Dat een volgende versie van de iPad een retina display heeft, daar kan ik mij iets bij voorstellen, maar kleiner? Misschien dat de zwarte rand om het scherm kleiner wordt, zodat de buitenafmetingen kleiner worden, maar het scherm zelf? Lijkt me sterk.
Nee, zoals ik al gezegd had, met 7" kunnen ze nog steeds 1024x768 gebruiken, net als de iPad nu. Alleen dan in een kleiner formaat dus hogere ppi. Alleen zijn de letters wel veel kleiner, alleen scherper.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:42 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En met een 7" zouden ze een andere resolutie moeten gebruiken. Dat gaan ze echt niet doen, is alleen maar gezeik voor developers, dan krijg je dezelfde fragmentatie als met Android.
Dat zou niet slim zijn, dan kunnen interface elementen te klein worden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:06 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al gezegd had, met 7" kunnen ze nog steeds 1024x768 gebruiken, net als de iPad nu. Alleen dan in een kleiner formaat dus hogere ppi. Alleen zijn de letters wel veel kleiner, alleen scherper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |